Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Menjava diskov in disk ploščic

Napisal/-a tristan01 Pe nov 23, 2007 4:38 pm

Tokrat se še jaz obračam na vas z vprašanjem. Na mojem Cliu DCI 80KM, letnik 2003 so prednji diski in ploščice vzeli slovo. Pri 120.000 prevoženik dokaj normalen pojav. Nekako se ne morem odločiti kaj vgraditi. Ker imam letne gume na 5 krakih precej odprtih platiščih sem razmišljal o navrtanih/narezanih diskih. Naj poudarim, zadeva je zanimiva le zaradi izgleda in ne potrebujem boljših zmogljivosti zavor. Malce pa me bega, ker precej uporabnikov govori o pokanju in zvijanju teh diskov. Po drugi strani pa sem iskal tudi klasične diske in ploščice, kakšnega dobrega proizvajalca (npr ATE) ampak so cene sumljvo visoke. Vsak nasvet bi bil dobrodošel. Torej iščem kvalitetne diske in disk polščice, lahko tudi navrtane/narezane, ki bodo spet dobro služile vsaj nekaj let.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
ales04
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po dec 18, 2006 11:16 pm

Napisal/-a ales04 Pe nov 23, 2007 5:56 pm

http://www.rsrmotorsport.com/proizvodi/ebc.php

Jaz sem jih mel, avto ful dobro zgleda, pa še dragi niso.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Pe nov 23, 2007 6:16 pm

Originalne za mojo Xantio so bili 150€ diski + 60€ ploščice prednje+ zadnje tako, da morajo biti tudi afetrmarket vsaj 140€ gre za tvojo varnost !!!
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So nov 24, 2007 9:32 am

Ivan 36 se strinjam s tabo, varnost je na prvem mestu. Žal pa sem dobil precej različne informacije o cenah. Zavedam se da dobri diski in ploščice bodo stali 120+ EUR, konec koncev to ni tako velika cena za varnost. Želim samo preverjeno kakovost, zato sem se obrnil na forum za mnenja.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So nov 24, 2007 1:40 pm

Jaz kupujem to potrošno robo na Vrhniki pri www.bmc.si kjer imajo firmo ABS, ki je popolnoma zadovoljiva. Cene so ugodne, tako, da lahko vsakokrat menjaš diske in ploščice, če te že varnost goni, drugje komaj ploščice dobiš za tak denar. gre samo za to, kje je dobavitelj v prehranjevalni verigi, več je posrednikov, več se denarja nalima na posrednike, bolj zveneča imena so, lažje te nabrišejo. Pri teh omejitvah na cestah in kaznih še posebej so razne Brembo in karbonski diski naprave zgrešena investicija. Poznavalci in uporabniki specialnega materiala ne rabijo spraševat po forumih, ker so v strokovni srenji to znana dejstva. saj si lahko kupiš spray pa postylaš te čeljusti, če meniš, da to kdo opazi. V masi močnih avtejev, kot so današnji 3.0TDI, (trenutna moda) je en Clio z rdečimi čeljustmi zares neopazen.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne nov 25, 2007 3:27 pm

joztom, se strinjam s tabo. Ne želim da je avto opazen. Če bi iskal to bi se vozil naokrog s 17 colskimi platišči in tono plastike. Tale zadeva je čisto za mojo dušo. Verjamem, da vsak 3.0TDI potegne bolj pogled kot moj clio. Pa saj to tudi ni namen. Rad bi nekaj solidnega z malo drugačnim izgledom. Letno prevozim kar precej km, večinoma z hitrostmi ki so nad zakonsko dovoljenimi...... Zato želim zanesljivo in kolikor toliko trajno rešitev. Drugače povedano ploščice ne želim menjavati na manj kot 40.000 km, diski pa naj zdržijo vsaj dva seta ploščic.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne nov 25, 2007 4:12 pm

Moj avto spada med močnejše, je 3.0i/24V bencinar, tudi vozim ga temu primerno, seveda kjer me ne vidijo. Trenutno sem na navedenem materialu kar zadovoljen in bom ponovno izbral isto, ko spomladi obnavljam cel komplet ploščic, vključno prve diske. Več kot material pomeni znanje o zaviranju, dolga počasna zaviranja poškodujejo diske in zakurijo ploščice. Zavira se taktno, ne pa nasilno prepozno ali dolgotrajno mehko. Moj avto nekako nima težav s faddingom in ne potresa ob zaviranju, ker nimam standardne zavorne tekočine DOT5 (imam Total LHM+). Kar nekaj sem se moral naučiti o zaviranju, avto se rad požene preko 250 na uro, ker je toliko star, da še nima blokade. Močnejši DeKaWejci (S4, S6, S8) imajo pa vsi dobre zavore, enako Porsche, seveda je tudi tam vprašanje izkoriščenosti nabavne vrednosti teh V8 in več motorjev.
 
Kyuss
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: So jun 04, 2005 11:47 am

Napisal/-a Kyuss To nov 27, 2007 4:49 pm

S takimi vprašanji se nikoli ne pride daleč. Navrtani ali zarezani? Odloči se sam. Oboji se hladijo bolje kot polni, to je dejstvo, s tem da je trakcijska podlaga manjša pri navrtanih, zarezani pa so že bolj proti polnim. Kolikor sem se jaz zanimal, je v bistvu najboljša varianta zarezan disk, je pa spet odvisno, pod kakim kotom so te zareze. Poglej malo na ebayju, tam so kompleti res poceni, ker jih običajno delajo manjši privatniki na svojih CNC-jih in jih potem tržijo. Skoraj vsak tak izdelek presega OEM specifikacije, kar je v danem momentu to, kar vsi v bistvu iščemo (slabše od originala nočeš, kvečjemu boljše). Zraven dobiš vsa ISO potrdila in podobno, samo prežati moraš malo na oglase.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To nov 27, 2007 6:15 pm

Kyuss a ves kak namen je zarez na disku??....da odnasa prah zavornih (obraba) ploscic z diska, luknje pa da se odvaja toplota.... ;)
je pa to res, da ce bos vzel original ne bos nic zgresil, saj original zavore testirajo (mislim da se spustijo z avtom z ene visoke gore in dlje casa se vozijo in zavirajo, da vidijo, ce bodo zavore zdrzale al jih bodo skurli, tako da..... ;)
LP
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov