Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Po maj 07, 2007 10:04 pm

jl je napisal/-a:A je normalno, da se nov končnik vrti, ko se ga vijači na pesto? Kako zadevo v tem primeru zamenjati, sem dal nazaj starega, ker se novega ni dalo zategniti do konca?

spodaj ga podloži in stopi na oni konec ko je volanska letev pa potem probaj zategnit mislim pa da se sploh nebi smel sukati okrog svoje osi.končnik mora bit zategnjen OBVEZNO!!!!! če ne bo zategnjen se ti lahko zgodi nekaj takega kot je na sliki spodajoz.ena stran volan postane nevodljiva.če končnika še vedno ne bo šlo privijačit.pogledaj če ravno je nov da ni zanič.možno je vse
Priponke
opel.jpg
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Po maj 07, 2007 10:08 pm

Dobr, ne bom reku, da je briljantna znamka, ampak kljub temu, avto ima 150k km, nisem pa imel z njim še nobenih večjih problemov, pač redni servisi...menjava prvega končnika pri teh kilometrih pa se mi tudi ne zdi kritičen poseg (glede na to, da stane 15€). Smo imeli več problemov z Oplom, Peugoetom ali Mazdo kot pa z Renaultom...
Se vedno pa, ali kdo ve, kako zamenjat končnik, ki se vrti? Bo kaj narobe, če primem s kleščami, toliko, da zatehnim vijak...?[/quote]

mislim da nebi smelo nič bit narobe če ne boš prjel premočno-spodaj na gumi.če pa nisi 100% pa rajši daj kakemu mehaniku naj on to naredi
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl Po maj 07, 2007 10:13 pm

andrej86 je napisal/-a:spodaj ga podloži in stopi na oni konec ko je volanska letev pa potem probaj zategnit mislim pa da se sploh nebi smel sukati okrog svoje osi.končnik mora bit zategnjen OBVEZNO!!!!!


Tisti konec, ki gre na volansko letev ni problem, tam sem ga zategnil. Problem pa je na tem koncu, ki gre na oziroma skozi pesto. Konec, ki je gibljiv, se vrti ko ga poskušam zategnit... Sem dal začasno nazaj starega tako da upam, da se ne ponovi spodnja slika... :roll:
 
jl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Če feb 12, 2004 7:25 pm

Napisal/-a jl So maj 19, 2007 10:42 am

Da ne odpiram nove teme, končnik sem zamenjal in vsaj tresenje med vožnjo je prenehalo. Še vedno pa pri speljevanju in pri pojemanju slišim neko pokanje. Malo sem pogledal pod avto in videl, da je na desni strani mastno od olja (na istem delu je na levi strani suho). Torej olje pa očitno izhaja iz nekega zgloba. Če prav razumem, je homokinetični zglob tisti del z gumijasto manšeto na eni strani, na drugi pa je pritrjen na os (iz tu izhaja ta oljni madež).
Imam prav in kakšne stroške lahko pričakujem s tem...? :roll:

Hvala in lp
Priponke
slika.jpg
Evo, še mesto iz kjer teče olje
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], tomzzi in 22 gostov