Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mikie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jun 23, 2007 8:45 pm

Opel Vectra 2,2 Dti - vibracije na sklopki

Napisal/-a mikie So jun 23, 2007 8:48 pm

Pozdravljeni. Sem nov lasnik Opel Vectre 2.2 Dti in me zanima naslednje. Ker imam prvič diesel vozilo, me zanima kako naj sploh vozim (hladen, obrati) in ali je normalno, da se pri speljevanju na sklopki čutijo rahle vibracije.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So jun 23, 2007 9:27 pm

Če speljuješ brez gasa, pri še ne dobro ogretem motorju, ali pa v majhnem klancu - oziroma vsakič ko vidiš da ti obrati padejo pod ca. 550, potem lahko malenkost vibrira. Vsekakor pa ne sme tako, da bi ti pedal skoraj nabijalo.
Drugače pa voziti dizla ni neka težka znanost, pač nima rad rdečega polja, prestavljaš lahko pri 2500 ko je hladen in 3000 do 3500 ko je topel. Ekonomično najbolj optimalna vožnja brez matranja bi pozgolj mojem osebnemmnenju bila nekje na 2700 obratih. Žal pa pri tem avtu tako ne moreš peljati v peti prestavi 90 Km/h, saj je takrat le 1400 obratov, kar je seveda premalo. Lahko pa toliko bolje pri 130 Km/h, kjer bi bili skoraj ravno pravšnji.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
mikie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jun 23, 2007 8:45 pm

Napisal/-a mikie So jun 23, 2007 9:41 pm

V bistvu čutiš vibracije na sklopki, če že samo raklo pritisneš stopalko. Je možno da je kaj narobe z vztrajnikom, menjalnikom ali pa sklopko?
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So jun 23, 2007 9:49 pm

Ko malo potapšaš po pedalu, sila hidravlike malo pritisne na izklopni ležaj, ta pa na vzmetni venec sklopke. Stvar pa deluje tudi obratno - sklopka in njeni deli seveda ne morejo biti vedno 100% centrirani in zato lahko malo vibrira - lamela, vzmetni venec, izklopni ležaj, hidravlični bat, in na koncu pedal. Seveda pa je čisto relativno koliko je to "malo vibrira".
Če lahko normalno gladko prestavljaš brez da se ročka zatika, brez da kaj škrta, brez kovinskih zvokov, potem se jaz nebi veliko obremenjeval. Če bo pa crknila, bo pa itak crknila. Če imaš slučajno avto z dvakrat toliko kilometri kot jih piše na števcu, potem se njena doba bliža h koncu.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
mikie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jun 23, 2007 8:45 pm

Napisal/-a mikie So jun 23, 2007 9:52 pm

Prestavljanje je gladko, brez zatikanja, škrtanja in kovinskih zvokov.Po tem takem upam, da je vse dobro.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So jun 23, 2007 10:40 pm

Na panike. Tud na vseh 4 tdi-jih, ki sem jih imel je enako, ko narahlo daš nogo na sklopko, čutiš ko vibrira malo. Ni panike za to sploh. ;)



LP
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
mikie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jun 23, 2007 8:45 pm

Napisal/-a mikie Ne jun 24, 2007 10:13 pm

Kako pa je z beleženjem kilometrov. Ima vectra mogoče kakšno dvojno beleženje. Moj avto je namreč iz Hravške, pa me zanimajo realni kM. Kateri software je za Opel diagnostiko
 
mikie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jun 23, 2007 8:45 pm

beleženje km

Napisal/-a mikie Ne jun 24, 2007 10:21 pm

Kako pa je z beleženjem kilometrov. Ima vectra mogoče kakšno dvojno beleženje. Moj avto je namreč iz Hravške, pa me zanimajo realni kM. Kateri software je za Opel diagnostiko
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po jun 25, 2007 7:00 pm

uporab mal googla, sam za za pregled je najbol it če nimaš sam potrebne opreme ( program + prenosnik + kabel) it k mehaniku, ki mu zaupaš in po možnosti ima to opremo pa naj ti pogleda

kar se tiče vibriranja pa kot so ostali povedal, lahk da boš imel vibriranje na menjalniku ko boš na mestu in boš imel klimo pržgano ti bo mogoče mal vibriru menjalnik ampak čist mal
 
mikie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jun 23, 2007 8:45 pm

Napisal/-a mikie Sr jun 27, 2007 9:15 am

Danes sem doživel prvo "okvaro" mojega novega vozila in sicer mi je avto pri malo močnejšo vožnji v dokaj oster ovinek enostavno ugasnil, prižgala se ni nobena kontrolna lučka. Zanima me, ali je mogoče, da je avto "potegnil" zrak, ker je nivo goriva bil že res na redečem polju, ali pa je možna kakšna druga okvara. Avto je nato sicer užgal, samo ga je bilo potrebno nekaj časa zaganjat.
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Sr jun 27, 2007 10:46 am

Ja najbrž je potegnu zrak. Ampak res ne razumem zakaj je potrebno tolko časa čakat za it natankat.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jun 27, 2007 11:39 am

Jaz tud ne razumem nekaterih, zakaj tak dolgo čakate, preden grete tankat. :roll:
Bolje it predn se prižge rezerva če maš šanso, ne pol ko že avto ugaša. Ni dobro to. ;)

off: Moj sošolec z srednje šole je vsaj enkrat tedensko stal nekje na cesti z njegovo vectro bencinarjem, pa klical da mu zmanjkalo bencina. Sem reko zaj ti bom jaz kanto z rezervnim bencinom kupo če si tak šlampast. :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov