Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a hirabbit Pe maj 11, 2007 10:52 pm

Vem vem, da je hudo, mi ni pomoči... :?
Mi gre samo na živce, da ljudje kr neki vsepovprek obtožujejo človeka, ki je po mojem mnenju naredu edino pravilno in je en redkih, ki ima voljo it zadevi do dna. Če bi blo več takih, bi se zadeve pri nas (predvsem na citroenu, kjer so res svojevrstni loleki) popravle vsaj malo.
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON Pe maj 11, 2007 11:09 pm

:o (predvsem na citroenu, kjer so res svojevrstni loleki) :shock:

prav dam africu, ne vidim pa tvojega motiva, da kar tako brez razloga pljuvaš po neki znamki, ker verjetno v tvojem kratkem življenju še nisi imel priložnosti spoznati kaj drugega kot guten morgen! :roll:
važno da je vlažno....
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek So maj 12, 2007 12:21 am

pa se bomo spet kregal ;)

mislim, da je bilo bistvo s strani africa doseženo oz. dosegel je tisto za kaj se je boril in to je važno! Kaj so pa oni njemu rekli, pa zakaj tega ne govori pa je njegova stvar! Mislim, da je dovolj jasno povedal, da je dosegel kar je želel! Kako je to dosegel pa mislim, da je tudi jasno!
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a hirabbit So maj 12, 2007 12:27 pm

KVINTON je napisal/-a::o (predvsem na citroenu, kjer so res svojevrstni loleki) :shock:

prav dam africu, ne vidim pa tvojega motiva, da kar tako brez razloga pljuvaš po neki znamki, ker verjetno v tvojem kratkem življenju še nisi imel priložnosti spoznati kaj drugega kot guten morgen! :roll:


No ti je zdej jasno, zakaj pravim, da nima smisla pisati na ta forum ? Takoj padajo neke obtožbe in žalitve brez razloga. Bom rajši tiho, da ne pokvarim teme.
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON So maj 12, 2007 8:20 pm

ja zdaj pa mi je res jasno , da sem ti stopil na žulj.
sicer pa si še enkrat preberi , kaj si napisal.

Vem vem, da je hudo, mi ni pomoči... Confused
Mi gre samo na živce, da ljudje kr neki vsepovprek obtožujejo človeka, ki je po mojem mnenju naredu edino pravilno in je en redkih, ki ima voljo it zadevi do dna. Če bi blo več takih, bi se zadeve pri nas (predvsem na citroenu, kjer so res svojevrstni loleki) popravle vsaj malo. :oops:
važno da je vlažno....
 
alto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po dec 13, 2004 11:13 pm

Napisal/-a alto So maj 12, 2007 9:02 pm

Mislim Afric da bi moral prvo pred svojim pragom počistit. Od tega da si cvikal glaven kabel za elektriko in priklapljal gor vso mogočo dodatno akustiko, vozil avto tako da si skuril vse štiri zavorne diske itd. Prvo napiši kar si sam naštimal na avtu potem pa udrihaj po poštenih citroenovih servisih. Pri Štolfi servisiram Citroena C8 in C1 pa nimam nobenih problemov. Prav tako pa sem leta 2001 kupil noveg berlingota 2.0 hdi pa ves čas nisem imel nobenge problem z Štolfo, kjer je avto bil redno servisiran.
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a hirabbit So maj 12, 2007 10:15 pm

KVINTON je napisal/-a:ja zdaj pa mi je res jasno , da sem ti stopil na žulj.
sicer pa si še enkrat preberi , kaj si napisal.

Vem vem, da je hudo, mi ni pomoči... Confused
Mi gre samo na živce, da ljudje kr neki vsepovprek obtožujejo človeka, ki je po mojem mnenju naredu edino pravilno in je en redkih, ki ima voljo it zadevi do dna. Če bi blo več takih, bi se zadeve pri nas (predvsem na citroenu, kjer so res svojevrstni loleki) popravle vsaj malo. :oops:


:?:

Ok nima veze...
Ne rabiš glih dosti izkušenj, da ugotoviš, kakšen je odnos na citroen slovenija. In ne robantim brezveze, ampak sem imel z njimi že zelo živahne debate in se prav zaradi tega (očitno na srečo) nisem odločil za nakup avta pri njih.

Kar se pa drugega tiče, vsak avto ima lahko probleme. In kaj ima zdaj veze, če nekdo nima problemov z določenim avtom določene znamke ? Lahko bo imel nekdo drug z enakim avtom en kup problemov in prav je, da se tak avto menja, saj ga konec koncev plačaš s pošteno nagaranim denarjem.

Meni se recimo to, da avto dela brez ključa niti ne zdi tako nedolžna napaka in skoraj logično se mi zdi, da bi se vsak normalen lastnik dotičnega modela pritožil zaradi napake. Ne vem no, al pa sem samo jaz en norec, ki živi v svetu, kjer bi vsak, ki mu prodajo defekten avto rekel "j*** ga, za teh 20.000 eur se pa že ne bom sekiral" :shock:
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a hirabbit So maj 12, 2007 10:20 pm

Pa še nekaj. Nasplošno se mi zdi, da je v sloveniji prišlo do nekega čudnega pojava, ko vsi večji (povdarjam - večji) serviserji delujejo z mentaliteto, da je stranka lahko počaščena, če servisira avto pri njih. Zato pa večinoma delajo s strankami kot svinja z mehom, ker si to zaradi mase strank lahko privoščijo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne maj 13, 2007 2:37 am

Predvsem pooblaščeni serviserji!
In to kaže, glede na strožje pogoje, ki jih morajo izpolnjevati pooblaščenci (kontrole, urejenost, tudi odnos do strank itd), da je problem predvsem kadrovski in delno sam status monopolista. Če se prav spomnem enega izmed odgovorov v tej temi, šef Citroena večino časa opravlja službo kar iz rodne Avstrije, kar sicer ni splošen pojav (zaradi bližine ima on pač to možnost), je pa verjetno simptomatično za prizadevnost in osebno zavzetost večine zunanjih šefov - seveda tudi zaradi komunikacijskih problemov. Da ne govorimo o Slo-šefih, ki svojo oblast verjetno preždijo skozi nirvansko onaniziranje "bubrega v loju", kako jim je kapnila skorjica v medico in že zato raje ne mešajo dreka. Seveda delam marsikomu krivico, a tudi pooblaščeni servisi in zastopniki isto delajo nam - a nam ne samo v besedah!

Verjetno se BigBossom iz Centrale ne splača ukvarjanje s takim marginalnim trgom (če do njih skozi množico filtrov sploh prispe kakšna informacija), kot je slovenski, vse je položeno v nižje roke, ki pa zaradi nekaj avtomobilov seveda nimajo v interesu ustvarjanja zdrah, zamer in čistk znotraj šefovskih struktur. Tako da rešitve znotraj firme ne bomo kaj hitro dočakali.

Druga pot bi lahko bila, da ojačamo tržne in ostale inšpekcijske službe, a tudi če bi bilo to možno, takoj spet trčimo na problem nedelovanja pravne države. Skratka - rešitev je na obzorju - vedno enako daleč! Bomo zato kar obsedeli?

Poskus Africa, ki se je začuda dosti hitro uresničil na njegovo zadovoljstvo (upam!), ne more biti prava pot reševanja gnilih razmer, saj zahteva prevelik osebni angažma - ne samo časovno, tudi finančno, z znanjem marsičesa - vse to navadnemu slovenskemu smrtniku ni dostopno.


Morda je edina možna pot povezovanje v interesne skupine (podobno kot nekatera povezovanja malih delničarjev ipd), za kar so lahko forumi raznih avtomobilskih strani - kot je npr. Avtomobilizem.com - idealen začetni organizacijski okvir. Tako seznanjeni s konkretnim problemom, povezani in s precej več potencialnih financ in znanja kot posameznik, bi zainteresirani tudi lažje navezovali stike npr. s kompetentnimi odvetniki, morda s pritožbenimi servisi, kot je npr. tisti iz Mb (samo primer, ne vem, koliko je vreden), razni inšpektorji in šefki servisov in zastopstev ne bi mogli več kar tako lagat, farbat in ignorirat množice (pa čeprav majhne), tudi medijem bi bili bolj zanimivi od posameznikov itd itd.

Forumi so že po svojem bistvu vzvod oblasti oz. vsaj pritiska nanjo in čas je, da se tega začno zavedati vsi oškodovani ali kako drugače vpleteni - predvsem pa tudi lastniki/upravljalci forumov. (Afric in njegova dokumentirana zgodba je bil dobra šola - za forum in za njegove uporabnike. Afric - lahko prosim sporočiš, če je bil med pogovori omenjen tudi kakšen forum in kakšen je bil odziv na to - lahko tudi na ZS?)

Zakaj ne bi v te namene izkoristili foruma kot okvirja za povezovanje in organiziranje. Forum je nekaj, kar je pri roki, kar nam je blizu, kar lahko združuje pozitivno energijo sicer med sabo različnih ljudi, kjer proti institucijam ne stoji več goli posameznik ampak organizirana skupina (znotraj foruma - vsaj na začetku). Morda je ideja res potrebna globljega in treznejšega razmisleka, a interesa lastnikov foruma ni potrebno iskati daleč nekje v območju uresničevanja Dobrih in Velikih Idej - konkreten interes je že tu!

Vse te možnosti so zanimive vsakemu in nenazadnje lahko zelo povečujejo privlačnost forumov - s tem pa tudi možnosti oglaševanja, denarce od reklam ipd. Obojestranska korist - tipična win-win situacija. Tudi to, da bi forum dolgoročno lahko postal močan igralec s konkretnim vplivom, ni zanemarljivo in ne bi smelo biti lahkotno ignorirano. Podobno je s stanjem na trgu rabljenih avtomobilov (z vsemi anomalijami - od prevrtavanja kilometrov dalje) - s takim povezovanjem v okvirih foruma bi bi bilo možno na stanje precej vplivati - npr že z informiranjem/osveščanjem ljudi z nekakšnimi črnimi listami.

Tako povezovanje se po malem že dogaja, tudi nekateri konkretni rezultati so že vidni. Bo A.com kot največji avt. forum čakal do zadnjega? Da izgubi svoje strateške prednosti? Ali bomo stvar vodili in ostali največji, najboljši, najbolj koristni, najbolj zanimivi uporabnikom?

Prepričan sem, da je tu za vse prisotnega dovolj interesa! (Če ga na moje veliko razočaranje že ni bilo za kritiko v več ozirih vprašljivih razumevanj in ravnanj nekaterih (Gumball) ter posledično za izobraževanje nosilcev le-teh, torej v končni fazi razumevanja za dvig varnosti in kulture - ne samo na cesti. Izobraževanje je sploh poglavje zase.) Čas je, da se vsi skupaj zavemo, da je forum lahko mnogo več kot nek hobi posameznikov. Najlepše pa je, da za vse to niso potrebne neke velike spremembe niti denarni vložki, za začetek je povsem dovolj skupen trezen razmislek in dobra volja vpletenih in odločujočih.

Afric je pokazal, da pot je, če je volja - in to sam. Koliko bi bilo marsikje moč narediti, če bi nastopili povezano. Potrebe po tem so - možnosti tudi. Prav tako konkretni interesi! Je tudi volja?

Malo sem se razpisal.... Če ima kdo kaj tehtnega za pripomnit, le sem z mnenjem....(lahko tudi na ZS). Ali pa naj Ice ali kdo drug odpre novo temo, temu posvečeno. Lahko se pa tudi kje dobimo in se o tem pomenimo ob kakšnem pivu.

lp
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a hirabbit Ne maj 13, 2007 10:03 am

Zanimivo je tudi to, kako ljudje sami pristopajo k reševanju tovrstnih problemov. Če na primer pogledamo italijo, vidimo, da se vse več ljudi obrača na razne medije za reševanje problemov z avtohišami ter pooblaščenimi serviserji. In stvar se dejansko premika na boljše.
Zato me toliko bolj šokira dejstvo, da te tukaj, pri uveljavljanju ene potrošnikovih najosnovnejših pravic takoj okličejo za lažnjivca in bleferja. Afric je imel toliko poguma, da je kljub vsem kritikam na tem forumu vseeno objavljal potek svoje zgodbe, čeprav bi lahko mirne duše vse nekam poslal in se brigal zase ter rešil po svoje. Sam priznam, da s toliko očitki nebi imel več volje objavljat poteka. Tako pa je dal vsaj vsem nam vedet, kako se stvar da rešit in verjamem, da si bo marsikdo zelo pomagal z njegovimi objavami. In tega človeka še celo zdaj napizdevate, da naj objavi razplet, češ da si je itak vse izmislil. Ne morem verjet. In potem se pa zopet vsi veselo pizdimo, kakšna je situacija v naši državi glede uveljavljanja pravic pri avtohišah in pooblaščenih serviserjih. Čudno, ne ? :?
 
Uporabniški avatar
orel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr dec 27, 2006 6:28 pm

Napisal/-a orel Ne maj 13, 2007 10:17 am

Hej ESEM! Jest sm prec za kakšen klub ali društvo. Sam potem je treba dobit prave strokovnjake. Eno tako društvo je že - tisto ki rešuje prekrškarje. Tam rešujejo take, ki naj bi naredili prekrške, tukaj bi se pa lahko reševalo avtomobilske potrošnike. To bi bil kar velik zalogaj. Kar bi rabili bi bilo:
pravnike
avtomehanike - h katerim bi lahko pripeljal avto in bi ga realno ocenil in pregledal
novinarje večjih medijev, ki bi se upal stopit na prste lobijem
donatorje in reklamatorje :twisted:
pa še kaj bi se našlo . . .

Jaz prec plačam članarino, sam če nov draga kt je recmo amzsjeva.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Ne maj 13, 2007 10:32 am

Uf esem, zopet "pretiravaš" :P Boš spet kregan, da so tvoji prispevki predolgi. :D

Predvsem pooblaščeni serviserji!

Verjetno se BigBossom iz Centrale ne splača ukvarjanje s takim marginalnim trgom (če do njih skozi množico filtrov sploh prispe kakšna informacija), kot je slovenski, vse je položeno v nižje roke, ki pa zaradi nekaj avtomobilov seveda nimajo v interesu ustvarjanja zdrah, zamer in čistk znotraj šefovskih struktur. Tako da rešitve znotraj firme ne bomo kaj hitro dočakali.


Ob tem se spomnim na dogodek kolegice, ko je pred davnimi leti kupovala Lado Nivo pri "stricu", ki je sedaj biggboss "moje" znamke. Želela je kupiti novo Nivo rdeče barve, a imel je samo umazano bele. In ko ga je vprašala, če je možno naročiti novo rdečo Nivo, da ni problem glede čakanja, ji je "stric" odgovoril: Saj ne kupuješ paradižnikov! Imamo take pa konec. Mogoče je to prava pot, kajti danes očitno podjetje cveti, verjetno tudi na račun tega, da isti avto pri uradnem zastopniku za Slovenijo, ki ima sedež v Italiji, stane tudi miljon ceneje kot pri nas. Vendar večina ljudi tega ne ve. In od tega živijo, od neznanja, nepoznavanja povprečnih uporabnikov, zato si lahko privoščijo kar si.


Druga pot bi lahko bila, da ojačamo tržne in ostale inšpekcijske službe, a tudi če bi bilo to možno, takoj spet trčimo na problem nedelovanja pravne države. Skratka - rešitev je na obzorju - vedno enako daleč! Bomo zato kar obsedeli?


Tako kot si napisal, problem pravne države. Pri nas je to zamegljen pojem, vendar zahvaljujoč posameznikom, ki se najdejo v stiski in tako počasi premikajo tudi to kolesje, stvari gredo naprej. Žal kot 1 sam, ne moreš kaj dosti, konstantne pritožbe izven naše preljube deželice poameznikov (1+1+1+1+1+1+...), vendarle pomagajo, če ne drugega kvarijo ogled, ker peremo umazano perilo vidno vsem (v mislim imam predvsem kazni zaradi predlogih postopkov pred sodiščem EU) in tako silijo naše ritoljubne politike, da ne morejo vsega skupaj gladko ignorirati (to je po mojem mnenju eden največjih problemov: popolna ignoranca; takoj drugi pa metanje polen pod noge)

Poskus Africa, ki se je začuda dosti hitro uresničil na njegovo zadovoljstvo (upam!), ne more biti prava pot reševanja gnilih razmer, saj zahteva prevelik osebni angažma - ne samo časovno, tudi finančno, z znanjem marsičesa - vse to navadnemu slovenskemu smrtniku ni dostopno.


Žal se ne morem strinjati. Želela bi si, da bi bilo drugače, vendar je svet naravnan tako, da če sam ne boš znal poskrbeti zase, nihče drug ne bo.


Morda je edina možna pot povezovanje v interesne skupine (podobno kot nekatera povezovanja malih delničarjev ipd), za kar so lahko forumi raznih avtomobilskih strani - kot je npr. Avtomobilizem.com - idealen začetni organizacijski okvir. Tako seznanjeni s konkretnim problemom, povezani in s precej več potencialnih financ in znanja kot posameznik, bi zainteresirani tudi lažje navezovali stike npr. s kompetentnimi odvetniki, morda s pritožbenimi servisi, kot je npr. tisti iz Mb (samo primer, ne vem, koliko je vreden), razni inšpektorji in šefki servisov in zastopstev ne bi mogli več kar tako lagat, farbat in ignorirat množice (pa čeprav majhne), tudi medijem bi bili bolj zanimivi od posameznikov itd itd.

Ideja se mi zdi vsekakor vredna premisleka, vsekakor so ustvarjalci tega foruma tudi nedavno pokazali, da imajo ambicije in znanje ter očitno tudi željo, da se a.com razvija in raste. Seveda je kot laik in opazovalec lažje na splošno razglabljati o takih zadevah, ko pa se je treba lotit pa to potrebuje ogromno logistiko za seboj, da ne omenim osebne angažiranosti.


Zakaj ne bi v te namene izkoristili foruma kot okvirja za povezovanje in organiziranje. Forum je nekaj, kar je pri roki, kar nam je blizu, kar lahko združuje pozitivno energijo sicer med sabo različnih ljudi, kjer proti institucijam ne stoji več goli posameznik ampak organizirana skupina (znotraj foruma - vsaj na začetku). Morda je ideja res potrebna globljega in treznejšega razmisleka, a interesa lastnikov foruma ni potrebno iskati daleč nekje v območju uresničevanja Dobrih in Velikih Idej - konkreten interes je že tu!

Vse te možnosti so zanimive vsakemu in nenazadnje lahko zelo povečujejo privlačnost forumov - s tem pa tudi možnosti oglaševanja, denarce od reklam ipd. Obojestranska korist - tipična win-win situacija. Tudi to, da bi forum dolgoročno lahko postal močan igralec s konkretnim vplivom, ni zanemarljivo in ne bi smelo biti lahkotno ignorirano. Podobno je s stanjem na trgu rabljenih avtomobilov (z vsemi anomalijami - od prevrtavanja kilometrov dalje) - s takim povezovanjem v okvirih foruma bi bi bilo možno na stanje precej vplivati - npr že z informiranjem/osveščanjem ljudi z nekakšnimi črnimi listami.


Ideja se mi zdi vsekakor vredna premisleka, vsekakor so ustvarjalci tega foruma tudi nedavno pokazali, da imajo ambicije in znanje ter očitno tudi željo, da se a.com razvija in raste. Seveda je kot laik in opazovalec lažje na splošno razglabljati o takih zadevah, ko pa se je treba lotit pa to potrebuje ogromno logistiko za seboj, da ne omenim osebne angažiranosti. Tudi kar se črne liste, nekaj podobnega obstaja že od samega začetka, no, gre za listo, s plusi in minusi ( http://www.avtomobilizem.com/katalog ), mogoče je le malo premalo opazna. Uporabljena. Je že tako, da hitreje reagiramo, ko vidimo naslov v smislu: Kupil nov avto pa je že sranje...ali xxxznamka je zanič!, itn. Po moje bi se lahko začelo s tem, da je nova rubrika, ki je namenjan samo različnih izkušnjam različnih serviserjev, kot imamo ostale rubrike (kupovanje avtomobilov, vozila prihodnosti, izleti itn.). Mali korak, kjer bi bile take izkušnje na kupu ( in ne razmetane med kupovanje avtomobilov, servisiranje in splošno debato). Mogoče? No, da ne bo tole izvenelo kot pametovanje o organizaciji foruma, ni to moj namen.



Prepričan sem, da je tu za vse prisotnega dovolj interesa! (Če ga na moje veliko razočaranje že ni bilo za kritiko v več ozirih vprašljivih razumevanj in ravnanj nekaterih (Gumball) ter posledično za izobraževanje nosilcev le-teh, torej v končni fazi razumevanja za dvig varnosti in kulture - ne samo na cesti. Izobraževanje je sploh poglavje zase.) Čas je, da se vsi skupaj zavemo, da je forum lahko mnogo več kot nek hobi posameznikov. Najlepše pa je, da za vse to niso potrebne neke velike spremembe niti denarni vložki, za začetek je povsem dovolj skupen trezen razmislek in dobra volja vpletenih in odločujočih.

Afric je pokazal, da pot je, če je volja - in to sam. Koliko bi bilo marsikje moč narediti, če bi nastopili povezano. Potrebe po tem so - možnosti tudi. Prav tako konkretni interesi! Je tudi volja?.


Izobraževanje... Jah...ponavadi je tako, da ko pridemo iz službe/šole in se vsedemo za računalnik, ne iščemo dodatne "šole", ampak sprostitev. Vendar a.com ima veliko vlogo pri izobraževanju na subtilni ravni, kajti človek se največ nauči, če se uči v sproščenem okolju, po možnosti nezaveden tega početja. Takoj, ko dobi občutek, da ga nekdo želi učiti pa nastopi odpor. Zato pa je dobro, da a.com z večanjem članom večja število različnih "svetov", ki tu pa tam tresnemo drug z drugim in pokažemo različne plati medalje. Kot pri africu. Slišali smo dve zgodbi, vsak pri sebi pa se je odločil, katera mu je bolj verodostojna. Četudi se berejo komentarji, da je afric z samosvojo napeljavo avtoakustike uspel uničit popolnoma nov avto, je meni osebno to argument na trhlih temeljih. Sicer nimam ne vem kakšnega znanja, kar se elektronike tiče, vseeno vem, da če voziš avto na servis, po možnostih večkrat za isto zadevo, upravičeno lahko pričakuješ, da bodo znali odpraviti napako. Žal pa sem tudi sama že nekaj časa nazaj prišla do zaključka, da se ponavadi uradnim zastopnikom in serviserjem enostavno ne da ukvarjati s popravili. Oz. da je potrebno za isto stvar večkrat priti in predvsem plačati in ni potem nič bolje. Imam s tremi uradnimi zastopniki take izkušnje in z samo enim res odlične, ker vedno opravi 100%. Četudi je drag. Zato raje vozim k preverjemu privatniku, ki mu ni vseeno ali je stranka zadovoljna ali ne. Take ljudi potrebujemo. Ljudi, ki jim ni vseeno. Na vseh podorčjih. Tudi meni osebno se zdi ideja o a.com kot splošno znani referenci o (ne)uspešnosti v posameznih skupin serviserjev, prodajalcev, nategovalcev itd odlična. Konec koncev je to že sedaj na forumskem nivoju, če pa bi to postala še na splošnem (da bi jo malo bolj izpostavili), bi verjetno imela še večjo težo.


Evo, sem se še jaz malo razpisala, da ne bo esem osamljen jezdec. Vsekakor je africova tema ena takih, ki odpira nova vrata, zato upam, da ne bo zamere, če je moj post po esem-ovem vzoru na trenutke zašel iz konkretne situacije na bolj splošno raven. Evo, sedaj sem pa tko zmozgana, da grem spet spat. :P
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan, Google Adsense [Bot] in 5 gostov