zjutri preden ga zalavfaš potegneš zaug do konca in prec ko ga kresneš vrneš na polovico im počakaš ene par sekund in se normalno odpelješ brez tiščanja ker ko ga mrzlega tiščiš ga zalivaš in zato cuka in ga mori,tist pa ko ga u šusu pohodiš (tud segretega)ga pa spet za moment zalije ker odpre drug frgazer(loputo) in takrat je poraba

kar pa ti tud čutiš na pedalu kdaj si odprl drugo loputo ker ti pedal mal "preskoči".Vglavnem za vse tesimptome jekriv frgazer in če bi ti le tega nekdo ki se na te zadeve resnično spozna (takih pa ni več) pravilno nastavil bi avto lepo šel in poraba bi bila zmerna (kar tudi je če ne odpiraš druge lopute po nepotrebnem).Za vsak slučaj pa poglej še stanje svečk in kablov kateri zdele v vlažnih jutrih radi prebijajo sploh če soš eoriginal ne boš nč narobe naredil če jih zamenjaš prav tako tud svečke razdelilno kapo in rotor in maš potem 2 leti sigurno mir.
P.S. pa 90 % sem da ti pušča tesnilo pokrova ventilov katerega tud zamenji
