Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po apr 24, 2006 1:05 pm

lexuss je napisal/-a: sicr pa voda more met pod 90 stopinj, če je nad pol že zakuha, sej veste ane pr 100 stopinah voda zavre.


voda zavre pri 100 stopinjah pri atmosferksemu tlaku. Če povečuješ pritisk se povišuje tudi točka vrenja (princip ekonm lonca - vrenje pri 120° C).

In kolikor je meni znano je tudi v sistemu avta nadtlak, kar pomeni da voda pri 100 stopinjah še ne zavre.

Je pa res da ima voda običajno okrog 90 stopinj.

LP
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po apr 24, 2006 1:14 pm

Voda ne zavre pr 100°C ampak mal višje ker je sistem pod pritiskom zato je tud vrelišče višje. Zato je treba mirkat ko odšraufaš pokrovček posode da ti ga ne zabriše v glavo.
 
alesh84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe jan 16, 2004 8:05 pm

Napisal/-a alesh84 Po apr 24, 2006 7:25 pm

Menjal sem termostikalo na kilerju in se vedno nic. Jutr grem do avtoelektricaraj da se on preveri zadevo. Vam sporocim kako se bo odvilo.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To apr 25, 2006 4:33 pm

alesh84 je napisal/-a:Hm sej nevem tocno a sm zamenu termostat al termostikalo. A sta to dve razlicni zadevi? Gre za tako ogroglo zadevo k je vraufana v kiler. Pa tri kontakte ma gor. Eden je baje zarad klime eden pa za hlajenje masine.

Imaš tri jezičke za dve stopnji delovanja - normalno hlajenje in ko stojiš v koloni in narase temp. potem dela vetrnica na max - lahko tebi tudi samo ena stopnja dela ... Na glavi motorja je tudi tipalo, ki ti kaže temperaturo vode - kaj pa če ti samo tipalo laže? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To apr 25, 2006 4:44 pm

vincent je napisal/-a:
lexuss je napisal/-a: sicr pa voda more met pod 90 stopinj, če je nad pol že zakuha, sej veste ane pr 100 stopinah voda zavre.


voda zavre pri 100 stopinjah pri atmosferksemu tlaku. Če povečuješ pritisk se povišuje tudi točka vrenja (princip ekonm lonca - vrenje pri 120° C).

In kolikor je meni znano je tudi v sistemu avta nadtlak, kar pomeni da voda pri 100 stopinjah še ne zavre.

Je pa res da ima voda običajno okrog 90 stopinj.

LP

normalno pri večini avtomobilov prihaja iz motorja voda z 93 do 103 stopinje... 90 pa ti kaže ker je tam nastavljeno tipalo - tako da niha neopazno... Wv ima vedno 90...Kao.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
alesh84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe jan 16, 2004 8:05 pm

Napisal/-a alesh84 Sr apr 26, 2006 12:20 am

No uglavnem danes sem problem resil. Glavna napaka je bila pretrgana zica ki vodi od termostikala pa do varovalke, pojavil pa se je se drug problem. Na servisu so mi prodali napacno in hrati tudi okvarjeno termostikalo. Originalno ima dve faze. 1->95-100 stopinj in druga od 100-105 stopinj. Tega pa ki so mi ga prdali pa je imeu obe faze dvignjene za 10 stopinj kar je ocitno prevec za mojo masino. Poleg tega pa je bilo se pokvarjeno. Prva in druga faza sta bila v stiku. Ker pomeni da je ventilator v vsakem primeru vrteu z max hitrostjo. No uglavnm zdaj je zadeva postimana.

Lp Ales
 
Uporabniški avatar
dj_greg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To jun 12, 2007 3:59 am

Napisal/-a dj_greg To jun 12, 2007 4:20 am

Uglavnem jaz imam isti problem! Ne vklaplja mi ventilator ko pride do tistega položja tem.! Avto je Felicija 1.6 z klimo. Prvo kar sem opazil da klima ne dela tko kot treba (ne daje tistega zvoka da bi se ventilator vklopil) in rabi en časa (to je bilo pred tednom nazaj). Da pa tudi ne vklopi ventilatorja ko naraste do določene meje sem pa opazil v sob. !!! :( Ta pon. sem pelju k mehaniku in zamenjali termo stikalo! In nč bolje ni bilo ventilator se je le prižgal ko je bila klima. Tisto še nekaj gledamo in potem nekako začelo spet delat. Kar avto pustim da lavfa in grem poračunat pridem nazaj in glej ga tem. kaže do fulla hiter grem poklicat mehanika da vidi da ni dobro je že čez pokrov metalo tekočino! In ugotovili da je je prepihano tesnilo na glavi!!! Zdej nekaj malekosti sem tudi opažal že prej da je bilo na minimumu skoraj voda in da se je nabiralo najbolj po zimi kondenz v tem času pa tudi malo. In zgleda da sem tudi zdaj do kočno prepihal glavo lahko pa da je že bilo prej! Ne vem!?!
Zanima kaj je potem narobe da ne dela ventilator tako kot treba ne vklapja! Meh. je na konektorju (termo stikala) z žicam dal kontakt in ventilator je delal!
 
Uporabniški avatar
Denissek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jun 12, 2007 1:33 pm
Kraj: trebnje

Napisal/-a Denissek To jun 12, 2007 2:53 pm

lexuss drgač maš pr avtu zaprt hladilni sistem(neodvisn od zunanjega tlaka) pa maš notr okrog 2 bara tlaka. če še nisi slišal voda pod višjim tlakom zavre kasnej. pr sodobnih avtih 100 sploh še ni kritična. ;)
 
Uporabniški avatar
dj_greg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To jun 12, 2007 3:59 am

Napisal/-a dj_greg To jun 12, 2007 11:41 pm

Že zrihtano! Ni šla dihtunga ampak je spustil pri kolektorju!!! Pa pri varovalki je stopil-uničlo podnožje! A mogoče bi kdo vedu zakaj ta vzrok?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 13, 2007 12:54 am

lexuss je napisal/-a:ja najbolš da zvežeš ventilator na akumulator (+), da ti bo skos delu, sicr pa voda more met pod 90 stopinj, če je nad pol že zakuha, sej veste ane pr 100 stopinah voda zavre. mi smo menal pr favoritkah termostikalo al termostat, tista zadeva pač k je ušraufana u plastiko, nočm bit pametn tko da smo direkt zvezal in pika, laži pa je use skp zamenat


Motiš se....... voda res zavreje pri 100 stopinjah... ampak v sistemu je pritisk in pod pritiskom ma voda višje vrelišče....... zakuha nekje pri 110-115 stopinj. Moj dizlček če ga teram u breg kamot doseže 105-108 stopinj med tem ko se mu lučka za pregretje prižge na 115.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dj_greg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To jun 12, 2007 3:59 am

Napisal/-a dj_greg Po jun 18, 2007 2:23 pm

Zgodilo se mi je da je mi je tem. spet narasla do zgornje bele črte!!! :( 1x Pa sem potem gledu varovalko pa je bila malo malo zapaljena na eni strani. Drugač dela ok ventilator le takrat sem vidu da je naraslo! Kaj bi bilo to? :? Mogoče rele slab in to povzroča ali kakšna druga malenkost!? Bom še spremljal!
Je imel kdo isti problemom..... ali kak avto električar?
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Po jun 18, 2007 2:50 pm

jaz imam isti problem, zadeva gre pa ta tedn na servis, ker mi ni uspelo najti časa prej. ko je klima, se hladi in tudi tempetatura na cagerju pade. Če pa ni, pa se segreva ko hudič.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov