JEREMIJA79 je napisal/-a:Tole si pa res premislil preden si napisal če je reku Pero da je bil ovinek in mokra cesta potem pa še kamen daj v enačbo in maš katastrofo.Ker se baje ukvarjaš z neko terensko vožnjo bi lahko vedel da ko s kolesom povoziš tak kamen avto zgubi prvotno geometrijo podvozja in lahko hitro zgubiš nadzor nad njem,poleg tega prebiješ gumo ker je zaradi take skale prazna v sekundi,pa mokra cesta,pa ovinek mislim da v tem konkretnem primeru bi še profi voznik rallyja mel težavo.

1.) Če je cesta mokra in ovinkasta ter tok nepregledna, da ne vidiš kaj je za ovinkom, potem zmanjšaš hitrost (že po zakonu moraš vožnjo prilagoditi razmeram na cesti)
2.) Če je ovira na cesti jo probaš obvozit, če je ne moreš, greš na oviro vedno z gumo, ker s tem povzročiš najmanj škode na avtu. V najboljšem primeru samo povoziš kamen, v najslabšem razrežeš gumo, zviješ feltno in moraš avto dat na optiko. Še veno manj kot kupiti nov menjalnik.
3.) z prebito gumo se boš prej ustavil kot s kamnom pod avtom, ker ti kamen lahko dvigne prednje gume in ne moreš ne zavijat in si totalno brez kontrole nad prednjim delom avta. O TEM MALO RAZMISLI, kaj se ti zgodi, če si v ovinku, imaš dovolj hitrosti in imaš prednja kolesa v zraku!!!