Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jun 13, 2007 8:14 am

Aha se mi je zdelo da bi lahko blo tisto tam, ko sem včeraj na hitro pogledal, sam je bil motor vroč, tak da se bo danes zamenjalo to ko je hladen. Upam da reši moj problem to.
Hvala SIMY001. :D
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Sr jun 13, 2007 12:42 pm

Drugače se ga lahko preizkusi,in sicer tako da mu zmeriš ohmsko upornost.
Na slikci maš vse potrebne podatke.

Slika
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če jun 14, 2007 2:42 pm

Stikalo sem zamenjal, ampak avto še naprej noče vredu vžigat ko je hladen. Zaj pa res več nevem. :roll: :(
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Če jun 14, 2007 6:55 pm

lej imaš nekaj možnosti

- na avto daj samo in to SAMO original svečke (mislim da so BOSCH),zato ker imajo svečke ostalih proizvajalcev različno ogrevalno moč glede na čas ogrevanja(ene svečke hitreje grejejo druge počasneje)

- če si menjal filter za nafto potem je možno da je v sistemu ostal zrak-sistem je potrebno izračit

- če tankaš kurilno olje potem se zapacajo senzorji,ki zaznavajo položaj bata,ti senzorji so zelo važni za vžig.

-možno da je pri menjavi jermena prišlo do zamika vsega skupaj.

- in še bi se kaj našlo,sam se trenutno ne spomnim,uglavnem senzorjev za temperaturo je kaj nekaj.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če jun 14, 2007 7:53 pm

Svečke so boschove.

Tankam samo nafto. Jermena še jaz nisem menjaval na tem tak da nevem kak je. Kako pa se da ugotovit? Treba narazn jemat vse?

Ker računalnik je pa pokazal samo to stikalo, ki pa smo ga menjali včeraj.


NEkaj še mi reči, ali pa kdo če ve. Pozabili smo preverit, če je tok v kablih ki grejo na svečke oz. v kablu. Potem, ko pa je že bil topel motor, je pa s probelampico probaval, jaz pa sem kontakt daval, pa ni blo nič el. noter.
Zdaj pa nevem, al bi moral bit čist hladen motor, da bi to preveril, al bi pri toplem tud za trenutek mogla bit elektrika spuščena ko dam kontakt?
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Ne jun 17, 2007 3:11 pm

Če je nekje nad 7 stopinj,tedaj se grelne svečke sploh ne vklopijo.
Možno da je v okvari rele od grelnih svečk.Ko je avto mrzel se sliši tam pri varovalkah klik.Seveda se da tudi probat če dobi elektriko na svečke,in sicer tako da odklopiš termo senzor,sedaj ti bo računalnik zaznaval da je temp.hladilne tekočine zelo hladna,in bo pri zagonu posredoval vklop grelnih svečk.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če jul 19, 2007 1:25 pm

si rešil problem?
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Komet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To jul 03, 2007 10:48 pm

Napisal/-a Komet Če jul 19, 2007 7:05 pm

Kaj pa akumulator ali štarter (krtačke, puše) možno je, da se prepočasi vrti, ko sem pri svojem zamenjal akumulator je bila razlika več kot očitna. Naj ti kdo posodi akumulator, ki je sigurno vredu in potem probaj.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 15 gostov