
Super avto, super vožnja, vse je bilo brezhibno dokler - dokler slučajno ne ugotovimo, da se zadnja vrata ne zaklepajo. Prvi grr..
Čez mesec in pol ugotovim, da mi v tretji in četrti brzini menjalnik zelo neprijetno ropota. Na servisu ugotovijo, da je potrebno zamenjati ležaje v menjalniku - vse razen enega so imeli, zato so ga naročili v Francijo. Ne bom razlagala na dolgo - v glavnem - mesec dni smo bili brez avta ( še v času poštnih kočij bi ga prej poslali iz Francije ). 900 € in spet smo bili ponosni lastniki Lagune. In to kakšne tri tedne, ko mi je na AC menjalna ročica sama preskočila iz šeste v ler in še enkrat iz pete v ler. Čudno se mi je zdelo, ker nisem bila z roko na ročici. In potem veselo prehitevam kamion, ko mi menjalnik zašteka - stisnem sklopko, ki se kar pogrezne. In to pri 140 km/h. Nekako še prestavim ročico, spredaj samo zaropota, nič ne reagira. Še dobro, da nisem paničar in da mi uspe na odstavnem pasu ustaviti avto. Ugasnem motor, prižgem, avto počasi leze naprej, saj je zaštekal v brzini. Z zadnjimi močmi se avto privleče po izvozu iz AC, ustavim; nakar mi še sprednja kolesa zablokirajo. Ni ravno priporočljivo, če vlečna služba nalaga na kamion avto z zablokiranimi kolesi.
No, od tega so minili trije tedni, baje naj bi ta teden dobili avto oz. Laguno. Škoda, da je nismo za dva meseca, kolikor je bila oz. bo mogoče še dalj časa na servisu, odjavili iz prometa; tudi na zavarovalnici bi morali skleniti zavarovanje za 10 in ne za 12 mesecev.
V glavnem - zdaj vem, zakaj se prodaja toliko teh Lagun in to iz lastnih izkušenj.
Če pa slučajno kupujete takšno Laguno - vem za eno, zelo dobro ohranjeno, 2. lastnik, vsa oprema, dobra cena...