Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

ZELO nizek pritisk olja

Napisal/-a phoebus Pe apr 13, 2007 10:08 pm

Na armaturki imam kazalček ki kaže pritisk olja. Zraven ni številk, je pač samo kazalček pa črtice. Da zdaj je bilo vedno nad polovičko (tudi poleti), edino ko je bilo res vroče (redko olje) v prostem teku je padlo nekje do četrtine.

Danes sem pa ugotovil da pri topli mašini zelo pada pritisk (vsaj kot kaže kazalec) olja-
pri topli mašini v prostem teku pade kazalec tudi skoraj na 0!
Prej mi nikoli ni padel v prostem teku pod 1/4!

Zvokov ni nobenih čudnih (kao ne-mazanje), olja je kolkor hočeš. Moral bom it pomerit k mehankarju, ker tole zna bit pa nevarno.

Kar me pa zanima pa je: v drugi temi sem povedal da sem opazil malo nižji nivo hladilne, a v hladilni (niti v olju kolkor sem videl na palčki) ni nobene "župce", torej v vodi ni olja. Je možno da je prebilo tesnilo in je šla samo voda v olje in je zaradi tega nižji pritisk? Najbrž na pritisk to nebi vplivalo, ane? (Nič ni niti belo niti črno niti modro za mano, mašina teče lepo).

Možnosti so torej- slaba pumpa, slab senzor pritiska, ali pa kaj tretjega. Kaka ideja? Kakšen poseg je to da se dejansko izmeri pritisk olja? Traja? Je drago? Je veliko treba odpret?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So apr 14, 2007 1:51 am

... namesto stikala pritiska ti da ali vmesnik ali direktno nastavek povezan z manometrom za pritisk ... najprej pregledaj ali je z kontakti na števčku in na stikalu vse u redu ... pri slabem pritisku se to po navadi vidi - vztrajnik je masten in semeringi puščajo olje ... včasih se tudi sito zamaši na oljni pumpi npr. - ko lastnik spusti dva tri servise ... :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr apr 18, 2007 10:32 am

Sem šel na servis in se pogovoril z mehankarjem, mu opisal kako se obnaša ipd in je rekel da je to skoraj sigurno senzor (ker se mi tudi ko kazalec pade na 0 ne prižge rdeča lučka, ki je vezana na drugi senzor).

Zdaj pa glede na to da vem kje je senzor in da ga držita dva vijaka in da me do njega loči samo začitna plastika pod mašino, gruntam da bi splezal v kanal in ga zamenjal- imam pa malo butasto vprašanje :)
Senzor je "na dnu", v karterju (ali je pri ali v se ne spomnem točno) in ko bom starega odvil ven, bo seveda curilo olje.

Moje vprašanje je:

a) dam spodaj posodico da ne bo teklo po tleh, dam ven starega in takoj noter novega (ven-not, pač kak deci odteklo), ALI

b) sproti naredim še mali servis (sem na polovici intervala tako da sicer ni potrebe) tako da odtočim olje lepo skozi vijak na dnu, vzemem ven senzor, očistim vse okoli njega da je lepo suho in bleščeče, dam noter novega, menjam filter in dam noter novo olje..in s tem pač zamaknem intervale...

Ker pri A točki me skrbi, da bo pod luknjo mastno od olja in potem ne bi dobro tesnilo.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr apr 18, 2007 10:54 am

Menjaj komplet olje in ga izpusti ven tam kjer ga ponavadi. Potem zamenjaj senzor in šele nato dolij novo olje, pa imaš problem rešen.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr apr 18, 2007 11:19 am

Aha, kul, B varjanta pol, tnx :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov