Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
HiM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 20, 2007 8:29 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Ročna zavora

Napisal/-a HiM To sep 11, 2007 9:01 pm

Prosim koga za nasvet. Nevem ali je ročna dovolj močna, saj pri okoli 10km/h nima več kakšnega učnka samo zelo zelo počasi zaustavi avto. Enkrat je že bila "zajla" napeta. Zanima me ali je možno da so zadnji bobni preslabi že.
 
schaky
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: To mar 20, 2007 4:33 pm

Napisal/-a schaky To sep 11, 2007 9:24 pm

idi na preventivnega tehničnega, ki je zastojn pa naj ti tam povejo če je ročna vredu ali ne.
 
Uporabniški avatar
vilijem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe avg 25, 2006 10:12 am
Kraj: Stajerska

Re: Roèna zavora

Napisal/-a vilijem To sep 11, 2007 9:37 pm

[quote="HiM"]Prosim koga za nasvet. Nevem ali je roèna dovolj moèna, saj pri okoli 10km/h nima veè kakšnega uènka samo zelo zelo poèasi zaustavi avto. Enkrat je že bila "zajla" napeta. Zanima me ali je možno da so zadnji bobni preslabi že.[/quote]

Kaj na ful zategnes al malo?
Ce slabo prime, lahko da olje spusca iz zavornih cilindrov, pol pa ne more prijet, poglej ce je kaj olja videt v okolici bobnov, to sem jaz mel.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: Ročna zavora

Napisal/-a Mad To sep 11, 2007 9:52 pm

HiM je napisal/-a:Prosim koga za nasvet. Nevem ali je ročna dovolj močna, saj pri okoli 10km/h nima več kakšnega učnka samo zelo zelo počasi zaustavi avto. Enkrat je že bila "zajla" napeta. Zanima me ali je možno da so zadnji bobni preslabi že.
...po navadi bobni težko grejo prej so slabe ferode oziroma zavorne obloge ... prekontroliraj koliko mesa je še gor mora biti tam 4-5 mm če je manj kot 2 mm je tu napaka ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
HiM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 20, 2007 8:29 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a HiM To sep 11, 2007 9:58 pm

@vilijem a ni ročna zgolj na zajlo in ne na hidravliko?
@mad kako pridem do oblog, kaj je treba snet vse
hvala za odgovore

LP
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To sep 11, 2007 11:11 pm

ROčna nima veze z oljem / cilindrom, saj je povezana z zajlo. Probaj potegnit kot desc pa povej če blokira. Sicer pa na tehničnem preverjajo delovanje ročne.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr sep 12, 2007 2:56 am

HiM je napisal/-a:@vilijem a ni ročna zgolj na zajlo in ne na hidravliko?
@mad kako pridem do oblog, kaj je treba snet vse
hvala za odgovore

LP
... ne vem na tvojem, ker ga nisem imel je pa po navadi bil vijak v centru, ki drži ležaj tega odviješ pa pol počasi z vseh strani potiskaš dol boben . Če je dosti obrabljen se naredi notri robček, ki drži ferodi pa se moraš včasih malo pomatrat za dol vzet ... tudi če popustiš zajlo ne bo škodilo ... no ko imaš dol boš vedel kaj je narobe ... ali ti pušča zavorni cilindrček - masno ... ali so zavorne obloge - ferode obrabljene ali je boben obrabljen ... Če so ferode krive počasi razstaviš mehanizem - prvo odklopi zajlo od ročne , in si zapolneš redosled mesto smer postavitve fedrčkov in - varovalk, da ne boš kasneje razbijal glavo pri montaži (najbolje če si prvič slikaš kako je bilo pred posegom) - še najlažje je to sestaviti takoj iz škatle - ferodi pa fedrčki pol pa zmontirat tako v kompletu sneto, ker fedri, ko je mehanizem ki te ovira in malo mesta za šravfciger, klešča okrog - so kar zajebani za montirat ... če to počneš pri starih avtih, ki imajo konusni ležaj pol pri montaži bobna ne stisneš kolikor ti duša da - temveč toliko, da se dobro vsede ležaj in boben in se ta že rahlo z težavo vrti ... pol ga zopet odtisneš do točke, ko čutiš da je prosto vrteč ... po občutku ... če ne ti poje ležaj. novejši avtomobili imajo vprešane dvojne ležaje v boben tu stisneš do konca ker ti ležaji so tudi distančniki - omejevalci, ki skrbijo, da se boben in osovina tudi pri stiskanju do konca ne takneta ... če je varovalka proti odvitju gor jo daj nazaj, če se zlomi pa vsaj kak cvek dokler ne kupiš nove ... katrce petke hrošči vise - stari avti so imeli tudi registre - mehanizem, ki je prilagajal dolžino iztega ročice ferode tako, da ko se je obrabljala se je samonastavljala - to je potrebno tudi prav nastavit to pomeni tako nastavit, da se boben težko natakne gor ko je mehanizem sestavljen, se pa mora vrteti brez da tika feroda boben in nikjer pri obračanju bobna nič ne drsa ... pred nastavljanjem tega je potrebno popustiti zajle do konca in ko zmontiraš nastaviš zajle tako, da se pri dvigu recimo treh zobov ročice avto ustavi ! P.s. sliko sem snel z enega drugega foruma da ti bo vsaj malo jasno za kaj se gre, avtorju se če to prebere opravičujem ;) L.p. Mad
Priponke
tzInKuELLzMImaCH.jpg
Rdeča oznaka je varovalka ki drži ferode gor da se ne razstavijo in so na pravem mestu zeleno je feder ki ga prvega snameš če ne ne moreš pobrat dol ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
renault no 1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe sep 02, 2005 3:13 pm

Napisal/-a renault no 1 Sr sep 12, 2007 4:19 pm

phoebus je napisal/-a:ROčna nima veze z oljem / cilindrom, saj je povezana z zajlo. Probaj potegnit kot desc pa povej če blokira. Sicer pa na tehničnem preverjajo delovanje ročne.

ampak če puščajo cilindri in so posledično pakne namočene od olja pa verjetno res ne primejo kot bi morale.(je pa res da vsaj ne cvilijo :lol: )
 
HiM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 20, 2007 8:29 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a HiM Sr sep 12, 2007 5:37 pm

ja to se mi je pa zdel da je bilo malo mastno zun ko pride cevka..mogoče bi lahko to blo..včasih so cvilile sedaj pa ne več..bo treba preverit..kakšna je diagnoza oz. ukrep če pušča
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Sr sep 12, 2007 6:36 pm

Ej, moja slika! :D

Če ti spušča, se bo nivo zavorne tekočine v rezervoarju nižal in kmalu lahko prideš do točke, kjer zavore ne primejo več :!: . Edina pravilna rešitev je čimprejšnja menjava cilindrov, kar ni velik strošek.

Dodano: vedno delaj eno stran naenkrat; če se izgubiš, lahko pogledaš na drugi.
 
HiM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 20, 2007 8:29 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a HiM Sr sep 12, 2007 7:24 pm

Tekočina ne spušča v taki meri..nivo je bil po daljšem času na nivoju max, le malce(res malce) je mastno okoli..Kdaj so bile pa menjane obloge pa nevem tako da bo treba preverit. Če ročno zategneš pri neki srednji hitrosti 20km/h+ ali obstaja kakšna nevarnost da utrgaš zajlo?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr sep 12, 2007 7:59 pm

Ni šans da strgaš..
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Če sep 13, 2007 12:39 pm

HiM je napisal/-a:Tekočina ne spušča v taki meri..nivo je bil po daljšem času na nivoju max, le malce(res malce) je mastno okoli..Kdaj so bile pa menjane obloge pa nevem tako da bo treba preverit. Če ročno zategneš pri neki srednji hitrosti 20km/h+ ali obstaja kakšna nevarnost da utrgaš zajlo?



Če ročna OK prime, mora brez problema blokirat tudi pri višji hitrosti kot 20km/h!
 
HiM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 20, 2007 8:29 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a HiM Pe sep 14, 2007 9:41 pm

no sedaj sem sprobal na enem gladkem asfaltu in je blokirala samo sem moral pred tem naredit skandinavian flick(zavoj levo desno)..če pelješ naravnost ne blokira..je to preslabo?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So sep 15, 2007 2:14 am

Marsovček je napisal/-a:Ej, moja slika! :D

Če ti spušča, se bo nivo zavorne tekočine v rezervoarju nižal in kmalu lahko prideš do točke, kjer zavore ne primejo več :!: . Edina pravilna rešitev je čimprejšnja menjava cilindrov, kar ni velik strošek.

Dodano: vedno delaj eno stran naenkrat; če se izgubiš, lahko pogledaš na drugi.
... sorry če ti kradem tvoje avtorske pravice ;) L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
vilijem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe avg 25, 2006 10:12 am
Kraj: Stajerska

Napisal/-a vilijem So sep 15, 2007 5:14 am

[quote="HiM"]ja to se mi je pa zdel da je bilo malo mastno zun ko pride cevka..mogoèe bi lahko to blo..vèasih so cvilile sedaj pa ne veè..bo treba preverit..kakšna je diagnoza oz. ukrep èe pušèa[/quote]

Mislim da menjava cilindra ki pusca, in priporocljivo je mejat tudi zavorne plosce, ker te ko so sedaj so namocene z oljem, naprej si lahko mislis kako je premzat z njimi :)
Mislim da bi tud blo za ocistit boben.

Ampak ni receno, da ti pusca, preveri ali pa pelji preverit :)

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So sep 15, 2007 8:33 am

Odkrivanje tople vode na forumu je žal vbrez učinkov....... snami bobne in preglej zadevo. Če je kje mastno potem puščajo cilindri, če ne so pač izrabljene pakne.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost