Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Napisal/-a Dejan-k Pe nov 23, 2007 7:34 am

Bom posliko danes ali pa jutri bom vido kak bo s cajtom ker delam dosti.tak da vrjetno jutri dam slike gor pa brez skrbi spuco ga bom da bo vse ok bom sliko pol ko bo spucam mislim da ga bom cez vikend uspel.pol pa po glavo pa nasledni tedn skupaj.samo ni tako hudo kot na slikah tam.pa itak skoda je tu ja kaj ces.

LP Dejan
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe nov 23, 2007 8:31 am

dobr zrihti!
lp
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Pe nov 23, 2007 8:38 am

nebivedu je napisal/-a:IN TO JE TISTO, KAR JAZ GOVORIM, SERVISNI INTERVALI SO PREDOLGI, OLJA PA ŠE VEDNO PRESLABA IN POTEM PRIDE DO TEGA!!! Sam nebi na novem avtu imel nikoli servisnega intervala na 30.000km, ker vem, da se bo to zgodilo na kateremkoli avtu, ker olja ne zdržijo tega.

S tem se jst glih ne bi strinju. Res je, da tega intervala ne bi zdržalo vsako olje ampak eno kvalitetno polnosintetično olje lahko komot prenese 30000 km. Drgači je pa pomoje to bolj problem filtra kot olja, ker če zamenjaš olje filtra pa ne je skor isto kot če nč ne bi zamenju.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe nov 23, 2007 9:03 am

Vprašanje je, če res daljši intervali vplivajo na pojav tega sludge sranja, po moje je bolj pomembna izbira olja, zato se je pametno držati originalnih priporočil. Upoštevati je potrebno tudi ekstremne pogoje v Sloveniji, od -15 pa do +40 in več stopinj z istim oljem, zato jaz izbiram najboljšo sintetiko 5w50 ali vsaj 5w40 in pol STP-ja na menjavo. Pri zadnji menjavi olja sem dihtal karter z maso in sem ga snel pri 280k km. Vedno olje menjam na 20k km, noter dajem sintetiko od elfa. Ni sledi o kakršnemkoli odlaganju, mašina znotraj kot nova, kolikor pač vidiš od spodaj. Res pa je 3.0l V6 motor precej hladen, delovna temperatura ene 75°, da komaj verjameš. Način vožnje? S šestakom v naših krajih več ali manj nimaš kje pretirano pritiskati, razen plačati noro registracijo, le včasih kakšnemu naduvancu človek s starimi jajci dva rostfrei topa pokaže.
Zadnjič spremenil joztom, dne Pe nov 23, 2007 1:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Pe nov 23, 2007 9:09 am

Saj to hočem povedat. Npr. mineralno olje od Petrola sigurno ne bo zdržalo. Eno kvalitetno polnosintetično olje s tem ne bi smelo imet problemov. Druga pomembna stvar pa je filter! In še nekaj. Moje mnenje je, da se pri olju NE SME šparat, ker ne vem kaj prišparaš, če daš eno poceni sranje noter potem pa vse zajebaš!??
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 23, 2007 9:11 am

HOLLAND je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:IN TO JE TISTO, KAR JAZ GOVORIM, SERVISNI INTERVALI SO PREDOLGI, OLJA PA ŠE VEDNO PRESLABA IN POTEM PRIDE DO TEGA!!! Sam nebi na novem avtu imel nikoli servisnega intervala na 30.000km, ker vem, da se bo to zgodilo na kateremkoli avtu, ker olja ne zdržijo tega.

S tem se jst glih ne bi strinju. Res je, da tega intervala ne bi zdržalo vsako olje ampak eno kvalitetno polnosintetično olje lahko komot prenese 30000 km. Drgači je pa pomoje to bolj problem filtra kot olja, ker če zamenjaš olje filtra pa ne je skor isto kot če nč ne bi zamenju.


Še enkrat preberi sestavek
Oilsludge oz. »black death« se je začel pojavljati že v '80 letih, v večjem obsegu pa leta '97 in '98. V teh letih je avtomobilska industrija pod pritiskom zniževanja škodljivih emisij in zmanjševanju porabe goriva (Euro III norma je stopila v veljavo leta 2000. Slučaj?) v avtomobilih zvišala delovne temperature v motorjih (in s tem povečala izkoristek). Višja temperatura pa je hkrati pomenila, da so se produkti izgorevanja v valjih lažje vezali na olje, in to se je hitreje obrabljalo. In ne glede na to, da je bilo olje že zaradi višjih zgorevalnih temperatur bolj obremenjeno, pa so proizvajalci avtomobilov v tem obdobju servisne intervale še občutno podaljšali (od 5000km sredi osemdesetih let, do tudi 30000km danes).

Usedline so posledica združevanja produktov zgorevanja (saje, voda, ...) v večje kepe. Te kepe se nato usedejo na površine motorja, ter tako ovirajo pretok in packajo filter olja. Zoper temu pojavu so bili za avtomobilska olja razviti aditivi kontrole kontaminacije. Ti aditivi ohranjajo kislost olja, ter preprečujejo aglomeracijo (vezanje večjih delcev v olju v kepe). Po načinu delovanja ločimo dve vrsti aditivov, detergente in disperzente. Detergenti polarnim substancam v olju preprečujejo da bi tvorili kisline (vežejo se z snovmi v olju), disperzenti pa napadejo trdne delce v olju, ter jim preprečujejo vezanje med seboj.

Ti aditivi se med delovanjem porabljajo (razlog, da olje postaja črno), in ker jih v olju ni neskončno, jih zaradi že prej omenjenih višjih temperatur ter podaljšanih servisnih intervalov začne primanjkovati in se enostavno začne pojavljati oilsludge.



Olja v avtomobilski industriji v grobem ločimo na dve skupini. Na mineralna in sintetična olja. Slednja zadnje čase izpodrivajo mineralna in polsintetična olja, ker imajo bolj ugodno karakteristiko viskoznosti-temperatura (viskoznost se z temperaturo manj spreminja), že v osnovi so bolj čista (ne vsebujejo žvepla, ki pospešuje korozijo in slabša mazalne lastnosti), ter so oksidacijsko bolj obstojna. Slabost pa je predvsem cena in hidrolitična nestabilnost (rad se veže z vodo).

In ravno zaradi te vode(kondenz), ki ga je tudi več zaradi višjih temperatur več v motorjih in ko se to veže z oljem, olje zgublja svoje lastnosti precej hitreje, kot vas večina misli.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Pe nov 23, 2007 9:20 am

Saj sem prebrau! Ampak tudi piše, da so novejša olja temu prilagojena z dodanimi aditivi in detergenti. Še enkrat ponovim, da vsako olje NE bo zdržalo v tem se strinjam, eno kvalitetno POLNOSINTETIČNO pa bo. Treba pa je tudi vpoštevat ali je dizel motor ali bencinar, ker vemo, da dizel pušča saje in so zato olja drugačna. V vsakem primeru pa je zelo pomemben filter!
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Pe nov 23, 2007 9:34 am

ne vem kaj ga vsi neki napizdevate. je mogoče vaš avto zjebal? mojster, v to mašino se nalije 4.3litra olja aral 431, ali castrol 50510, če boš delal servise na 30.000km pa castrol longlife II. upam da ti rata zrihtat in da ni kake hujše napake.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Pe nov 23, 2007 11:33 am

torej nisi za vse ti kriv - razen vožnje pod lučko
si pač žrtev ne rednega servisiranja prejšnega lastnika - možno tudi dolivanje različ olj
verjetno se ti poraja vprašanje zakaj se ti je to pripetilo ravno ko si zamenjal olje
moje osebno mnenje je, da ko si mu namenil novo kvalitetno olje je ta svinjarija
začela odpadat in zamašila že tako slabo prekvavitev motorja.


glede menjav pa je moje mnenje takšno
Osebno ga menjam na 15000+ filter
longlife pa ni nujno da je 30 tisoč
Lahko je tudi 25 t ali manj. Računalnik sam prečunava glede na način vožnje,
količino vžigov, ko avto lavfa v kolini ....... in tako izračunano te potem opozori, da je čas za svežino
si predstavljate 30 tisoč naredit po mestu - bolje da bi štel delovne ure

upam da boš motor poštimal
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Napisal/-a Dejan-k Pe nov 23, 2007 9:45 pm

kot sem omenil lastnik avta sem slaba dva mesca tako da nvm kako olje je dajal prej not jaz sn mu dal not dobro olje nisn niti malo sparal tak da tu ni govora o slabem olju .pa vse sem menjal kaj sodi k rednemu servisu:naftni filter, oljni filter, zracni filter in olje.motor bom ze porihto sao je pa to zaj blo po nepotrebnem ker pac eni ne menjavajo olja pa to tak kot je trba.jutri bom posliko da vidite toto svinjarijo.jaz mislim da je bil problem v tem ko sn menjo olje da je blo olje prej bol gosto pa je melo vecji pritisk kot zdaj ko je blo novo in bolj redko zaradi tega ker je bilo 5w-40 prej verjetno ni bla sintetika noter?nvm no tak si jazt mislim.zaj ce pa je to to pa nvm?tak bom vse zamenjo ze iz preventive samo da bo vredu:D to pomeni vse filtre, jermen, ventil steslare, glavo komplet, olje, ojnične ležaje, španare,...in kaj se bo potrebno pol pa bomo vidli seveda pa bom to spuco prej vse vredi:D

LP Dejan
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So nov 24, 2007 4:05 am

Če bi blo 5-40 olje krivo, pol bi meni v štirih TDI-jih že moglo poknit pod haubo. Ne ga lomit s takimi no. :roll:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 So nov 24, 2007 4:18 am

Lumpy_ je napisal/-a:Če bi blo 5-40 olje krivo, pol bi meni v štirih TDI-jih že moglo poknit pod haubo. Ne ga lomit s takimi no. :roll:


Ma kakšno olje,problem je bil samo ker se je vozil s takim avtom :!:
 
Uporabniški avatar
Dejan-k
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne okt 21, 2007 8:05 pm

Napisal/-a Dejan-k Po nov 26, 2007 6:06 pm

Evo jaz sn malo posliko samo sn bil malo prepozn ker je ata ze nekaj ocisto samo se vseeno vidi da je blo fajn umazano:D.pa nisn reko da je tezava bla olje ampak ker je blo olje redkejše je nardilo majn pritiska verjetno ampak samo verjetno bote pa vidli na sliki kak je zasopano sito od pumpe za olje.

evo linke do slik: 1. http://shrani.si/f/S/3N/4HwXFdNG/glava2.jpg

2. http://shrani.si/f/t/rq/XHdYUxn/ojnice2.jpg

3.http://shrani.si/f/2p/sg/2dYoXw0F/sito2.jpg

4.http://shrani.si/f/2n/Me/3xqnR4Sr/ojnicepumpa.jpg

5. http://shrani.si/f/12/4r/1Ey6qP5D/spucanoojnicepum.jpg

Zdaj spucal sem ze vse jutri dobim dele in pocasi gre to vse nazaj skupa.ima da gre pol tak kot treba.sem pa vido zdaj kaj dela servis ko napise menjava olja.sem se klico na servis ki je napisan v servisni knjigi in oni sorekli da so bli ti servisi narjeni in da je blo olje menjano vsakih 15 tisoc tak kot pise v serv. knjigi.samo zgledalo pa ni tak:D

LP Dejan
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po nov 26, 2007 6:11 pm

so notr devali že zlaufano olje ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov