Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Barvanje (celotnega) avtomobila?

Napisal/-a JustMuC Če nov 15, 2007 11:56 am

Lepo pozdravljeni!
Imam namen kupiti avto (letnik 1997)... Za avto, v takšnih "letih" sicer ne moreš pričakovati, da bo kot iz škatlice, ampak ker bi jaz to rad, imam za vas vprašanje...! :) Avto ima približno enakomerno razporejene praskice praktično povsod. Sem ter tja, bi bil potrebno tudi manjše kleparsko opravilo (manjše vdrtinice od toče, rahlo vdrt in podrsan blatnik)... Sedaj pa končno na vprašanje: Je to racionalna/pametna odločitev (barvanje celega avtomobila)? Malo sem se pozanimal in cena je nekje 1000€ (raje kak € več). Kaj mislite? Barvati samo posamezne dele ali...?
Za odgovore sem vam že v naprej najlepše zahvaljujem!

LP, Jan
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če nov 15, 2007 12:34 pm

Cenejše je kupiti avto "kot iz škatlice".

Glede barvanja oz sanacije poškodb:
- najprej je težko reči brez videt "v živo".
- dalje je "zadeva" odvisna od zahtevnosti je lastnika - nekomu je važno, da ne rjavi (beri: poškodbo bo saniral s čopičem), na drugi strani imaš "pikolovca", ki bo hotel, da je avto "kot nov"
- in končno - zelo odvisno od avtomobila oz njegove vrednosti

Osebno bi izbral prvo varianto - kupil avto ki je "kot iz škatlice"


LP
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Če nov 15, 2007 12:44 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:Cenejše je kupiti avto "kot iz škatlice".

Glede barvanja oz sanacije poškodb:
- najprej je težko reči brez videt "v živo".
- dalje je "zadeva" odvisna od zahtevnosti je lastnika - nekomu je važno, da ne rjavi (beri: poškodbo bo saniral s čopičem), na drugi strani imaš "pikolovca", ki bo hotel, da je avto "kot nov"
- in končno - zelo odvisno od avtomobila oz njegove vrednosti

Osebno bi izbral prvo varianto - kupil avto ki je "kot iz škatlice"


LP


Tudi jaz bi rad kupil avto "kot iz škatlice", samo TAK letnik je problem dobiti tako ohranjen...
Še eno vprašanje... Je potrebno avto (če bi se odločil za celotno barvanje) cel prekitati in nato barvati ali se kitanje lahko izpusti? :oops: Čisti laik na tem področju!

LP, Jan
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Če nov 15, 2007 5:23 pm

:?: :oops:
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Napisal/-a Godward Če nov 15, 2007 5:26 pm

šprickit se da gor
 
Uporabniški avatar
Beastmaster
Novinec
 
Prispevkov: 369
Pridružen: Po avg 25, 2003 10:44 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a Beastmaster Če nov 15, 2007 5:44 pm

Če ni res nevem kakšen eksot ni racionalno barvat, najprej raje probaj z poliranjem, vakuum za vdrtine...
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Če nov 15, 2007 6:08 pm

dros je napisal/-a:Če ni res nevem kakšen eksot ni racionalno barvat, najprej raje probaj z poliranjem, vakuum za vdrtine...


Ja no, eksot ravno ni... :) Hmm... Pa bi imelo poliranje učinek na otipljivih praskah?
Približno koliko pa stane vakuumsko "klepanje"? Po strehi je namreč ene par vdrtinic od toče...

LP, Jan
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Pe nov 16, 2007 7:02 am

Ja, povej kakšen avzo bi ti imal, da ga zbarvaš. a je to kakšen Land Rover, ali kakšna Mazda. Kolko časa misliš imeti avto? Več kot 5 let - potem se verjetno splača, sicer pa definitivno ne.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe nov 16, 2007 8:37 am

JustMuC je napisal/-a:Približno koliko pa stane vakuumsko "klepanje"? Po strehi je namreč ene par vdrtinic od toče...


vakumsko popravljanje npr www.toca.si pride 1 vdolbina - 20,86€
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe nov 16, 2007 11:12 am

O kakšnem vakuumu to govorite? Točo popravljajo s poliranimi palicami, s katerimi izrivajo vdolbine od zadaj. Na osnovno ploskvi sveti posebna luč v obliki črte za orientacijo. Če pada toča pridejo najeti strokovnjaki iz Italije. Kje je tukaj vakuum?
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Pe nov 16, 2007 11:17 am

joztom je napisal/-a:O kakšnem vakuumu to govorite? Točo popravljajo s poliranimi palicami, s katerimi izrivajo vdolbine od zadaj. Na osnovno ploskvi sveti posebna luč v obliki črte za orientacijo. Če pada toča pridejo najeti strokovnjaki iz Italije. Kje je tukaj vakuum?


mož te vdolbine se da ven potegnit tudi z vakuumskimi napravami,kakor tudi s palicami
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Pe nov 16, 2007 1:03 pm

paskvale je napisal/-a:Ja, povej kakšen avzo bi ti imal, da ga zbarvaš. a je to kakšen Land Rover, ali kakšna Mazda. Kolko časa misliš imeti avto? Več kot 5 let - potem se verjetno splača, sicer pa definitivno ne.


Gre pa za Audi A3, letnik 97. Ja, verjetno bi ga kar imel ene 5 let (raje kako leto več).
Zadnjič spremenil JustMuC, dne Pe nov 16, 2007 1:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe nov 16, 2007 1:30 pm

Hvala za odgovor. Vedno se naklada o vakuumu in magnetih, v živo sem uspel videti in probati delati samo s poliranimi palicami in lučjo.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Pe nov 16, 2007 1:58 pm

Samo ce polirajo od noter, to pomeni da si morajo "slect" notranjost avta...kar pa kolkoe se spomnem ne naredijo glih vedno..ali pač?

Sicer pa odgovor na originalno vprašanje- če boš imel avto za se peljat iz konca A na konec B in ne zato da boš imel lep frajerski avto, ga kupi in NE popravi (razen zaščite pred rjo če je kje res hudo).

Če ni glih kak "poseben" avto, se ti barvat, kitat, glihat,... ne splača, ker dobiš bolj ohranjen avto za manj dodatnega denarja kot te stane vse to uredit.

Še enkrat, če si pa kot moja mati, ki ji je vseeno če ji stran visi pol avta, samo da pelje, potem pa go for it :)
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Audi A3 letnik 97

Napisal/-a JustMuC Po nov 19, 2007 5:11 pm

Da ne odpiram nove teme... Je cena 6000€ realna za Audi A3? Motor je 1.9 TDI (90 KM) in ima malo pod 180k km. Avtomobil je solidno ohranjen in ima kar nekaj opreme ( avt. klima, abs, lita platišča, centralno zaklepanje, potovalni računalnik, športni sedeži...)
Hvala in lep pozdrav!

Jan
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Po nov 19, 2007 5:58 pm

joztom je napisal/-a:Hvala za odgovor. Vedno se naklada o vakuumu in magnetih, v živo sem uspel videti in probati delati samo s poliranimi palicami in lučjo.


vecinoma se dela z vakumom..pravzaprav glih te tvoje varjante ni dosti v praksi uporabljene.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov