Napisal/-a joztom Sr okt 24, 2007 11:16 am
Po zadnjih evropskih direktivah se zavorni cilindri ne popravljajo, tudi delov se ne dobi zanje. Po svoje je to kar prav, ljudje vse sorte čarajo. Če je zariban, se ga delno da spolirat s polirno pasto. Problem je odstranjevanje polirne paste, ker okoli zavor se čisti izključno z alkoholom. Bolje si je ogledati za obnovljenimi Budweg čeljustmi (Potokar). Preveri, če ti ploščica prosto teče v vodilu, če ne jo pobrusi na mero. Tudi disk ne sme imeti roba, to rado povzroča kajlanje ploščic. Tudi težko ugibam, ali si razklenil čeljusti z vrtljivim orodjem na polno ali kar po domače, toliko da si zrinil ploščice nazaj. Ob vrtenju in stiskanju z orodjem, se delno ploskve razmigajo in razlaufajo. V naslabšem slučaju dvigni prašno gumico in pod njo namaži bat z zavornim oljem. Ostale naležne ploskve se mažejo z bakreno ali lepljivo keramično Toyota mastjo, nikjer ne mažeš nobene gume. Zavore niso hec.