Asterix je napisal/-a:Ne vem no. Z uporabo ali z leti se avto stara. Materiali, razne gumice, fedrce, plastika se stara... Zato nikoli ne bi kupil avta s 150 000 km, pa naj kdo reče, kar hoče. Kje pa so še vremenske razmerre in sploh, če avto ni bil garažiran, je hudič.
Off Topic: Kako se zaščiti podvozje? Se namaže, prebarva, kako?
Galski majster!
Jaz sem imel prej Cordobo, naredu 205kkm z njo, nič vrtel km nazaj, dobil spodobnega kupca, ki je znal pravilo ocenit avto. Cordobo sem večinoma vozil na relacijah. Podvozja nikoli nisem dodatno zaščitil in ni nikjer rjavelo. Avto ni bil garažiran in razen pikic od kamečkov ni bilo po šestih letih nobenih vidnih poškodb barve zaradi vremeskih vplivov.
Predlagam ti, da preračunaš sledeče:
Preveri koliko stanjejo avtomobili, ko gre določen model iz proizvodnje (moja Cordoba je bila cca 3000€ cenejša, moj Mondeo nekaj čez 7000€). Tak, nov avto ima potem grancijo, po izteku garancije ga lahko servisiraš pri kakem solidnem majstru ali pa sam. Možnost za okvaro pri novem avtu je precej manjša...
Jaz sem do sedaj še vse avte, ko so šli iz garancije servisiral sam. Prednost tega je, da nikoli ne ostaneš na cesti, ker se vsake toliko časa naredi reden servis in takrat, ko je avto dvignjen ali na kanalu preveriš še druge vitalne reči...