Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne apr 15, 2007 5:26 pm

kakšne kable si kupil za ta avto ??ker za ta model tipota ki ima po vsej verjetnosti tip motorja 835 C 1.000 so kabli dragi ko pes ,kaj je z vžigalno tuljavo(ki je mimogrede tudi draga kot pes),a si dizo ven vzel ko si čistil injection ker če jo nisi pol si očistil samo ohišje injectiona in nisi naredil nič pa še kaj bi se dal najt kaj bi lahko bilo
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Ne apr 15, 2007 9:37 pm

pr men je bil kriv OMW benzin, za druge stvari ti pa ne morem pomagat!

LP
 
enzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe mar 23, 2007 9:16 am

Napisal/-a enzo Po apr 16, 2007 7:09 am

živjo,

sem klical ovlaščeno servis fiat vozil in so rekli da je problem pri cukanju verjetno nekakšne krtačke na injektoru.
Prej , ko sem ga kupil, sem ulil injektor clean... da bi spucal vse....
Sem ga teral hitro in je bilo v redu. Zdej pa cuka in ujutro ko prižge obrati so na 400-500. Tankam na OMV-u 100 oktanski bencin...
Kaj pa mislite...
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po apr 16, 2007 7:36 am

Jaz sem imel na ZX-u podoben problem, krivec za to pa je bil slab kontakt na vžigalnih kablih. Najprej je bil na kontaktu razdelilne kape bakreni volk, in ko sem ga očistil sem pri tem preveč razmajal kontakte in niso več dobro "prijeli". Po zamenjavi enega samega defektnega kabla je mašinca tudi v nizkih obratih normalno delovala.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov