Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
mato88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če jul 26, 2007 11:52 am

težave z brisalci

Napisal/-a mato88 Po dec 03, 2007 9:16 am

najprej lep pozdrav!
mam težave z brisalci in sicer pri polotu 98l.
Nevem ali je motorček kriv ali kej drugega.
Eno jutro, ko sem se peljal v šolo je bila na šipi rosa.Hotel sem jo z brisalci pobrisat dol z šipe in med delovanjem brisalcev so se za hip "zataknili" in od takrat naprej mam težave z njimi.
Kadar vžgem brisalce mi spušča tak čuden zvok kot da bi bil motorček pokvarjen.ta zvok je konstantno ko brisalec briše.Kadar pa dam, da mi briše šipo po presledkih se mi sploh brisalec po enem zamahu ne ustavi za par sek. ampak nadaljuje naprej kot da bi dal da mi konstantno briše.
Prav tako ko vključim čistilo za šipo in brisalci delajo naprej samodejno dokler se ne ugasnejo, se meni sploh ne ustavijo tam kot bi se morali (na mestu odspodaj pod šipo) ampak se mi ustavijo npr. kar na sredi šipe.
Ali je že kdo imel tak problem?
kako bi se ga dalo rešit na "bolj poceni način"?
pa kolko približno stanejo novi motorčki za brisalce?
Hvala za odg in lp!
/////Alpine CDE-9881RB
Garmin Nüvi 250
Pioneer GM-202
Rainbow SLX 265
Dls c4
Dls t20-5
Jbl GTO 601.1
Spl Dynamics PRO-15D2
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Po dec 03, 2007 11:24 am

Hmmm.... Verjetno je zobnik preskočil in se ti zato ne vrne na pravo mesto in zarad tega tudi "spušča" čudne zvoke... :?:

LP
 
Uporabniški avatar
mato88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če jul 26, 2007 11:52 am

Napisal/-a mato88 Po dec 03, 2007 11:29 am

kje bi to lahko preveril - popravil,ipd?
Lp!
/////Alpine CDE-9881RB
Garmin Nüvi 250
Pioneer GM-202
Rainbow SLX 265
Dls c4
Dls t20-5
Jbl GTO 601.1
Spl Dynamics PRO-15D2
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Po dec 03, 2007 12:21 pm

Edino kar ti lahko rečem je servis...

LP
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po dec 03, 2007 12:31 pm

Verjetno je tudi, da ti je šel rele (stikalo, ki ustavi brisalce)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po dec 03, 2007 12:50 pm

Cash je napisal/-a:Verjetno je tudi, da ti je šel rele (stikalo, ki ustavi brisalce)


Če je preskočil zobnik, ni nujno da je šel tudi rele. Zaradi preskočenega zobnika, dobi rele signal za izklop, ko so brisalci na napačnem mestu, vsa zadeva pa se ustavi kjer se.

Vsekakor je zadeva zrela za pregled nekoga ki se na vse skupaj spozna. Dela ne bo ravno malo, saj je potrebno vzeti ves mehanizem dol in ga preveriti.

Preden se spustiš v to delo pa morda preskusi če je kriv rele. Sposodi si iz drugega avtomobila in ga daj v svojega.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
acom
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:21 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a acom Po dec 03, 2007 2:49 pm

Lahko da je mehanski prenos, ki premika brisalce. Odstrani brisalce in plastičen pokrov pod sprednjim steklom, da prideš do "palčk", ki premikajo brisalce. Lahko da se je tam kaj premaknilo oz. odvilo. Sem točno to na polotu že gledal.
Tine a greva v grapo? Ne k' gre d'ž.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po dec 03, 2007 5:43 pm

Odmontiraj motorček, in odstrani pokrov kjer je zobnik znotraj. Tam boš našel en večji zobnik in enega polžastega. Na velikem zobniku pa je največkrat utor ali pa plastični odmikač za kontakte. Kontakti pa so v tem ohišju, ali pa na pokrovu, ki si ga odstranil. Poglej v kakem stanju je vse to, še posebaj ker je zobnik plastičen.
Če bi večji zobnik in polž preskočila, potem bi se brisalci še vedno normalno ustavljali v spodnji legi. Res pa da bi pri samem brisanju zaostajali in preskakovali.
Če pa preskoči na mestu kjer je ročka brisalca privita na os, ali pa kjer je os motorja nameščena na mehanizem, potem pa se ne ustavljo kjer bi se morali. Ali gredo predaleč dol, ali pa predaleč gor.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
5rG
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr sep 05, 2007 4:57 pm

Napisal/-a 5rG Po dec 03, 2007 6:32 pm

jst imam tudi tak problem z zadnjim brisalcem (ibiza l.2000) in prav tako sestra na golfu (l.1999)
brisalec ne briše lepo, ampak kar skače sem in tja, kot bi se zatikal


če kdo pozna kako učinkovito rešitev razen novega motorčka, kar na dan z njo :-P
sem pa že poskušal z WD40 pa ni učinkovalo...
VW Golf VII 1.4TSI 140PS DSG
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po dec 03, 2007 7:37 pm

pri zadnjih brisalcih ponavadi zarjavi os
treba je snet brisalec, motorček, ga razdret, očistit akso, jo namazat in sestavit skupaj

če predolgo čakaš, tolk zarjavi, da se brisalec ne premika več
se pa to velikokrat zgodi pri puntotu 1, alternativa je seveda nov motorček
podpis
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 19 gostov