Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

rocna zavora...zakaj ena prime vec....druga pa manj?

Napisal/-a Dariooo Če jul 26, 2007 9:56 pm

zdravo
no kot pise v naslovu....jaz sem dal gor most z diski, povezal zajle na rocno, nastavu da se dvigne 5-6 zobov in pol sm zategnu samo 3 zobe in desno kolo je blokirano, levo se vrti (ceprav tezko).Kaj bi lahko bil razlog za to? zajla je povsod lepo not padla (na rocno, na vstopu v kabino, in na celjust), tako da se mi sploh ne sanja kaj bi lahko bilo.A je mozno da je tisto vodilo na celjusti kamor pride zajla se recimo za en zobek zasukalo oz kej podobnega??
aja avto je P205
Lep pozdrav
Slika
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe jul 27, 2007 12:33 pm

Možno, da je šele sedaj vse skupaj padlo na svoje mesto. Ali pa se je zajla malo raztegnila. Najboljše da pogledaš obe strani kjer je zajla vpeta in ju primerjaš.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jul 27, 2007 1:25 pm

sebaveh je napisal/-a:Možno, da je šele sedaj vse skupaj padlo na svoje mesto. Ali pa se je zajla malo raztegnila. Najboljše da pogledaš obe strani kjer je zajla vpeta in ju primerjaš.


ja ja to sm ze pogledal, ker je pousod lepo not sedla...edino da bivzel vn zajlo in jo zopet napeljal samo....ne vem ce bo to to, ker je pousod lepo not...
edino ce se je tista rocica kej zasukala na celjusti kamor pride zajla not, tko da dejansko pri istem zasuku kot na drugi strani manj potiscne batek vn....samo to mi pade na pamet..
ja al da se je zajla pretegnila...ma je mozno da je tolko pretegnjena??

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe jul 27, 2007 5:20 pm

Kaj pa drugi (sprednji) konec zajle, ki gre na ročico in so matice za nastavljat - je tam vse kot je bilo prej?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jul 27, 2007 8:14 pm

sebaveh je napisal/-a:Kaj pa drugi (sprednji) konec zajle, ki gre na ročico in so matice za nastavljat - je tam vse kot je bilo prej?


ja ja tam je tui vse ok....in fora je v tem da tam kamor grejo zajle not je ena plocevinca, skozi njo pa je navojna palica in matica s katero se stela rocna, tako da je vse lepo sedlo not..sm 2x preveru ce je prav dano not...in je vse lepo...bom ju3 poslikal.. ;) oz se kej pogledal oz premislu :)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Pe jul 27, 2007 9:00 pm

Kter avto pa maš oz. kter zavorni sistem je gori?
Ena možnost tvojih težav je lahko da imaš čeljusti ki so kao samonastavljive. Pri teh ko jih menjaš moreš imet cajt in volo. Ker se tam nastavlja po zobek in zobek zavorni učinek (povečuješ premer med čeljustmi), in ko že imaš skor vse nastavljen ti preskoči za en zobek preveč. In potem zopet vse od začetka. Aja to vse počneš pri snetem bobnu, in tako dolg nastavljaš dokler ti ne prime dovolj, oz do te mere da še spraviš gor boben.
Na starih čeljustih si poglej kak so skupi narejene ter kako se nastavlja. Pa še to, za takšno vrsto čeljusti je boljše vzet eno izmed boljših firem, ker rado te zobeke pobere(vsaj menj jih je) na cenejših varjantah ponudnikov teh zavornih oblog
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Pe jul 27, 2007 9:08 pm

Isti primer sem imel pri Regati. Kriva pa je bila zajla in sicer ročna je imela en čuden sistem iz treh škripcev in če je ena stran zajle lažje tekla kot druga je nategnilo samo tisto stran. Rešu pa sem tako da sem dal novo zajlo.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jul 27, 2007 10:34 pm

napi je napisal/-a:Kter avto pa maš oz. kter zavorni sistem je gori?
Ena možnost tvojih težav je lahko da imaš čeljusti ki so kao samonastavljive. Pri teh ko jih menjaš moreš imet cajt in volo. Ker se tam nastavlja po zobek in zobek zavorni učinek (povečuješ premer med čeljustmi), in ko že imaš skor vse nastavljen ti preskoči za en zobek preveč. In potem zopet vse od začetka. Aja to vse počneš pri snetem bobnu, in tako dolg nastavljaš dokler ti ne prime dovolj, oz do te mere da še spraviš gor boben.
Na starih čeljustih si poglej kak so skupi narejene ter kako se nastavlja. Pa še to, za takšno vrsto čeljusti je boljše vzet eno izmed boljših firem, ker rado te zobeke pobere(vsaj menj jih je) na cenejših varjantah ponudnikov teh zavornih oblog


sej sm napisal da imam zavorne celjusti in nebobna, menjaval nism nic, kot le cel most sm dal gor, ker prej sem imel bobne.....
ena opcija je da ima tista rocica, ki pride vn iz celjusi kamor se na njo natakne zajla kej za nastavljat zobke ampak ne vem no.....

kaj pa si mislu s tem da se splaca vzel boših firm?? ploscice al kaj?

LP
Slika
 
Aly
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:19 am

Napisal/-a Aly Pe jul 27, 2007 10:36 pm

napi je napisal/-a:Kter avto pa maš oz. kter zavorni sistem je gori?
Ena možnost tvojih težav je lahko da imaš čeljusti ki so kao samonastavljive. Pri teh ko jih menjaš moreš imet cajt in volo. Ker se tam nastavlja po zobek in zobek zavorni učinek (povečuješ premer med čeljustmi), in ko že imaš skor vse nastavljen ti preskoči za en zobek preveč. In potem zopet vse od začetka. Aja to vse počneš pri snetem bobnu, in tako dolg nastavljaš dokler ti ne prime dovolj, oz do te mere da še spraviš gor boben.
Na starih čeljustih si poglej kak so skupi narejene ter kako se nastavlja. Pa še to, za takšno vrsto čeljusti je boljše vzet eno izmed boljših firem, ker rado te zobeke pobere(vsaj menj jih je) na cenejših varjantah ponudnikov teh zavornih oblog

Je že povedal da se gre z aPeugeot 205 in da je zadaj menjal celoten most z drugim, ki ima diske gor, tak da ti samonastavljivi bobni pa to...odpade, vsaj po mojem.

Drgač pa tud jaz rečem nabavi novo zajlo, ni tak strošek, vzemi narazen zadnji mehanizem za zajlo od ročne (vem da je nekaj dela al =bi ga), pa bi moglo bit ok.

Lp,Aly
Honda Civic 1.4i
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jul 28, 2007 8:20 pm

Si dal gor nove diske in ploščice? Ker isto menjavo sem opravil jaz pred dvema mescema in se je dogajal isto......... šele po menjevai in diskov in zavornih ploščic sta začeli grabit enakomerno. Če si dal gor drugo premo in pustil stare diske ( kot jaz) Je možn da so bli diski že prej pregreti ali....

Tist, da se je u tisti ročici, ki pride iz čeljusti kaj premaknilo.....odpade. Tudi če bi se....z zajlo vedn pol isto potegneš bi pač en batek bil bolj ven kot drugi.... če me razumeš. Tisti mehanizem ( če le vredu deluje) nima veze s tvojim problemom. Edina možnost ( če je vse ostalo vredu) je, da ti šteka ena zajla ( znan problem včasih pri jugičih) Zajlo vzam ven in jo čez noč daj u naftno kopel, da se dobro razmasti in očisti rje potem pa jo dobro namaži in more delat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jul 29, 2007 2:24 pm

lisko je napisal/-a:Si dal gor nove diske in ploščice? Ker isto menjavo sem opravil jaz pred dvema mescema in se je dogajal isto......... šele po menjevai in diskov in zavornih ploščic sta začeli grabit enakomerno. Če si dal gor drugo premo in pustil stare diske ( kot jaz) Je možn da so bli diski že prej pregreti ali....

Tist, da se je u tisti ročici, ki pride iz čeljusti kaj premaknilo.....odpade. Tudi če bi se....z zajlo vedn pol isto potegneš bi pač en batek bil bolj ven kot drugi.... če me razumeš. Tisti mehanizem ( če le vredu deluje) nima veze s tvojim problemom. Edina možnost ( če je vse ostalo vredu) je, da ti šteka ena zajla ( znan problem včasih pri jugičih) Zajlo vzam ven in jo čez noč daj u naftno kopel, da se dobro razmasti in očisti rje potem pa jo dobro namaži in more delat.


hmm....da bi moral dat nove diske in ploscie?..ma nebi reku ves....ker sm gledal vzvod na celjusti in en se vec zasuka, drugi pa manj, a zajle se isto zategnejo...ma danes bom pokukal...in poslikal ;)..pa se zajle bom dol vzel pa pogledal ce isto tecejo...pa probal zamnjat levo pa desno zajle (ceprav so iste zajle leva pa desna, ne?) pa bomo vidli ce bo kej razlike ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jul 29, 2007 8:30 pm

no pa sm se lotu pregleda...usedla je pousod lepo not....
pol sm pa na rocni vzel zajle dol, na celjusti jih dal da lepo not sedejo in vidim da je ena zajla 1cm dalsa :shock:
ok sm reku, lahko ker je tko speljana.Pol sem jih dol vzel in dal eno ob drugo...in se vedno 1cm pa se nekaj dalsa ena od druge :shock: tako da mislim da bo v tem problem.Ker je bla ena dalsa in ena krajsa je tudi tista rocka na celjusti ena bla vec zasukana, druga pa manj.Sej itaq zajle leva pa desna sta iste???
Sem zdaj gledal na netu in so kode za levo in desno drugacne, ampak isto je za diske, torej bi morale biti iste?? :)
evo slikce
tu sem jo poravnal....
Slika


tu pa je druga stran :shock: a je mozno da se tolko zajla pretegne?
Slika

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jul 30, 2007 9:12 am

Razporejanje moči pri ročni med kolesoma se izvaja na "vagi" pri ročki na sredini avta, kar je na vsakem avtu drugače izvedeno, mogoče si zamenjal zajli med seboj, če sta različni.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po jul 30, 2007 4:37 pm

joztom je napisal/-a:Razporejanje moči pri ročni med kolesoma se izvaja na "vagi" pri ročki na sredini avta, kar je na vsakem avtu drugače izvedeno, mogoče si zamenjal zajli med seboj, če sta različni.


no danes sem kupil dve novi zajli (celih 16 eurov za obe :)) in stvar zdaj deluje super...mislim dobro...super bo delavalo ko bomo na cesti sprobali ;)
drugace pa zajli sta razlicni ja, ampak da bi ju zaemnjal, ker ko sem kupil most so ble ze zajle gor, dvomim da so ble zamesane....buu...sej ne vem...skratka zdaj so zajle nove in deluje precej bolj enakomerno.
Ce hoceste se tema lahko zaklene oz jo pustiste odprto, ce bo kdo se kej potreboval.. :)
LP
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov