Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Servo problem Fabia l.00

Napisal/-a aklan86 Po sep 24, 2007 11:18 pm

Zdravo!

Tudi jaz bi prosil za nasvet. Problem je namreč, ko malo močneje stisnem na bremzo, postane volan trd. Problem je, ker je potem še nekaj časa "čuden", če ga zasučeš čisto malo levo/desno je trd, kot da nebi bilo servota, če ga pa konkretno zasučeš se pa najprej upira, nato pa normalno spet obrne. Po cca. 1 km je zopet normalen, do naslednjega malo močnejšega zaviranja. Je pa zadeva že nevarna, saj med zaviranjem ne moreš spremeniti smeri, je skoraj tako kod da bi vedno ko malo močneje bremzaš vlekel špure, ker gre samo naravnost :)

Zavorno tekočino sem preberil in jo je dovolj.

Kak nasvet, razen da ga odpeljem na pooblaščen servis? Je možno da bo terba servo pumpo menjat? Se pumpo popravlja/obnavlja, ali samo menja? Kakšen strošek naj pričakujem?

Hvala in lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Po sep 24, 2007 11:30 pm

Tukaj ti bo bolj težko kdo svetoval. Najboljše res, da greš čimprej na servis, najboljše na pooblaščenega in rečeš, da je nekaj narobe, in da te zanima kaj je in kakšna bo cena popravila. Ti bodo povedali točno in boš vedel kje si. Še vedno pa imaš potem možnost it nekam kupit del ki je pokvarjen in ga menjat pri nekem pooblaščencu, če ti bolj znese. Vsaj za mnenje pa je pooblaščenec najboljši in mnenje nič ne stane.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 To sep 25, 2007 7:21 am

Ja saj se bom oglasil na servisu, ampak vseeno bi rad približno vedel, kaj je n<robe, ker nebi rad da me kdo za nos vleče.

Aja ali je servo olje enako kot zavorna tekočina?
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb To sep 25, 2007 8:13 am

Volanski servo sistem in zavorni sistem nimata nobene povezave. Tudi obe olji sta različni. Mislim, da je povezava med zaviranjem in krmiljenjem v tvojem primeru zgolj naključna in gre le za okvaro na krmilnem servo mehanizmu.
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta To sep 25, 2007 9:27 am

povezave med obema sistemo ni.

kontroliraj olje za servo volan. ali kje pušča olje servo volana. preglej jermen, ki poganja servo pumpo za volan.

potem pa poglej še podvozje, pritditev koles, obes, pritrditev volanske letve itd, lahko da je kaj odšraufano pa se pri zaviranju premika in daje take čudne občutke.

ali se sistem povrne v normalno stanje, če po močnem zaviranju močno pospešiš in ne čakaš 1 km?

ali se avto čudno obnaša, volan ne prime, ga moraš v ovinku močneje obrnit, da spelje skozi, avto zanaša..

večinoma se servo pumpe menja, razen, če ne boš doma akj šušmaril sam. cena pa ni majhna...nekaj 100 evrov...lahko tudi 500.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 To sep 25, 2007 6:52 pm

Vidim da ste se malo razpisali. Lepo to.

Ali za napako na servotu ne obstaja kaka opozorilna lučka? Ker fabia za vsako malenkost javlja, se mi zdi čudno da za to nebi.

weta če pospešim se pojavljajo simptomi, ki si jih opisal pod drugo točko.

Bom jutri malo knjižico prelistal, da vidim kje sploh je servo olje. Jermen pa mislim da jaz brezveze gledam, ker tako ne vem kak je "zdrav" jermen in kak pokvarjen.

Sem pa od enga kolega dobil info, da naj bi servo pumpa puščala. Kaj naj bi to pomenilo?
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To sep 25, 2007 8:46 pm

Črpalka je električna in to pomeni da ni gnana z nobenim jermenom.
Deluje stopenjsko odvisno od hitrosti vozila in kota zasuka volana.
Črpalka stane kar nekaj denarja ker je v njej tudi krmilnik ki kontrolira obrate črpalke. Preverite napetost polnjenja alternatorja pri prižganih porabnikih in delujočem motorju (nad 14 V).
Preverite pa tudi podvozje, kar ni moje področje, če je tu kakšna povezava z tem problemom. Če ti mnajka olja, ker praviš da izteka, tudi to bi lahko bil vzrok.

Drugače pa tester, servo volan, blok merilnih vrednosti in evo....
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Sr sep 26, 2007 4:17 pm

No mislim da sem odkril problem. Servo olja skoraj ni. Katero olje torej uporabiti?

Vzrok da ni olja me pa pošteno skrbi :/

Vrjetno res servo pumpa spušča. Se da kaj narediti glede tega? Na pooblaščenem servisu vrjetno ne naredijo drugega kot da jo zamenjajo?
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Servo olje

Napisal/-a kamal Če sep 27, 2007 3:36 pm

Ja doli najprej mal pod ozmako max. hidravlično olje npr.(G 002 000) - oznaka olja ti piše v knjigi. Olje naj nebi zmanjkovalo, saj v velikih količinah ne, razen če nisi gledal nivoja olja že dlje časa. Men ga je enkrat zmanjkal mal pod min. sam ni blo škode narene. Jaz ga takrat nisem gledal več kot eno leto, ker servo olje ponavadi zmanjka če pušča servo pumpa.
Se vidmo ko se zagledamo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov