Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

r19, čok ("zaug")

Napisal/-a napi So nov 03, 2007 5:26 pm

Kako je pri 19 pogojen "zaug". Zej ko je bol mrzlo ko ga verglam in če pri tem ne pohodim gasa do konca ne kresne. Če že ravno v prvem poskusu ne uspe spravit v pogon motorja, v drugem poskusu kresne že ko samo obrnem kluč brez dodajanja plina. A je to normalno ali pa je kakšna napaka v kakšnem senzorju? :oops:
Parkrat se mi je že naredilo po kratki vožnji da je avto enostavno ugasnil, nato pa z veliko težavo vžge nazaj! Kot da bi v tistem trenutku zaprl zaug in ga ugasnil z ključem.
A je že mel kdo kdaj kakšne podobne simptome oz ve vsaj približno v čem je problem?
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So nov 03, 2007 6:48 pm

lahko bi napisal ali je zauh še na zajlo ali maš klasiko 1.4i motorja ???

senzor temperature motorja ?????
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Ne nov 04, 2007 8:48 pm

pardon pozabu na podatke elektronski zaug
1,4 energy motor , tip motorja e7j.
A ma kdo mogoče vrednosti kakšne morajo biti vrednosti (upornost) senzorja pri temparaturah?
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne nov 04, 2007 9:02 pm

Dvakrat pohodi gas potem pa zaverglaj.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne nov 04, 2007 9:06 pm

in ga zalij
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne nov 04, 2007 9:36 pm

Nič ga ne bo zalil če po pohodil 2x in POTEM zaverglal.
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Sr nov 07, 2007 9:52 am

Kaj pa upornost senzorja, a lahko prosim ce lahko kdo pogleda po avtodati, oz kaj je še možnost za težave?
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Napisal/-a slavcdklavc So nov 17, 2007 1:01 pm

Jaz bi uporbil to temo, za sledeče vprašanje, ki se tudi tiče te teme. Imam 1996 r5 five, ta avto sem podedoval, stanje vozila je v p...
Največji problem je pa sledeč, avto je garažiran in vsakič ko ga vžgem doma vžge normalno, mogoče potrebuje malo daljše verglanje, toda vžge v prvo. Ko je zunaj vlažno pa se pojavi sledeč problem, avto mi pri vožnji začne pri dodajanju plina crkovat, sploh pri nizkih obratih, nato pa cukne in dela normalno. Toda to je samo opozorilo na pizdarije, ki šele prihajajo, ko avto ugasnem, grem mogoče na kavo, mogoče na predavanja, šiht, torej od 10min, do 4+ ur, pridem nazaj skušam vžgati avto, ta prebija ko nor, verglam (mam nov akumulator 45), motor trese malo poka, zaradi prebijanja elektrike, to se ponavlja in ponavlja. Če avto vžge, dela dobro, mogoče se pojavi spet problem z umiranjem in nato nenadnim delovanjem motorja kot je treba. WD40 reši problem za cirka 2,3 tedne. Zanima me kako najceneje rešim ta problem, in ali bo zadosti samo menjava razdelilne kape. Na vozilo se ne splača vlagati velikih denarcev, ker je šasija v p.. Že tako sem pa vanjo zmetal en kup denarja, samo da je za silo iz pravna.
Žre pa ko nora, 9l/100km , stem, da vozim varčno kolikor znam, ker bencin ne teče v potokih.

P.S. ma že avtomatski zaug. pa prtiskanje plina med verglanjem ne pomaga en k.. nič
 
Uporabniški avatar
Niva13
Uporabnik
 
Prispevkov: 1246
Pridružen: Ne jul 04, 2004 4:52 pm
Kraj: planet Vulcan

Napisal/-a Niva13 So nov 17, 2007 1:11 pm

Mogoce menjava vzigalnih kablov, ce prebijajo.
@w~ b#0n~
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 So nov 17, 2007 1:31 pm

Kabli,razdelilna kapa,rotor in sveče zamenjaj vse naenkrat pa bo sigurno v redu.Izkušnje pač. ;)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus So nov 17, 2007 1:40 pm

Jap, pri nas je blo pred leti na Jetti isto- menjava kablov rešila problem.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So nov 17, 2007 2:44 pm

če misliš da se v avto ne splača vlagat denarja da bi ga usposobil potem ti tega ni treba in zato ne sprašuj kaj narediti in upam da boš potem ko boš enkrat nekje ostal le doljel da če bi dal tistih 50€ za svečke,kable,kapo,rotor ne bi zadeva umrla

pri 19-ki z energy motorjem pa lahko ti pumpaš gas po mili volji preden ga zaverglaš pa itak ne bo nobenga efekta ker ti itak ne šprica bencina not
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov