Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Karletto
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: To feb 13, 2007 10:27 pm
Kraj: KP

bobni pravijo: ne jeb*/ bobe ne gre dol (menjava zav. oblog)

Napisal/-a Karletto To sep 11, 2007 4:51 pm

RClio: ta glavna matica je odšraufana; s šraufncigrom sem neki premaknu skozi tisto luknjo (kao morš spustit ročno);in razbivanje s kladivom nima efekta. Advice? :D lpty
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To sep 11, 2007 5:36 pm

mi smo na petki z macolo tolkli dve ure da smo pokne narazn spravli...se kr feist matraš ko je vse zažgano:Dsam pr nam je pokno notri odtrgalo in zabilo tako da je kolo zablokiralo.macolo u roke pa dost živcev pripravi pa eno gajbo pira zraven pa bo šlo :P :P :lol: ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ To sep 11, 2007 6:21 pm

kaj če bi probal vzet M8 ali M6 vijak in ga "zašraufat" v luknjo z navojem na bobnu ki je tam ravno za ta namen narjena... da ne rabiš macole zlomit zraven... cjoooooooo... :roll:
Slika
Slika
 
Karletto
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: To feb 13, 2007 10:27 pm
Kraj: KP

Napisal/-a Karletto To sep 11, 2007 6:24 pm

ga nimam ( :oops: ); trgovina zaprta;
Zadnjič spremenil Karletto, dne Če sep 13, 2007 9:01 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ To sep 11, 2007 6:40 pm

ok naj me nekdo ustreli... joke :p

ne navoj za kolo, in ne matica ampak vijak v luknjo z navojem na bobnu.

na bobnu je luknja z navojem, pod luknjo z navojem pa je ohišje peste ležaja, ko vijak zaviješ do ohišja pod bobnom, se začne opirat nanj in ob enem tišči stran zavorni boben, tako ga dobiš dol brez nekih brutalnih izpadov...

aja, pa tist vijak si zarad mene lahko bilokje pri mašini sposodiš, samo ga pol vrni nazaj tja ;) in je čist navaden vijak oz "običn šrauf" nobenega specialnega navoja ni.
Slika
Slika
 
Karletto
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: To feb 13, 2007 10:27 pm
Kraj: KP

Napisal/-a Karletto To sep 11, 2007 6:56 pm

ni nišlo v mojo butasto glavo: čemu še bolj zatiskovat boben z navojem m6/8


update:
je lepo šlo dol: na tist notranji rob od bobna razbivaj s kladivom in velkim izvijačem (iz notranje strani/izpod tanka)
Zadnjič spremenil Karletto, dne Če sep 13, 2007 9:00 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus To sep 11, 2007 7:06 pm

Abcigerji se dobijo že za 10€, dol bo šlo brez kakega posebnega truda, pa še v druge namene so uporabni ...
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ To sep 11, 2007 7:07 pm

saj bi narisal pa ne znam...
OK, luknja je SKOZI boben samo se ne vidi da je skoz ker je spodaj ohišje od pesta.
Z tem ko vijak privijaš not v navoj tišči vijak boben stran od pesta.

Če si ne znaš predstavljat pa ti lahko svetujem strokovno pomoč, al pa razbij frdaman bobn dol na silo :twisted:

Samo to gre čist na easy tud pr rjavih in prežganih bobnih... priviješ, malo potolčeš, priviješ, potolčeš, slej ko prej popusti brez bilokašnega napora... če še vedno ne razumeš pa samo zašraufaj not vijak na silo pa se čudi :shock:
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To sep 11, 2007 8:30 pm

To kar praviš ti GooDieZ,velja za kakšne korejce,japonce... za cliota pa ne.... tako da ga nekaj v tri dni ne prepričuj...

glede bobna... če si pakne spustil,potolke naokoli (lahko da ga drži rob) ampak zelo velika verjetnost je ta,da nagaja ležaj ker se je malce prijel na pesto. Če nimaš nobenega abcigerja,potem ti je lahko v pomoč samo to,da pesto pustiš odvito,priviješ nazaj gumo,ter potem udarjaš z roko po njej levo in desno... ali pa suči naprej kolo in istočasno vleči proti sebi.... ni hudič... da nebi popustilo....
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Če sep 13, 2007 8:40 am

Pri hiši smo šraufali že xy avtov in ko je brat na svoji R19 to hotel vzeti dol ni pomagal največji hamer pri hiši, noben še tako prirejen abcigar... Nazadnje je vse skupaj rešil fleks, pa drugi boben za 20€...
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če sep 13, 2007 10:23 am

peters je napisal/-a:Pri hiši smo šraufali že xy avtov in ko je brat na svoji R19 to hotel vzeti dol ni pomagal največji hamer pri hiši, noben še tako prirejen abcigar... Nazadnje je vse skupaj rešil fleks, pa drugi boben za 20€...

gajbo ste pozabil zato pa ni sel dol...
:D
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Če sep 13, 2007 1:31 pm

peters je napisal/-a:Pri hiši smo šraufali že xy avtov in ko je brat na svoji R19 to hotel vzeti dol ni pomagal največji hamer pri hiši, noben še tako prirejen abcigar... Nazadnje je vse skupaj rešil fleks, pa drugi boben za 20€...


Mogoče pa takšno orodje.

http://www.mobisux.com/album/data/500/medium/abciger_renault_003.jpg
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če sep 13, 2007 2:56 pm

pri renaultu in še nekaterih drugih oz.večini tistih ki imajo bendix sistem nastavlanja oblog jih zelo težko dobiš dol ker paken ne moreš skup spravt kot pri sistemu na zobce in potem rob zagrabi kot pes,tko da ko menjate špakne naj vam ne bo težko it do strugarja da vam pobere vsaj rob na bobnu pa ne bo nikol težav
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik So sep 15, 2007 7:52 am

Ko boš dajal nazaj gor boben,prej pobrusi rob od znotraj ,da bo naslednjič lažje šlo dol.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov