ja pravilo je nekje od 100-120.000km oz. 5-7let
js sm ga menjal pri 66.000km kr je biu avto star 6 let
morda se komu to zdi nepotrebno, samo k jermen dol vzameš pa v roke primeš vidiš kakšen je, celi spokan pa to, tk da bolje prej menjat koker kasnej
pinny je napisal/-a:ja pravilo je nekje od 100-120.000km oz. 5-7let js sm ga menjal pri 66.000km kr je biu avto star 6 let morda se komu to zdi nepotrebno, samo k jermen dol vzameš pa v roke primeš vidiš kakšen je, celi spokan pa to, tk da bolje prej menjat koker kasnej
ga ni denarja k bi ga dau zanj , je preveč dober in povrh vsega še moj prvi avto in hkrati sem prvi lastnik edin če bo kje kaka ugodna varjanta za novega bravota pride prodaja vpoštev
moj je levi in je ziher 1,6, pa če se prou spomnem je bil tudi desni 1,6, lohk pa tud da se motim
sliku sm pa tole letos enkrat u šentjurju marca enkrat
hidravlične napenjalce imajo vozila, ki gredi poganja veriga pri pogonu na jermen pa menjaš vse kar se vrti zraven jermena se pravi šponar in ena rolca je pri bravotu če se ne motim ker ga že en čas nisem delal,priporoča pa se tudi menjava pogona oljne črpalke kjer je zobnik(jermenica po kateri teče z. jermen) modificiran in ima rob da jermen ne zdrsne ker se je menda dogajalo da so znali zlesti dol,samo ti kot vidim imaš že 99 letnik in je najbrž že ta zobnik gor