Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Kolko bi koštalo?

Napisal/-a martk So mar 17, 2007 3:11 pm

Že nekaj časa razmišljam, da bi nabavil kak no-budget avto in ga obnovil. Mašino, pleh, po potrebi podvozje (tukaj sem pripravljen le ne menjavo končnikov, polosi so pač drage ko pes) . Razkopaval bi sam, avtodata samouk. V mislih sem imel kak subaru justy, ali pa mogoče tole:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1332463
Seveda bi se spustil v menjavo obročkov, ležajev, tesnil, semeringov. Generalna, pač. Edino menjalnik bi pustil pri miru, tolk mehankar pa nisem nevemčebisestavilnazaj.press :D Pa naj odgovorijo tisti, ki so te stvari že počeli ne mi z "kva te stare j***a kupuješ, dej 200€ pa avto kup" težit. Aja, nastavitve bi delel kolega, ki obvlada. (ventili, predvžig...
LP
Martin
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' So mar 17, 2007 3:23 pm

stroški se znajo povzper kar precej visoko, tako da dobro premisli, ker se lahko zgodi da boš na koncu sam sebe tepel po glavi, ko boš zapravil ogromno denarja za avto in te bo minilo ga dokončat.

še eno vprašanje, kaj nameravaš z avtomobilom, če ga boš porihtal v nulo?
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So mar 17, 2007 3:29 pm

Obdržal bi ga, drugače nima smisla rihtat ;) Zdaj, če se nekih 1500€ porazdeli čez celo leto, se mi niti ne zdi tako velik strošek glede na to, da je potem avto pripravljen za nadaljnih 100 kkm. In je praktično nov, razen kaka rja prej ven vseka, kot če bi bil dejansko nov.
P.S. je 1500€ dost?
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So mar 17, 2007 3:35 pm

...potem kupi avto brez rje, če si že ljubitelj malo starejših avtov ostalo pa mehansko popravi
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 17, 2007 5:29 pm

Ti lahk povem s prve roke. Počas in vstrajno obnavljam petko katero uporabljam rud za vsakdanje potrebe. Pač tko da je treba tudi opravljat redne in izredne servise.

No pa začnimo:
Pred letom in pol obnova motorja. Generalka , v kateri bi še lahko menjal dost stvari ampak so se stare izkazale za dobre. Kot primer so recimo bati ostali stari in sem menjal sam obročke.Torej menjava vseh tesnil, obnova ventilov,menjava obročkov,menjava ležajev,vodne pumpe,jemrmenov,obnovitev alternatorja,obnovitev štarterja,brušenje glave,obnova bosch pumpe in nove šobe ( dizl pač) in še dodatne malenkosti. vse skupaj okoli 1000evrov brez dela.

Potem podvozje; nove roke z vpetjem,nove kugle na rokah novi prednji in zadnji ležaji, novi diski, obnovitev bobnov,nove ploščice in pakne, novi amortizerji,nove vse gumice ki spadajo kjerkoli poleg, nove sprednje fedre ( apex) in spuščanje torzije s homologacijo.....vse skupaj okol 600-700evrov brez dela.

Popravilo različnih rjastih delov, varjanje določenih nosilcev ( ojačitev starih zvarov).Komplet izoliranje podvozja,ličarska popravila na karoseriji .....približno 100evrov brez dela.

Zdaj me čaka še komlet raztavitev avta in varjenje ( popravilo in ojačitev določenih nosilcev predvsem podvozja ker gre avtek na še dodatno nižanje) in pa barvanje vseh plastik,špeglov in drobnari.....bom spet hitr prišo na 200evrov brez dela....

diski bojo spet za menjat ploščice so slabe pakne.....

hitr prideš na 2000evrov s tem da mam jaz prostor in orodje kjer lahk delam po svoji volji in kdajkoli hočem.

No pa maš realno sliko vsega . Poleg tega te stane časa in živcev.Zaj pa se odloči sam če se ti splača in če si še vedn želiš,poleg tega vse ne gre vse tak rožnato kot je napisan, sem mel kr dost problemov okol vsega....

Pol pa se spomniš še na muziko,dvd,lcd,osvetlitve števca.... pa te skupaj nanese spet na lepo številko.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' So mar 17, 2007 5:36 pm

1500€ je za nekatere veliko za druge ne, sam veš pri čem si. predhodno se je dobro pozanimat, koliko pridejo nadomestni deli. avto bo po obnovi najverjetneje dober in ga boš še lep čas lahko vozil (to bi bilo tudi najbolj racionalno).

sam bi le težko kupil tako star avto in ga počasi rihtal, ker bi raje vložil ta denar v kaj novejšega katerega bi lahko začel vozit takoj oz. popravil kakšne malenkosti. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 17, 2007 6:33 pm

Edin če kupiš voznega tko kot jaz pa ga počas sprot rihtaš.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne mar 18, 2007 11:21 am

@nejkonej, ne nissan, govorimo o Mazdi 323. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne mar 18, 2007 11:45 am

Dosti veselja pa casa ti tole uzame :D
Edino punca/zena bo jezna ker bos skoz po delavnici visel :lol:
Drugace pa glej da je podn cel, cene ni fajn ko se mores ukvarjat z popravilom, ne priporocam :D
Cimboljse ga poglej preden uzames, ceprav je avto tolko poceni, pa je celi gnil spodaj je brezveze ga uzet, raje odstejes kakih 100 eurov vec pa mas tolko manj dela pol, se obrestuje.
Pa sporoci za kater avto si se odlocit ce se bos.
lp
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ Ne mar 18, 2007 12:12 pm

Dobra zamisel, ki se ti bo izplacala, sploh pri izbiri tega avta.
Govorim iz lastnih iskusenj, ker sem podobno mazdo 323 tud sam obnovil
http://s112.photobucket.com/albums/n165/_GooDieZ_/Mazda%20323/?start=20

Stroskov sem imel okrog 900 eur z avtom vred, je pa bilo veliko narejenega, in gre avto sedaj kot urica.
Zamenjano je bilo kar nekaj delov, ampak sami rezervni deli za ta avto sploh niso dragi.

Motor je dobil le manjsi servis, ker ni bil pretirano zdelan pri 200k km in ravnanje glave, poliranje ventilov in menjava teflonov, jermeni, olje, filtri, svecke so tak standard, pol pa se vodna crpalka oba termostata in hladilnik, ker je stari bil prevec zdelan...
Karoserija pa je dobila malo varjenja, en nov blatnik, ker se starega res ni splacalo varit, pa komplet pokitat, zascitit in pobarvat na novo.
Podvozje pa ni dozivelo drasticnih posegov, razen "home made" ojacitve podvozja, obnova zavornih bobnov in pakn, 2 nova zavorna diska in ploscice.

To mazdo zdaj vozim kot avto za v sluzbo, poraba 1.6i motorja okol 7-8l (odvisno kak teza je noga). V pripravi pa imam se eno taksno mazdo, ampak ta bo zahtevala malo vec casa... Pride not zamenjan motor iz 1.6i v 1.9T (500-900 eur je soliden motor), moram se razdelat kako se boljse ojacat podvozje kot na tej sedanji, pa nabavit malo vec olja za dolivat pri turbo motorju ;)

Ce rabis se kaksen nasvet kar vprasaj, rade volje ti svetujem ce se odlocis za ta avto...
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk To mar 27, 2007 6:16 pm

Evo, nabavil mazdico, notranjost je že na podstrehi. Kar se motorja tiče je suh ko poper, zato mi pravijo majstri, da naj ne "diram lava dok spava". Se pravi menjava jermenov, tekočin in čiščenje. Za pleh sem našel zelo ugodno varianto, v enem od VDC-jev imajo ličarsko delavnico, in naredijo karkoli za stroške materiala. Delo je sconto :D samo čakal bom pa do sredine maja, predvidoma. Podvozje je načeloma vredu, ne pričakujem večjih stroškov. Se pravi da zaenkrat ne pričakujem številke večje od 150k bivših. Zaenkrat :D
Slike kasneje :oops:
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Sr mar 28, 2007 3:17 pm

slišat je obetavno. :D
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne apr 01, 2007 1:54 am

BTW... Glede na to, da veriga pomeni vzdržljivost in zanesljivost, ali obstajajo kakšni resnejši pomisleki, da bi pogonski agregat opremil z verigo za pogon ventilov (saj obveščeni veste kaj mislim...) bi pogonske in gnane osovine opremil z verižnicami. Pač, da prenosna razmerja ostanejo ista (kar je logično). Kaj zna povzročat probleme oz. uničenje motorja. Glede na to, da se vsaj ena gred vrti na negativni strani "ketne" to naj ne bi bil problem. Ali pač? Upam da matematika ne izvrže te možnosti.
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Ne apr 01, 2007 5:49 pm

Problem pri verigi je končno število možnosti prestavnega razmerja. Težko boš našel verigo in kombinacijo zobnikov, ki bo natančno ujela obseg in prestavno razmerje med zobčeniki. Lahko pa poskusiš.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne apr 01, 2007 11:38 pm

So nobody knows...
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ Sr apr 04, 2007 7:50 pm

ok, nobody knows...

Meni zdrava pamet kaze da ti motorji ne rabijo veriznega prenosa, ker sem videl 1.6 mazde z 400k km+ pa so se kar brnele naprej, tk da sem rahlo skepticn da bi kaj pridobil na zanesljivosti z verigo...

moja 2 centa pac...

LP
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk To apr 24, 2007 9:17 pm

O.K. približuje se dan, ko bodo poklicali za ličanje...
Zdaj me zanima, kje najceneje dobiti
ojnične ležaje
semeringe
batne obročke
komplet tesnila za motor
komplet jermene
termostatske ventile (za vodo, se razume)
pa, kje se zmenit za (ali navodila za DIY) čiščenje injektorjev,
pedenanje ventilov
in po potrebi odmično gred
Gre pa za motor B3 (SOHC)1324ccm
Delal bom generalno, ker bo avto vozila punca, pa, ker grem s tem avtom najbrž letos poleti v Grčijo, pa nočem kakih presenečenj....
Če sem pri naboru kosov kaj bistvenega pozabil, me, prosim, opomnite.
LP
Martin
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ To apr 24, 2007 11:10 pm

ojnične ležaje
batne obročke
komplet jermene = ~ 20-30€
termostat + crpalka za vodo + senzorje za prikaz na armaturki in vklop ventilatorja = ~70€


To dobis v bolje zalozenih avtotrgovinah, poglej malo cene na netu, tud v avstriji ce mas blizu bos mogoce kaj prihranil, drugace pa priporocan nakup preko kaksnega mehanika ki ma precej popusta v kaksni avtotrgovini, v skrajni sili lahko tud jaz se pozanimam k dobim ene 20-30% na dele pri enem trgovcu z deli da nebo reklame Regnem...

semeringe komplet tesnila za motor = ~70€ komplet


kje se zmenit za (ali navodila za DIY) čiščenje injektorjev... bolj tezko bos to sam nardil ker se to cisti z ultrazvokom in me je stalo 28€

pedenanje ventilov + ravnanje glave po potrebi = ~30-40€

in po potrebi odmično gred = nebo potrebe ;)

Cene sem ti navedel za orientacijo da te nebdo prevec nategovali z njimi... ker mene so hoteli na vsakem vogalu nagnit in bi me tudi ce nebi vedel kolko kaj priblizno stane.
Slika
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan, Google Adsense [Bot] in 9 gostov