Imam namen kupiti avto (letnik 1997)... Za avto, v takšnih "letih" sicer ne moreš pričakovati, da bo kot iz škatlice, ampak ker bi jaz to rad, imam za vas vprašanje...!

Za odgovore sem vam že v naprej najlepše zahvaljujem!
LP, Jan
KARL ABARTH je napisal/-a:Cenejše je kupiti avto "kot iz škatlice".
Glede barvanja oz sanacije poškodb:
- najprej je težko reči brez videt "v živo".
- dalje je "zadeva" odvisna od zahtevnosti je lastnika - nekomu je važno, da ne rjavi (beri: poškodbo bo saniral s čopičem), na drugi strani imaš "pikolovca", ki bo hotel, da je avto "kot nov"
- in končno - zelo odvisno od avtomobila oz njegove vrednosti
Osebno bi izbral prvo varianto - kupil avto ki je "kot iz škatlice"
LP
dros je napisal/-a:Če ni res nevem kakšen eksot ni racionalno barvat, najprej raje probaj z poliranjem, vakuum za vdrtine...
JustMuC je napisal/-a:Približno koliko pa stane vakuumsko "klepanje"? Po strehi je namreč ene par vdrtinic od toče...
joztom je napisal/-a:O kakšnem vakuumu to govorite? Točo popravljajo s poliranimi palicami, s katerimi izrivajo vdolbine od zadaj. Na osnovno ploskvi sveti posebna luč v obliki črte za orientacijo. Če pada toča pridejo najeti strokovnjaki iz Italije. Kje je tukaj vakuum?
paskvale je napisal/-a:Ja, povej kakšen avzo bi ti imal, da ga zbarvaš. a je to kakšen Land Rover, ali kakšna Mazda. Kolko časa misliš imeti avto? Več kot 5 let - potem se verjetno splača, sicer pa definitivno ne.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov