Napisal/-a joztom To mar 20, 2007 4:11 pm
Tista o tendenci pobiranja na robovih in na straneh velja samo za vožnjo naravnost po avtocestah. Ne glede na pumpanje pa pobira robove pri intenzivni vožnji čez ovinke, ker se običajni avti nagibajo. Pretiravanje s pumpanjem tudi ne pomaga, potem je kompletna naležna ploskev manjša, kotalni upor sicer manjši, tudi oprijem je žal slabši. Velja izvajati kompromis med predpisi in potrebami. Moj avto ima 1,6t in spredaj mašino pa se pumpa spredaj 2,5, zadaj 2,3 (205/60/15/91W). Itak se pri dolgotrajnih hitrostih nad 220 na uro guma segreje in pritisk naraste. Pravilna napumpanost je tudi koristna, ker pretrda guma raje odskakuje (nevzmetene mase) Trdoto v ovinkih pridobiš z višjo oznako o nosilnosti (npr 91W) in z ojačanimi boki. trenutno vozim na nižjem cenovnem razredu Kumho ECSTA KH11 (80€) v hitrostnem razredu W (do 280) pa nimam žal besede. Obstojajo bistveno dražje gume, verjetno dosti boljše, pa se za stara j***a ne splačajo, raje te cenene večkrat menjam.