Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

transporter, težave, mogoče turbina

Napisal/-a dtriller So okt 20, 2007 2:51 pm

Kupil sem transporter 1.9 td, letnik 95
Problem:
Dokler se mi ne vklopi oz.potegne turbina, se mi zadaj močno kadi črn dim, ko pa enkrat turbina zagrabi ni videti nikakršnega dima

Menim, da ima tudi veliko turbinsko luknjo (ne vem, če sem se prav izrazil) in bom kar takole napisal:
ko imam v 2 prestavi, mi turbina potegne pri nekaj več kot 40 kmh
Ko imam v 3 prestavi, nekje pri 70kmh
v 4 prestavi, nekje pri 90 kmh
in 5 nekje pri 110kmh


Se opravičujem, ker ne znam bolj strokovno razložiti :?
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar So okt 20, 2007 2:57 pm

Mogoče je vzrok kakšna preluknjana cev, ki vodi od turbine do motorja..., in ti tam zgublja tlak ;)
BMW E46
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

Napisal/-a dtriller So okt 20, 2007 3:09 pm

kako pa bi lahko to ugotovil, mogoče kakšen nasvet ali serviser, ki se na to zastopi, sem malo ven iz Kranja
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar So okt 20, 2007 3:31 pm

Ma avto zadosti moči ali pa mu je primanjkuje, ker če je nima, lahko sklepaš po tem da maš slabo turbino ali pa luknjo v cevi ali v IC-ju, pa praviš da ti črno kadi, se pravi dosti goriva in premalo zraka ;)
BMW E46
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

Napisal/-a dtriller So okt 20, 2007 3:40 pm

leoCar je napisal/-a:Ma avto zadosti moči ali pa mu je primanjkuje, ker če je nima, lahko sklepaš po tem da maš slabo turbino ali pa luknjo v cevi ali v IC-ju, pa praviš da ti črno kadi, se pravi dosti goriva in premalo zraka ;)


Ko se vklopi turbina, se mi zdi da potegne zadosti, dokler pa se turbina ne vklopi pa ne vleče skoraj nič!
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

Napisal/-a dtriller Po okt 22, 2007 6:05 pm

Ni nobenih nasvetov! :? :? :?
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po okt 22, 2007 6:37 pm

kako to mislis ne vlece?A cutis da pri dolocenih obratih naenkrat zacne vlect?
Pac je len dokler turbina ne odpre...
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

Napisal/-a dtriller Po okt 22, 2007 6:52 pm

točno tako, dokler ne dobi tiste hitrosti ne vleče nikamor in kadi črn dim, ko turbina potegne dima ni več!
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po okt 22, 2007 7:46 pm

regulator tlaka se je zataknu. To je tista zadevca na turbini, na katero gre "štangica". Seveda če res neha kadit na višjih obratih!

L.p.
Slika
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

Napisal/-a dtriller Po okt 22, 2007 8:00 pm

pri višjih obratih ne se ne kadi niti malo, in kaj lahko storim s tem regulatorjem! :(
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po okt 22, 2007 8:12 pm

torej, loputa v turbini je ostala delno odprta in zato se turbina ne more zavrtet dokler ni dovolj plinov iz motorja. Sicer ne vem kako zgleda pod pokrovom motorja, vendar predvidevam, da turbine nimaš ravno čisto pri roki. Najbolje bo, če se zapelješ do kakšnega lokalca, da ti on poskuša kaj nardit. Tkole po forumu bolj težko kaj pomagam. V najslabšem primeru je napaka v turbina na by-pass ventilu. Na kratko lahko probaš s kompresorjem pihnit (max 1,5 bar) v cevko, ki gre v regulator (Membrano), če se vodilo premika in vrača nazaj ko nehaš pihat, je napaka na vetilu, če se pa ne zgodi nič ko pihneš, je pa najvrjetnej kriv regulator.

l.p.
Slika
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

Napisal/-a dtriller Po okt 22, 2007 8:29 pm

turbina je čisto pri vrhu lepo se vidi štangca, komplet turbina in najverjetneje regulator! :)
Kje pa je ta ventil!
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po okt 22, 2007 8:31 pm

pol pa probaj kaj sem ti napisu. Samo previdno snami cevko s turbine in pihni vanjo. Ima štangica kaj zračnosti?
Slika
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

Napisal/-a dtriller To okt 23, 2007 3:48 pm

Bosko001 je napisal/-a:pol pa probaj kaj sem ti napisu. Samo previdno snami cevko s turbine in pihni vanjo. Ima štangica kaj zračnosti?


Kako je to mišljeno štangica in zračnost!
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To okt 23, 2007 4:14 pm

dtriller je napisal/-a:
Bosko001 je napisal/-a:pol pa probaj kaj sem ti napisu. Samo previdno snami cevko s turbine in pihni vanjo. Ima štangica kaj zračnosti?


Kako je to mišljeno štangica in zračnost!

Mislil ti je povedat da ma mogoče štangica ,ki je na aktuatorju malce lufta, aktuator pa se nahaja na turbini, tole pa je tista stvar, ki je podobna benzinskemu filtru ( se nisem mogel spomnit kaj) in do te stvari pelje ena cevka, pod tole stvarjo pa je ena šipka, ki odpira in zapira en ventil oz. vratca v turbini.....
Evo ti slike od tega čuda....
Tole naj bi bilo podobno tvojemu ;)
Priponke
a414_1.JPG
BMW E46
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

Napisal/-a dtriller To okt 23, 2007 5:42 pm

ravnokar sem poiskusil s kompresorjem in se mi zdi da regulator deluje, zamenjal sem tudi krajšo cevko, ki se mi je zdela nekoliko stisnjena, nato sem vzel dol še debelo cev in znotraj je bila vsa mastna :( :?
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 To okt 23, 2007 7:13 pm

Kaj dela rgulator? Če si gledal cev ki gre iz turbine proti motorju in je mastna, da olje kar teče po njej, pol ni najbolje, če je pa samo mastna, pol pa ni panike. Mastno ima skoraj vsak turbo motor. Nekaj malega pride olja iz odduška, pa tud turbina nobena na tesni 100%
Slika
 
dtriller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: So okt 20, 2007 2:40 pm

Napisal/-a dtriller To okt 23, 2007 7:22 pm

regulator mislim da dela, mogoče veste kje bi lahko dobil obnovljeno turbino in kakšne so kaj cene novih ali obnovljenih, cev ki je povezana z motorjem je bila mastna
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 To okt 23, 2007 7:29 pm

to je normalno ce je mal mastna.Dokler ti turbina odpira ni panike,da bi kupoval novo!Pojdi do kakega,ki se zastopi na turbine in poglejta zadevo....ni to kruh,da bi sel kar po svezo... :lol:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov