Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
BMW M3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr apr 26, 2006 1:54 pm
Kraj: Komenda

Napisal/-a BMW M3 Če okt 04, 2007 5:57 pm

alfagt je napisal/-a:ja res je da sem drugi lastnik in da tega kako je bil avto vožen prej ne morem vedeti natančno.


Pa si sigurn da je samo tolk kilometrov,če si drugi lastnik. :?:

Drugač je pa lahko zažgana ,počena košara,težave z hidravliko,možno da ne odvaja dovolj,olje na lameli....
Bmw je zakon
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe okt 05, 2007 5:09 pm

Sklopka je potrebna menjave. K sreči so to poceni zadeve. Itak pošten mehanik preveri semering, tako da sname vztrajnik. Obenem se preveri stanje naležne ploskve vztrajnika, ga montira nazaj in zategne s kiloključem in kotomerom. Lahko voziš, dokler ne zbereš materiala in ima mehanik čas. Na mojem starcu (PSA) sem menjal sklopko (hidravlično) in je koštalo skupaj 500€, pa je ultrazajeban motor (3.0/V6), kjer ni problem samo menjalnik, ampak še hidravlika za višino avta ter hidravlika za avtomatsko uravnavanje nagiba. Sklopko sem hotel LUK, seveda pa sem v pakiranju LUK dobil Valeo. Imel sem še dodatne težave z vilicami za odmikanje potisne plošče, kjer sem zaradi obrabe navaril kar velik kos brona. To mi je varil v Kamniku mojster, ki popravlja zvonove, med drugim ga poznate, ker švasa in ravna feltne. Sklopka je po menjavi mehka kot puter in nikoli ne drsi, kljub zares močnem motorju, me pa še čaka obnova hidravlike za odmikanje, v vročih dneh je trše in zatika.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe okt 05, 2007 5:20 pm

jst mam enake tezave k avtor teme.mi je zacela drset pa vcasih ko se neki cajta vozm po avtocesti in poj k saltam je padalo malo trse.pa sm se pozanimau 7za drugo lamelo pa kosaro pa lezaj.zdj pa k prave da lahko da ni lamela pa nevem kaj bi.
dat tok dnarja za lamelo pa poj k razderes ugotovis da ni lamela kriva je tut mau qurc.
a obstaja ksn nacin da lahko dolocis tocno kaj je?
 
Uporabniški avatar
W_Golf
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Pe mar 23, 2007 9:28 pm

Napisal/-a W_Golf Pe okt 05, 2007 5:54 pm

abbe je napisal/-a:jst mam enake tezave k avtor teme.mi je zacela drset pa vcasih ko se neki cajta vozm po avtocesti in poj k saltam je padalo malo trse.pa sm se pozanimau 7za drugo lamelo pa kosaro pa lezaj.zdj pa k prave da lahko da ni lamela pa nevem kaj bi.
dat tok dnarja za lamelo pa poj k razderes ugotovis da ni lamela kriva je tut mau qurc.
a obstaja ksn nacin da lahko dolocis tocno kaj je?


Ej a maš golfa iv?
Kok letnik?


Ker je bila pri letnikih 98,99 (dizel) serijska napaka na menjaliku!
Men je hvalabogu crku še v garanciji tk da so mi vse stroške krili oni. :pray:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe okt 05, 2007 6:08 pm

mam golf iv tdi ampak letnik 2003 je pa cipan lah da zarad tega sklopka drsi?
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Pe okt 05, 2007 6:21 pm

Ne.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe okt 05, 2007 6:26 pm

abbe je napisal/-a:pa vcasih ko se neki cajta vozm po avtocesti in poj k saltam je padalo malo trse.


Enak problem imam tudi jaz na Golfu IV 1.9 TDI čipanem na 150KM. Ta problem se pojavlja že ves čas, kar imam avto, to je zadnjih 75kkm in se stanje ne slabša. Sklopka ne drsi. Odzračiti smo že poskušali, prav tako je bilo zamenjano zavorno olje, a se zadeva ni spremenila. Je možno, da poleg trše sklopke otrdi tudi pedal za zavoro? Če ima kdo kakšno idejo za rešiti tale problem se priporočam.
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe okt 05, 2007 6:30 pm

Mate je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:pa vcasih ko se neki cajta vozm po avtocesti in poj k saltam je padalo malo trse.


Enak problem imam tudi jaz na Golfu IV 1.9 TDI čipanem na 150KM. Ta problem se pojavlja že ves čas, kar imam avto, to je zadnjih 75kkm in se stanje ne slabša. Sklopka ne drsi. Odzračiti smo že poskušali, prav tako je bilo zamenjano zavorno olje, a se zadeva ni spremenila. Je možno, da poleg trše sklopke otrdi tudi pedal za zavoro? Če ima kdo kakšno idejo za rešiti tale problem se priporočam.


glede na to da ti tko dela ze 75kkm poj to ni problem.lahko da je vse ok.(upam)
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Pe okt 05, 2007 7:32 pm

odgovor glede Alfe!

Glede cilindra sklopke....eden je pri pedalu sklopke, drugi pa je kakor vem pri sklopki(v notranjosti) in če hočeš do njega moraš vse razdret....takrat se tudi vidi kakšna je sklopka

glede sklopke.....kakor sem se pogovarjal z mehaniki, uradnimi serviserji (kolegi) se najbolje obnese original...torej valeo oz sachs (upam da je prav napisano)....vse druge cenejše variante (obnovljene, sintrane, športne-obnovljene ....) se ne obnesejo oz začnejo drseti že po par tisoč km
nova stane cca 250 eurov

"stare" alfe 147,156 (mogoče tudi gt) imajo baje hod sklopke dokaj kratek oz specifičen....nasplošno hod je sicer dolg ampak tam kjer prijemlje pa je zelo kratek....včasih se tudi čuti na pedalu kod da se malo zatika....rešitev je nova sklopka, ki pa baje dokaj hitro postane podobna, kar pa ne pomeni da je zanič!!

nove 159 imajo te stvari dosti bolj natančno in kvalitetno narejeno
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov