phoebus je napisal/-a:Mgoče ga pa senzor serje?
... ne glede na senzor pojdi zmerit pritisk ... toplo priporočam - tvoj motor je VM in ti so imeli problem z mazanjem motorne gredi če ti pada pritisk je mogoče že velika zračnost ležajev - te gredi pa kolikor vem se ne brusijo ... raje panika kot stroški ! L.p. Madlisko je napisal/-a:Finta je u tem da ko je mrzel motor je vredu ( 4 bare) ko pa se ogreje pa vestno pada ( Relacija par km ko se pelješ) in pol je v spodnjem področju. Zato me malo skrbi.....kak ma pa lučke za olje in tak dalje pa še ne vem...Ker ob kontaktu se prižgejo potem pa čez 1-2 sekundi ugasnejo vse. Malo pa me skrbi ker je mastno okol IC in pa pri semeringu na glavne gredi pri kulpungi spušča olje. Ampak če bi turbina puščala bi olje pil kar pomen da bi kadil plavo ( kadi pa sploh ne kot da sploj neb bil dizl) če pa bi pri semeringu tak puščalo pa bi olje lilo ven.....steče pa mogoč kaplja na minuto med delovanjem motorja.
... ne moreš na pamet verjetnost obstaja ker so ti motorji po temu znani da o ločenih glavah ki pokajo in klackalicah ne govorimo ... preveri pritisk olja da boš vedel kaj se točno z njim dogaja ... upam, da te j**e samo stikalo ...lisko je napisal/-a:Torej mam prav po logični povezavi da so slabi ležaji na glavni gredi in posledično spušča semering ker gred opleta....ko pa je hladen pa še ni zračnosti in je še pritisk normaln...
lisko je napisal/-a:Torej mam prav po logični povezavi da so slabi ležaji na glavni gredi in posledično spušča semering ker gred opleta....ko pa je hladen pa še ni zračnosti in je še pritisk normaln...
lisko je napisal/-a:Torej mam prav po logični povezavi da so slabi ležaji na glavni gredi in posledično spušča semering ker gred opleta....ko pa je hladen pa še ni zračnosti in je še pritisk normaln...
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 15 gostov