Čez ene 2 dobre urce grem v toplo garažo,obrnem ključ,avto prižge,sm ga pustu da laufa use ok,sem se sel mal vozit,prizigu,ugasu,vse je laufal tako kot more.
Zjutri 31.12 grem na porsche kupit tale nov relejček(sivo ohišje),sam mi pade na tla iz visine recmo 1.3metra,plastika malce poči,mehanik mi ga useen ugradi,avto uboga tako kot je potrebno,dela vse.
31.12 gremo praznovat novo leto v cerklje na gor.,dans 1.1 sm meu pa zjutri siht,avto sm pustil zuni,zjutri uzge k metek,se peljem proti Ljubljani,mal pohodim gas pred semaforjem in občutim spet tisti "cuk" avta,sm prec vedu kok je ura,dam v nizjo,gas...NIČ,komaj zavijem na agip pumpo,avto tam ugasne in to je to,verglam NIČ,avto pustim na pumpi,pride fotr pome in zamudim v sluzbo

Torej od maja leta 2006 je avto delal BP,poleti ko sm delal redni servis mi ga je priključu na tester,napaka je bila sledeča "DAVAČ TEMPERATURE MOTORA-KRATKI SPOJ NA MASI",ampak useen je avto lepo delal,ni bilo nobenega problema z ničemer,zdj pa kr 2x crkne v 2eh dneh

Prosim za pomoč


