treba je pravga majstra najdt...
50% mehanikou kupi univerzijalne testerje pa se jim nit sanja ne
zakaj jih rabjo! dokler menjajo olje pa reseterajo opozorila
za servise gre...k je pa treba kej nastavt z njimi je pa fertik!
u glavnm sm loputo dal spucat enmu lokalcu k ima
edini tester v "vasi"...ta se je po ciscenju prklopu
s testerjem verjetn prtisnu reset in to je blo to...
men je pa avto se slabs delu k prej!
pol sm prek sodelovca prisel do modela v k dela na uradnem
servisu VW, pol pa doma mal fusa popldan
ta je odklopu klimo ter akomulator za neki cajti....to je potrebno da se
racunalnik resetira...potem pa je treba odpiranje lopute nastavt
rocno s testerjem (on ma prenosnik pa nek program gor)
po nekih tovarnisških parametrih!
sedaj je minil mesec dni in nobenih problemou...avto lepo dela, ko je vklopljena klima
je nekje na 9500 obrati, izkopljena klima pa 9000!
se mi zdi da tut ene pol litra majn pozre kot je prej!
vse se da zrihtat sam prave ljudi je treba najdt!