Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
j4n3k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če maj 10, 2007 9:59 pm
Kraj: Maribor

AUDI 100-rabim pomoč pri določenih težavah.

Napisal/-a j4n3k Če maj 10, 2007 10:22 pm

Pred dvema tednoma sem kupil audi 100,2.3e-letnik 1992.Prevoženih 250k. Imam pa par vprašanj. Ob vsakem zagonu mi vrtljaji skačejo gor in dol za 200/obr, po nekje 2eh do 3eh minutah pa se umiri. Včasih mi padejo tudi ko se zaustavim na križišču na nekje 300/obr. Baje je to pri teh avtih bolezen. No svetovali so mi že naj pogledam cevi če so kje kakšne luknje, kjer bi avto lahko zraven vleko dodaten luft, ker more bit vakum ( jih ni in cevi ok), potem sem pregledal ventil prostega teka, ga zamenjal z enim iz drugega avta in brez sprememb. Pred kratkim sem tudi menjal olje, oljni filter, zračni filter, svečke. In je mogoče manjša sprememba na boljše. Sumim da bi lahko bila kriva mešalna glava vendar je to baje malo vrjetno. Avto ima tudi nekakšen ventil pretoka zraka, ko je avto hladen, kar bi tudi bilo možno ampak te bi zajebavo samo hladen. Druga stvar kar me zanima je kiro čistilo priporočate za čiščenje einšprica (vbrizga) in kake so izkušnje. in pa kako najlažje preveriš rabljeni amortizer če je ok.

Hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Pe maj 11, 2007 9:28 am

ti audiji imajo vsi k-jetronic vbrizg in v nizjih obratih dostikrat zna zajebavat. Tko kot si napisal serijska bolezen. Daj probaj vprasat se na team audi.
 
CAB DRIVER
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Pe sep 17, 2004 6:21 pm
Kraj: CELJE

Napisal/-a CAB DRIVER Pe maj 11, 2007 10:06 am

Eno leto in pol sem se ukvarjal z k-jetronicom.
Nemiren prosti tek je klasika pri mehanskem vbrizgu, poleg tega pa v SLO težko najdeš mojstre, ki ti zadevo optimalno nastavijo.

Drugače imaš pa na internetu miljon strani o K-Jetu, jaz sem večinoma prebral vse ampak po enem letu in pol neuspeha sem raje avto prodal, ker me je pač motilo to, da avto potrebuje par sekund da se umiri in da je zmeraj težko vžigal kadar je bil topel.

LP Luka
 
Uporabniški avatar
j4n3k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če maj 10, 2007 9:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a j4n3k Pe maj 11, 2007 2:06 pm

Ja se jaz sem tudi prebiral po internetu vse kaj sem najdo. Z vžigom sicer nimam dobenih problemov, avto vžge kak obrneš ključ. To pa nisem vedel da je taki problem to nastavit, to je treba vbrizg nastavit al kaj? Mogoče bi pa lahko bil problem v nastavitvah. Sicer sem bil že na porsche maribor pa avto jarc, ki so zastopniki za audi, pa so vsi rekli, da se s tem sploh ponavadi več ne ukvarjajo ker niso nikoli ugotovili kaj naj bi to bilo. Samo hecno, ko je avto prišo iz tovarne tega 100% ni delo tak da nekje more bit neki problem, ponavadi pa je to glih neka malenkost. Kak pa je kaj s temi šobami za vbrizg? nekje sem slišal, da te tudi lahko povzročajo takšne težave, ker se na njih naberejo ostanki in ne b rizgajo tako kot bi mogle.
 
CAB DRIVER
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Pe sep 17, 2004 6:21 pm
Kraj: CELJE

Napisal/-a CAB DRIVER Pe maj 11, 2007 6:47 pm

j4n3k je napisal/-a:Ja se jaz sem tudi prebiral po internetu vse kaj sem najdo. Z vžigom sicer nimam dobenih problemov, avto vžge kak obrneš ključ. To pa nisem vedel da je taki problem to nastavit, to je treba vbrizg nastavit al kaj? Mogoče bi pa lahko bil problem v nastavitvah. Sicer sem bil že na porsche maribor pa avto jarc, ki so zastopniki za audi, pa so vsi rekli, da se s tem sploh ponavadi več ne ukvarjajo ker niso nikoli ugotovili kaj naj bi to bilo. Samo hecno, ko je avto prišo iz tovarne tega 100% ni delo tak da nekje more bit neki problem, ponavadi pa je to glih neka malenkost. Kak pa je kaj s temi šobami za vbrizg? nekje sem slišal, da te tudi lahko povzročajo takšne težave, ker se na njih naberejo ostanki in ne b rizgajo tako kot bi mogle.


"Optimalno" se vbrizg pri K-Jetu nastavi z meritvami izpušnih plinov.

Če imaš kakšen email naslov ti pošljem Haynes reapair manual za 16V Volkswagne, ki so imeli identičen vbrizg. Na strani 141 pa boš našel kako se nastavlja vbrizg.

LP Luka
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan, Google Adsense [Bot] in 5 gostov