paskvale je napisal/-a:Ali pri večjih obratih, ko je avto bolj obremenjen, ali mu zmanjkuje moči?
Primoz_86 je napisal/-a:Lahko da je predrta diafragma za regulacijo predvžiga, če jo ta avto ima. Nahaja se pri razdelilni kapi. Med delovanjem motorja snami cevko. Če obrati naenkrat padejo in začne motor bolj na trdo teči, potem je membrana cela in raje preveri lambdo.
Lp
lantra18 je napisal/-a:kolega je imel enakega tipota in podoben problem kar naenkrat prevelika poraba, z motorjem je bilo vse uredu (večkrat na servisu) avto je pa še kar pil.
Na desni strani spodaj zraven tanka ima tipo filter goriva (aluminjast cca 10x4 cm) ki je fiksiran z krožno objemko in pod to objemko mu je filter prežrlo tako da je rahlo kapljalo samo ko je avto laufal pa še to samo pod malo večjimi obrati ko se v sistemu naredi pritisk. kaplanja prvo ni bilo opaziti ker ima tipo tam čez nek plastičen zaščitni pokrov.
no popravilo je bilo cca 10€ poraba pa potem seveda bistveno nižja
lisko je napisal/-a:Cevka pa kabel je velika razlika:)
Drgač pa skoro 100% da lamba serje....Probaj jo pomert in sporoč podatke..... če tega ne veš pel kakemu popoldancu.... ponaredki pa tudi niso tak dragi da se neb splačalo, glede na razliko 4 litrov na 100km.
Če bi ble svečke bi cukal...... če bi bil predvžig ( če je premal zelo tešk pride do visokih obratov, če sploh pride....če je prevelik težko pride do visokih obratov ( če sploh pride) ampak potem tam znori) ....če je sama avtomatska nastavitev predvžiga,potem z obrati zgublja moč....Nič od tega pa ne vpliva na tako veliko razliko v porabi ( 4 litre)
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 15 gostov