Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Vitamin_G
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne jan 12, 2003 8:24 pm

Pomoc - Razbit Peugeot 406

Napisal/-a Vitamin_G Če avg 17, 2006 11:08 am

Zivjo!

Potrebujem dele za razbitega Peugeot-a 406 letnik 2000 (2.0 16V).

Morda kdo ve, kje bi lahko dobil poceni (rabljene ali nove - original ali neoriginal) dele?

Potrebujem:

Sprednji odbijač
Mreža za zrak za sprednji odbijač
Sprednja leva luč
Sprednja leva meglenka
Ohišje ventilatorja hladilnika
Ohišje zračnega filtra
Nosilec akumulatorja
Leva kolotečna plastika
Nosilec odbijača
Zgornji pokrov za varovalke
Sprednji levi blatnik
Sprednji levi del vezne stene
Kovinski nosilec hladilnikov
Leva kovinska šalica (na katero se pritrdi nosilec odbijača)
Hladilnik vode
Sprednji levi drog na katerega pride nosilec hladilnikov
Plehnati nosilec prednjega levega blatnika
15" jekleno platišče
Sprednja leva obesa kolesa (roka, amortizer, premnik, vagica ki pride na stabilizator in amortizer)

Tako da, ce kdorkoli ve, za kako od zadaj razbito 406 (novi model) ali pa ve za koga, ki bi mi lahko ugodno zrihtal te dele, naj mi prosim javi.

Vsem hvala v naprej in lep pozdrav,

Gasper.
 
Vitamin_G
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne jan 12, 2003 8:24 pm

Pirotehnicni zategovalnik pasov - Peugeot

Napisal/-a Vitamin_G Če maj 10, 2007 10:18 pm

Vse dele sem dobil in sedaj ugotovil, da potrebujem se sprednji levi in desni pirotehnicni zategovalnik pasov za Peugeot 406 (letnik 2000, 2.0 16v, oznaka motorja RFR).

Ali morda kdo ve, kje bi jih lahko ugodno dobil - eBay, Salomon, Avto.net? Lahko tudi ponudbe na ZS (nova ali rabljena - samo da sta ok).

V naprej vsem iskrena hvala za pomoc!
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če maj 10, 2007 11:31 pm

lep spisek... Torej vse kar je pred mašino, je bilo za šrot? In koliko so te stali ti deli? Zanima me, ker sem pred 3 leti imel enak spisek škode, le za letnik '95, pa so predračunali 600.000 do 700.000 (neoriginal in original deli, pri ne-Peugeotovem kleparju)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če maj 10, 2007 11:37 pm

Pa a se tako zbit avto dejansko popravi da je OK? Saj mora bit kar načeta konstrukcija če dobi tak šus...
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če maj 10, 2007 11:46 pm

Če ni motorja prestavilo, potem ni panike. Saj če pogledaš osnovno nosilno konstrukcijo avta, oziroma šasijo, se vidi da pred motorjem ni nič "zanimivega". Sama plastika, umetne mase, nenosilni deli...
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Če maj 10, 2007 11:51 pm

pomoje dokler šasije ne zategne je ok? al ni res? ;)
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če maj 10, 2007 11:56 pm

Dokler ni treba na ravnalno mizo, ali popravlati kritičnih stvari, kot je streha, stebrički.... Do takrat še gre ja. Kaj več pa je enostavno preveč dela.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Pe maj 11, 2007 1:12 am

ja, če ti zategne šasijo se pomojem res ne splača kj dost popravlat, ker avto po tem nikoli ni več isti!
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe maj 11, 2007 8:13 am

Kaj pa govorite, za zategnjene šasije pa ima klepar ravnalno mizo. Obenem tudi razstavlja krake in ostale stvari po punktih in jih po ravnanju nazaj vari. Res pa nekateri režejo počez, zvarijo in gladko pobrusijo, kar močno škoduje nosilnosti. Zdaj se popravljajo samo še dragi in novejši avti, za katere je interes na trgu in se dobi kaj nakradenih delov na Poljskem zanje.
 
Vitamin_G
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne jan 12, 2003 8:24 pm

Napisal/-a Vitamin_G Pe maj 11, 2007 1:51 pm

sebaveh je napisal/-a:lep spisek... Torej vse kar je pred mašino, je bilo za šrot? In koliko so te stali ti deli? Zanima me, ker sem pred 3 leti imel enak spisek škode, le za letnik '95, pa so predračunali 600.000 do 700.000 (neoriginal in original deli, pri ne-Peugeotovem kleparju)


Nekaj vec kot 700.000 pri ne-Peugeot kleparju, z vsemi deli, kleparskim, licarskim in mehankarskim delom (zamenjani tudi vsi jermeni, sponerji, tekocine, klima,...).

Ce bi vedu, da me bo toliko prislo, ga ne bi rihtal. Res da je tipi-topi zdej, sam vseen predrago.

Zdej pa se te pirotehnicni zategovalniki pasov... A kdo ve za kako ugodno varianto? Pliiiiz! :(
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe maj 11, 2007 6:19 pm

.... glede mize, spiska delov,itd... malo poglejte datum, kdaj je začel,... zdaj je avto že na cesti :D :D :D ...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek So maj 12, 2007 12:29 am

hehe pa res :D sploh nisem pogledu datuma kdaj je vse skupi se začel :D
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Vitamin_G
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne jan 12, 2003 8:24 pm

Napisal/-a Vitamin_G Ne maj 13, 2007 5:03 pm

Tezko je dobit dele pri nas za ta avto - razen na pooblscenem servisu, kjer so itak cist predragi.

1 leto in 2 mesca je trajal, s tem da se ga klepar prvih 12 mescev sploh ni lotu... :(
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], tomzzi in 22 gostov