Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
žmiguc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To sep 23, 2003 8:24 pm

VZTRAJNIK NA PSA MOTORJIH

Napisal/-a žmiguc To apr 03, 2007 4:09 pm

Bral sem na forumu o famoznih dual mass vztrajnikih in sem se kar precej ustrašil, ker sem pred kratkim kupil ravno tak avto ki naj bi imel tak tip vztrajnika.
Gre se za Peugeota 307 1,6 HDI 16V 110KS. je pa letnik 5/2005!

Zanima me če kdo ve, do kdaj so vgrajevali take vztrajnike?

Ali lahko v miru spim, al naj začnem kr zbirat dnar za popravilo.
Sicer do zdaj deluje OK (tok tok tok) ma pa 33000 km, do tega mojih 2000.

lp
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec To apr 03, 2007 5:26 pm

Menim,da do leta 2002.Sicer pa ne vem,zakaj bi se bal.Na bivšem P406 sem jih imel 90.000km-brez problemov.Vidu sem pa enakega-službenega od IUV-z prevoženimi 470.000km z original lamelo in vztrajnikom.Če voziš normalno,ni problemov.Bizgec.
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Re: VZTRAJNIK NA PSA MOTORJIH

Napisal/-a enzospotenzo To apr 03, 2007 5:40 pm

žmiguc je napisal/-a:Bral sem na forumu o famoznih dual mass vztrajnikih in sem se kar precej ustrašil, ker sem pred kratkim kupil ravno tak avto ki naj bi imel tak tip vztrajnika.
Gre se za Peugeota 307 1,6 HDI 16V 110KS. je pa letnik 5/2005!

Zanima me če kdo ve, do kdaj so vgrajevali take vztrajnike?

Ali lahko v miru spim, al naj začnem kr zbirat dnar za popravilo.
Sicer do zdaj deluje OK (tok tok tok) ma pa 33000 km, do tega mojih 2000.

lp

Paranoja brez potrebe... :?
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Sr apr 04, 2007 9:37 am

Problemi so bili z motorji 2.0HDi 81kw, letnik do 2002
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Sr apr 04, 2007 9:51 am

jaz mam na sediciju menjalnik in vztrajnik od slabšega motorja ampak se nič ne bojim da mi ga bo zjahalo kljub temu da že motor sam od sebe ko daš ali pa spustiš gas cukne kot dirkalnik. zjahaš vztrajnik če si res ekstremnež. ni to tak slabo sigurno. in tudi kuplinge so sedaj ne glede na znamko pri normalni uporabi lahko brez težav čez 200 tisoč km.
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Sr apr 04, 2007 12:44 pm

Motorji 2.0hdi imajo 80 in ne 81 kw-ne razumem pa kaj si mislil z problemi,Hermand.Bizgec.
 
afric
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: To nov 21, 2006 9:13 am

Napisal/-a afric Sr apr 04, 2007 2:11 pm

Problemi so bili in se vedno so, vendar ne na vseh vozilih. Vsekakor pa gre za omenjen motor 1.6 hdi... Tezavo se resujejo

Podrobnosti si lahko preberete na precej forumih, eden izmed: www.307club.it
Enako tezavo so imela tudi vozila grupe VW. Passat 1.9 tdi letnik 2001 je imel serijsko napako na bimasnem vztrajniku, audi prav tako. letnik 2002 pa ne vec, na peugeotih pa je le ta problem se vedno prisoten.
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON Sr apr 04, 2007 7:56 pm

vsi PSA common rail motorji imajo dvo masne vztrajnike, s katerimi pa je zelo malo problemov, razen mogoče kakšno cviljenje pri zaustavitvi motorja
važno da je vlažno....
 
afric
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: To nov 21, 2006 9:13 am

Napisal/-a afric Sr apr 04, 2007 9:35 pm

Morda ima res vecina tak vztrajnik, vendar posebno pri 1.6 110 cv so tezave. ne pri vseh ampak pri precejsnjem stevilu le teh !!

ta podatek pa ni zrasel v moji glavni ampak trdijo izjave in tezave drugih... V sloveniji teh tezav ni, vendar drugod so. ..

Vsekakor kadar gre vztrajnik, zacne stvar precej skripat in piskat, posledicno pa tudi samo vozilo trese pri neznem speljevanju, kar pa unici sklopko. Sam sem imel C4 s tem problemom, passat 1.9 tdi in a4 1.9 tdi, vsi z enako tezavo. Pri enem je bila od zaceka, pri drugih dveh pa tam od 40.000 km naprej...
Poznam pa precej lastnikov 307ic, res letnik 2001, ki pa so tudi imeli te tezave, in ki so jim menjali vsaj 3 krat vztrajnik brez resitve tezave.

vsekakor mislim da so jo sedaj resili z novo verzijo vztrajnika (koda P9)

vec si lahko preberete na forumu (prevedeno v anglescino):

http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr apr 04, 2007 10:11 pm

KVINTON je napisal/-a:vsi PSA common rail motorji imajo dvo masne vztrajnike, s katerimi pa je zelo malo problemov, razen mogoče kakšno cviljenje pri zaustavitvi motorja

... :oops: :oops: :oops: , ne drži...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Če apr 05, 2007 6:22 am

bizgec je napisal/-a:Motorji 2.0hdi imajo 80 in ne 81 kw-ne razumem pa kaj si mislil z problemi,Hermand.Bizgec.


Problem je prikazan na tej strani:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=37826&highlight=
 
žmiguc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To sep 23, 2003 8:24 pm

Napisal/-a žmiguc Če apr 05, 2007 6:59 am

afric je napisal/-a:.
vsekakor mislim da so jo sedaj resili z novo verzijo vztrajnika (koda P9)


In kdaj so začeli vgrajevati to verzijo?
 
afric
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: To nov 21, 2006 9:13 am

Napisal/-a afric Če apr 05, 2007 7:14 am

Ma ce se ne motin ze kaksno leto nazaj, morda se kaj vec. sekakor tudi ta verzija ni pomagala prav vsem...

Vsekakor, mislim da vpliva precej tudi osebni stil voznje na dejstvo kako hitro se pokvari in ce sploh se. Baje da ce speljujes nezno in pod sklopko gre prej. Po besedah VW serviserja, nabj bi baje pri rikverc voznji v hrib navzgor, da je vseh 5 oseb v avtu, bimasni vztrajnik riknil takoj.... nisem testiral, sem kar znamko zamenjal, v upanju da bo sedaj boljse...
 
žmiguc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To sep 23, 2003 8:24 pm

Napisal/-a žmiguc Po apr 09, 2007 8:16 pm

Kaj novega?? Kdo ve kaj bolj konkretnega?
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON Sr apr 18, 2007 9:10 pm

DrMr je napisal/-a:
KVINTON je napisal/-a:vsi PSA common rail motorji imajo dvo masne vztrajnike, s katerimi pa je zelo malo problemov, razen mogoče kakšno cviljenje pri zaustavitvi motorja

... :oops: :oops: :oops: , ne drži...



mogoče bi dr mr vedo kaj več o tej temi?????
važno da je vlažno....
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr apr 18, 2007 9:17 pm

afric je napisal/-a:Po besedah VW serviserja, nabj bi baje pri rikverc voznji v hrib navzgor, da je vseh 5 oseb v avtu, bimasni vztrajnik riknil takoj....


Imam golfa IV 1.9TDI letnik 2000, 6 prestav (če je pomembno), ki ima verjetno tudi ta vztrajnik, pa zaenkrat še čisto normalno dela (159kkm) in ni bil menjan. Speljeval sem pa tudi že ritensko in naprej v več kot 20% klanec.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov