Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Če jun 07, 2007 9:06 am

Temu se reče efekt halo. Pomeni, da se zaznave prilagodijo pričakovanjem. Če bi meril razliko v delovanju motorja pri 100/95, razlike z merilnimi napravami ne bi zaznal. Se pa zazna drugje-v ceni. 100 okt je aktualen samo in izključno tam, kjer pri manjšem okt, številu motor klenka. :D
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jun 07, 2007 9:24 am

Tako je. Jst sm tud na primer mogu tankat 100 oktanca pri Hyundai Ponyju, ker je pri 95 klenkal.

lp
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Če jun 07, 2007 10:13 am

Pony bi moral bit zadovoljen z 86 oktani. Če ti je na 95 klenkal... al se lažeš al ti bo pa Pony zelo kmalu crknu!
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Če jun 07, 2007 10:46 am

paskvale je napisal/-a:No saj, tudi sam sem razmišljal o prehodu na Triglav. Kaj pa je narobe s Generalli zavarov. ?

Preberi si o drobnem tisku v tej temi: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=50400&postdays=0&postorder=asc&showall=1
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jun 07, 2007 12:41 pm

paskvale je napisal/-a:Pony bi moral bit zadovoljen z 86 oktani. Če ti je na 95 klenkal... al se lažeš al ti bo pa Pony zelo kmalu crknu!


Ni bil zadovoljen. Predvžig ni bil dobr naštelan oz. je bil naštelan za osvinčen bencin, ki je bolj odporen na samovžig. In ne mi govort o 86 oktanih, ker je imela mašinca kar dobro kompresijo in ne bi delal na 86. Mašinca pa še vedno laufa kot urca.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Če jun 07, 2007 2:38 pm

Naš proton pod -15 ni vžgal z prve ampak z druge. z 100okt. bencinom teh težav ni bilo več.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jun 07, 2007 5:04 pm

lenivec je napisal/-a:če je bil delan za osvinčen al pa neosvinčen nima vze. če je mašina za 95 oktanov je vseeno al je osvinčen al ne. ker oktansko število je tisti podatek o vzdržljivosti bencina proti samovžigu.


Ne bi reku. Svinec je zvišal odpornost bencina proti samovžigu.
Wikipedia med drugim pravi pod geslom Gasoline: "In the U.S., where lead was blended with gasoline (primarily to boost octane levels) since the early 1920s..."
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če jun 07, 2007 5:24 pm

Energetik81 je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:če je bil delan za osvinčen al pa neosvinčen nima vze. če je mašina za 95 oktanov je vseeno al je osvinčen al ne. ker oktansko število je tisti podatek o vzdržljivosti bencina proti samovžigu.


Ne bi reku. Svinec je zvišal odpornost bencina proti samovžigu.
Wikipedia med drugim pravi pod geslom Gasoline: "In the U.S., where lead was blended with gasoline (primarily to boost octane levels) since the early 1920s..."


95 oktanov je 95 oktanov, z svincem ali brez. --> če ni svinca so pač druge stvari da poskrbijo za isto oktansko vrednost.
 
mikko
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Pe okt 07, 2005 10:33 am

Napisal/-a mikko Če jun 07, 2007 5:29 pm

Meni se tudi zdi , da 100 oktanski bolje vpliva na avto.
Tankam ga v S60 2.4 (170bhp) in v 147 selespeed...Se pozna, lepše vleče, manjša poraba, bolj odziven...
Z alfo sem na 95 naredil max. okoli 550km, s 100 pa mi je ratal naredit 610km. To je bil max.
Na volvotu je pa tudi poraba padla za dobre pol litra.
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Če jun 07, 2007 5:48 pm

95 oktanskega sem nazadnje tankal 7 let nazaj ko sem še yugiča imel,zdaj pa obvezno samo 100 oktanskega,če pa že slučajno grem na petrol da sem pr koncu na benzu in ni daleč okol druge bencinske pa 98...
95 pa ne dam not,ni šans ;)
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jun 07, 2007 6:57 pm

Pero je napisal/-a:95 oktanov je 95 oktanov, z svincem ali brez. --> če ni svinca so pač druge stvari da poskrbijo za isto oktansko vrednost.

Se strinjam.

itak 95 je sranje, 100-ka doda 15 konjev najmajn.

To je res samo v primeru, da je mašina narejena za 100 oktanca. Ker če boš v takm avtu vliv notr 95, se bo avtomatično spremenil predvžig in posledično se zmanjša moč.
Ampak tema je o Accentu, k ma v knjižici napisan 95 oktanski benz. In če vanj vliješ 100 oktanca, ni nujno da se bo moč povečala.

Lp
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Če jun 07, 2007 8:39 pm

Ma , vas je kr nekaj buteljnov na forumu. Vidim, da se vam ne da nič dopovedati. Vi kr mečte denar stran, kot da je tko poceni bencin, budale!
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Če jun 07, 2007 9:02 pm

paskvale je napisal/-a:Ma , vas je kr nekaj buteljnov na forumu. Vidim, da se vam ne da nič dopovedati. Vi kr mečte denar stran, kot da je tko poceni bencin, budale!

Pa kaj je s tabo človk??? :roll:
Kr neki :lol:
1 3 5
2 4 6 R
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov