Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 11, 2007 5:13 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:Peroman ne poslušaj nasvetov od nebivedu,ker ti že njegovo ime vse pove.Pač njemu ni za živet in se mu gre samo zato da ima čim manjšo škodo na avtu. :roll:


A ni v pravilu foruma da se ne žali članov? Opozorila imaš že dva... naj čevlje sodi le kopitar...

Nebivedu teb pa svetujem pa prezreš tale komentar od jeremije....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 To dec 11, 2007 10:22 pm

lisko je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Peroman ne poslušaj nasvetov od nebivedu,ker ti že njegovo ime vse pove.Pač njemu ni za živet in se mu gre samo zato da ima čim manjšo škodo na avtu. :roll:


A ni v pravilu foruma da se ne žali članov? Opozorila imaš že dva... naj čevlje sodi le kopitar...

Nebivedu teb pa svetujem pa prezreš tale komentar od jeremije....


Če se ti to zdi žaljenje ni čudno da imam dva opozorila. :roll:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To dec 11, 2007 11:09 pm

j*** mater kaj mate vi tuki ene bolne če ti je šel menjalnik na fordu 95 letnik ga nimaš kaj popravlat ampak pejt pa kup rabljenga za 100€ zamenji in čao od cestarjev boš pa dobil prst u rit al pa dva preden boš kaj dosegel res škoda živcev :jao:

pišuka človek vpraša kaj z menjalnikom a vi tuki njemu kako se pelje čez oviro,@peroman zavrti čas nazaj in zdaj ko veš kako se oviri izogniti probaj še enkrat pa ti mogoče ne bo treba menjalnika menjat
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 12, 2007 7:15 am

JEREMIJA79 je napisal/-a:
Tole si pa res premislil preden si napisal če je reku Pero da je bil ovinek in mokra cesta potem pa še kamen daj v enačbo in maš katastrofo.Ker se baje ukvarjaš z neko terensko vožnjo bi lahko vedel da ko s kolesom povoziš tak kamen avto zgubi prvotno geometrijo podvozja in lahko hitro zgubiš nadzor nad njem,poleg tega prebiješ gumo ker je zaradi take skale prazna v sekundi,pa mokra cesta,pa ovinek mislim da v tem konkretnem primeru bi še profi voznik rallyja mel težavo. :clapclap


1.) Če je cesta mokra in ovinkasta ter tok nepregledna, da ne vidiš kaj je za ovinkom, potem zmanjšaš hitrost (že po zakonu moraš vožnjo prilagoditi razmeram na cesti)

2.) Če je ovira na cesti jo probaš obvozit, če je ne moreš, greš na oviro vedno z gumo, ker s tem povzročiš najmanj škode na avtu. V najboljšem primeru samo povoziš kamen, v najslabšem razrežeš gumo, zviješ feltno in moraš avto dat na optiko. Še veno manj kot kupiti nov menjalnik.

3.) z prebito gumo se boš prej ustavil kot s kamnom pod avtom, ker ti kamen lahko dvigne prednje gume in ne moreš ne zavijat in si totalno brez kontrole nad prednjim delom avta. O TEM MALO RAZMISLI, kaj se ti zgodi, če si v ovinku, imaš dovolj hitrosti in imaš prednja kolesa v zraku!!!
Old subarus never die, they just get faster!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr dec 12, 2007 2:49 pm

po vojni je vsak general
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov