Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Po mar 05, 2007 7:27 am

kolektor----> del po katerem drsijo krtačke, je na koncu rotorja
če če ni do konca požrt se ga da enmalo postružit da je enakomerni naleg krtačk, tvoje so bile obrabljene do konca , tako možno da so še ti požrle kolektor. Takrat pa ti ne ostane druga kot avtoodpad.
Priponke
kolektor.JPG
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po mar 05, 2007 7:42 am

tisti ocvirk je dober za na regrat.
Če odklopiš kabel iz d+ mora lučka ugasniti v armaturi in se prižgati če pritisneš žico na maso. Mimogrede če ni krtačk ni lučke.
Jermen - velik problem čeprav drugi trdijo da bi moral cviliti, lahko da ne.
Vzemi probno lampico daj en konec na + drugi konec na alternator d+ (izhod za lučko) vžgi avto in če je o.k. ti bo lučka ugasnila.

Akumulator - če boš dal noter akumulator za otroški jeep bo zadeva delala, samo vžgati jo bo treba na kable, zato veličina z lučko nima veze.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Po mar 05, 2007 10:58 am

ovinkar je napisal/-a:Med delovanjem sem testiral napetost iz alternatorja in ugotovil da nima napetosti.
Gre torej za okvaro alternatorja? Ne vem kakšno vezo ima to da mi s ključem avto ne vžge.

Akumulator je prazen, a ti sploh zažene štarter al ti dela sam "tk tkt kt", kao neke vrste klikanje oz sploh nič?
Išči napako na alternatorju, električni del. Na akumulator dobiš nekje 14do 14.4 V iz alternatorja
Od kje vam ideja za jermern???? Kak se zadeva en malo vrti, proizvaja neko napetost.
Glede krtačk, če imaš srečo jih dobiš, drugače pa večinoma prodajajo komplete z reglerjom.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po mar 05, 2007 7:40 pm

G. Napi, od kje ideja jermen ??
Poglej svojga deda kak ti drva na cirkular žaga, pa če ma švoh jermen veš da ne bo nič.

Enostavno alt. na golfu je recimo 55 A x 14 V = 770 W idealno, vendar so tu izgube in recimo da pride 1 KW moči. To se že pozna na moči motorja.
Kaj praviš a mora jermen samo vrteti ali tudi GNATI jermenico alternatorja.

Predstavljaj si 400 konjski motor v tem golfu. Kako boš to moč spravil na asfalt ? 175/70/13 - verjetno ne.

Itak na teh forumih nekateri pišejo stvari, za katere vedo da obstajajo, da so slišali zanje, ali je imel nekdo probleme.

Jaz se ne grem več.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Po mar 05, 2007 7:45 pm

ej ti vse zamenjaj od reglera krtačk ležajev dodne plošče pa boš pol lahko mirno spal :P
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

podobna zadeva

Napisal/-a vw-polo Po mar 05, 2007 8:23 pm

Akumulator je 75Ah, zjutraj včasih noče vžgati, ko vžge gori še vedno lučka za akumulator, ki se po parih sekundah ugasne. Kaj bi lahko bila težava. Jermen ni pa tudi ščetke niso. Bi lahko bile grelne svečke? Avto je pa golf 2 diesel: hvala za pomoč.
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi To mar 06, 2007 7:41 am

dr.otkar je napisal/-a:G. Napi, od kje ideja jermen ??
Poglej svojga deda kak ti drva na cirkular žaga, pa če ma švoh jermen veš da ne bo nič.
Kaj praviš a mora jermen samo vrteti ali tudi GNATI jermenico alternatorja.


Lej dr mr otkar, vzemi knigo od fizike pa prelistaj poglavje o trenju, pol greš v knižnico si sposodi en priročnik, knigo al pa kaj podobnega.
Prvo na alternatorju niso ne vem kako veliki upori - obremenitve da bi rabu neko gromozansko veliko silo prednapetja jermena. Premajhna sila prednapetja se izrazi v zdrsu, kar ima za posledico cviljenje jermena. To cviljenje jermena pa je izraz tudi v kvaliteti izdelave jermenice in pa jermena. Če ni v mejah predpisane tolerance ni dovolj velikega nalega jermena v klinu jermenice ta pa zdrsne. Tukaj ti ne pomaga nobeno dodatno šponanje jermena. ker boš samo uničil jermen (govorimo o klinastem jermenu)
Priponke
jermen.JPG
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To mar 06, 2007 1:50 pm

Lej Napi, Ti listaj knjige in se uči kako zadeve delujejo, jaz pa bom to rihtal v praksi.

Ni ne vem kako velikega trenja,,,,,,, hahahahahahahhahahah moram scat.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
ovinkar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: So mar 03, 2007 9:11 am
Kraj: Bela krajina

Napisal/-a ovinkar To mar 06, 2007 5:49 pm

napaka je bila slab kontakt v ključih :P
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To mar 06, 2007 7:06 pm

Ovinkar, a misliš kontaktno ključavnico ????
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko To mar 06, 2007 7:19 pm

ovinkar je napisal/-a:napaka je bila slab kontakt v ključih :P


Kj pa altenator ti dela z unih krtačkah?
Priponke
crkavanje.gif
crkavanje.gif (9.09 KiB) Videno 1984 krat
'Ko voli nek' izvoli...
 
ovinkar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: So mar 03, 2007 9:11 am
Kraj: Bela krajina

Napisal/-a ovinkar Sr mar 07, 2007 8:55 pm

En amaterski mehanik je mal požokal okol ključavnice in zadeva jje spet delala :) Slab kontakt je bil.

Krtačke so bile očitno vredu in jih neb rabil odpirat-jih nisem nič menjal ampak samo očistil.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Sr mar 07, 2007 10:50 pm

Ovinkar, brez zamere, če bi bil vložek ključavnice ti avto ne bi vžgal (ne bi bilo +15 kontakta) !!!!

Možen je edino slab stik na števcu ???
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če mar 08, 2007 7:48 am

ključavnica v tem primeru :ne
slab stik v števcu :ne potem tudi ledica ne bi v nobenem primeru gorela
stik v števcu - oziroma od alternatorja pa do števca zica v stiku z maso pa možno
s kartačkami se ne-hvali - ne bodo za dolgo
 
Bisernik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr maj 30, 2007 3:22 pm

Napisal/-a Bisernik Sr maj 30, 2007 3:57 pm

Da nem odpiral nove teme. Pri Golf 2 dieslu mi alternator ni filal in sem že skor nabavil novga, potem pa smo ugotovili, da je kriv rele, ki vklaplja in izklaplja grelne svečke. Normalno je vklopil pri vžigu, vendar po 20 s ni izklopil. Zgleda, da so grelne sveče tolk požrešne, da mi alternator ni filal akomulatorja, zato se mi je akomulator zmerom spraznil. Zdaj pa sma se s kolegom nekaj zajebavala okol tega releja in odlatala en kondenzator in spegala en kontakt, tako da en kontakt nima stika in zdaj dela normalno.
Napetost na kablu, ki gre na grelne sveče, zgine po 20 s, alternator pa začne normalno filat, Vm pokaže 14 V. Dokler mi grejejo sveče, je napetost manjša. A kdo zna razložit, zakaj je to tak, je blo sploh kaj narobe z relejem, al je lahko razlog kje drugje, pa da zaj pač sklaplja, čeprav je kaj drugega narobe.

A je ta rele še za kaj drugega, kot za sveče, ker ma več kontaktov kot 4.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov