Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
MortaL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: So sep 03, 2005 8:26 am

Drsanje zavornih ploscic

Napisal/-a MortaL Ne jan 27, 2008 11:41 am

Lep pozdrav!
Pred kratkim sem pregledoval malo stanje zavornih ploscic. Stanje je dovolj dobro, da ni porebno zamenjave, muci me pa to, da se pri dvignjenem kolesu slisi rahlo drsenje, najverjetneje ploscice na disk. Zanimivo je, da se slisi drsanje pri vseh 4ih kolesih. Sem scistil mehanizme, a nic ne pomaga. Najverjetneje mi ne odpre dovolj celjusti ko popusti zavora.
Kaj bi lahko bilo krivo? Zavorno olje je bilo menjano pred parimi meseci, vredu odzraceno, mi pa je to delalo ze pred menjavo, le da tedaj temu nisem posvecal vecje pozornosti.
Bolje vrabec v roki kot rak na grlu!
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Ne jan 27, 2008 11:45 am

In kva ti mislis da ko spustis bremzo da se cilinder vrne cist notr? Sj nima vzmeti notr.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Ne jan 27, 2008 12:19 pm

Ponavadi vedno drsa oz. se sliši. Samo če lahko z lahkoto obračaš kolesa, je vse v redu.
Target_practise, zakaj se ne bi batek vrnil - sej je direktno hidravlično vezan na glavni cilinder. Napeljava pa tesni 100%, sej drugač bi puščalo olje. Tko da ko se glavni bat vrne v osnovni položaj, se morajo tudi vsi batki na zavorah.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne jan 27, 2008 12:42 pm

To je normalna zadeva - vedno malo drsa
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne jan 27, 2008 12:58 pm

seveda...vedno se sliši drsenje...da se ploščice segrevajo
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Ne jan 27, 2008 1:26 pm

im nobody je napisal/-a:seveda...vedno se sliši drsenje...da se ploščice segrevajo
:ue :?:
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne jan 27, 2008 1:41 pm

vedno je prisotno trenje venar minimalno ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jan 27, 2008 2:09 pm

...brake cleaner dela čudeže....
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
MortaL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: So sep 03, 2005 8:26 am

Napisal/-a MortaL Ne jan 27, 2008 3:43 pm

sašo5 je napisal/-a:...brake cleaner dela čudeže....

Sicer pri ciscenju nisem uporabil brake cleanerja, temvec nitro in zadeva morda nekoliko bolje prime, ni pa odpravilo drsenja. Kolo se BP zavrti z roko in tudi nekaj obratov naredi preden se ustavi. Na voznji se vsaj po obcutku ne pozna, vseeno pa bi bilo bolje, ca bi se to odpravilo v kolikor to ni normalno.
Bolje vrabec v roki kot rak na grlu!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 27, 2008 5:37 pm

Normalno je da se vedno malo drsa....če praviš da se kolo normalno suče in primejo normalno potem nimaš skrbi.

Energetik.... ni lih tak enostavno ko si napisal..... ko pritisneš zavoro pritisneš glavni zavorni bat....le ta naredi pritisk v samem sisitemu.Ta pritisk se potem prenese na zavorne cilindre...... ko pa zavoro popustiš....se pritisk v sisitemu izniči in odvečno olje gre nazaj v posodo..... ob enem pa se odpre odprtina iz posode do glavnega cilindra.

Ko spet pritisneš mora prvo glavni bat zapret odprtino do posode.... šele potem ustvari pritisk ( zato gre na vsakem avto prvi cm ali dva pedal rad potem pa čutiš odpor). Težko razložit ampak upam da veš kaj mislim...... batki na čeljusti nimajo vzmeti...... torej se ne vračajo nazaj..... ampak samo popustijo zato se le to sliši kot drsenje ploščic ob disk. Je pa enostavna finta za samonastavitev zavor...... vsakič batek ostane bolj daleč zunaj...kolikor se rabijo ploščice toliko bolj je batek zunaj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Blueboy_RM
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Pe jan 14, 2005 6:54 pm
Kraj: Posavje

Napisal/-a Blueboy_RM Ne jan 27, 2008 7:09 pm

Kriza zarad kakih stvari se folk sikira:) Brez zamere.
RM
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Ne jan 27, 2008 8:02 pm

lisko je napisal/-a:Energetik.... ni lih tak enostavno ko si napisal..... ko pritisneš zavoro pritisneš glavni zavorni bat....le ta naredi pritisk v samem sisitemu.Ta pritisk se potem prenese na zavorne cilindre...... ko pa zavoro popustiš....se pritisk v sisitemu izniči in odvečno olje gre nazaj v posodo..... ob enem pa se odpre odprtina iz posode do glavnega cilindra.

Ko spet pritisneš mora prvo glavni bat zapret odprtino do posode.... šele potem ustvari pritisk ( zato gre na vsakem avto prvi cm ali dva pedal rad potem pa čutiš odpor). Težko razložit ampak upam da veš kaj mislim...... batki na čeljusti nimajo vzmeti...... torej se ne vračajo nazaj..... ampak samo popustijo zato se le to sliši kot drsenje ploščic ob disk. Je pa enostavna finta za samonastavitev zavor...... vsakič batek ostane bolj daleč zunaj...kolikor se rabijo ploščice toliko bolj je batek zunaj.

Aha, sm res mal poenostavil. :oops: Torej če prou razumem, ko gre glavni bat nazaj, odpre lukno od rezervoarja tekočine, ki zapolni nastali prostor? Ker drugač bi potegnil ta male batke nazaj. Ko pa pritineš bremzo, gre najprej z lahkoto, zapre odprtino rezervoarja in potem šele ustvari pritisk na batke.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 27, 2008 8:27 pm

Energetik81 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Energetik.... ni lih tak enostavno ko si napisal..... ko pritisneš zavoro pritisneš glavni zavorni bat....le ta naredi pritisk v samem sisitemu.Ta pritisk se potem prenese na zavorne cilindre...... ko pa zavoro popustiš....se pritisk v sisitemu izniči in odvečno olje gre nazaj v posodo..... ob enem pa se odpre odprtina iz posode do glavnega cilindra.

Ko spet pritisneš mora prvo glavni bat zapret odprtino do posode.... šele potem ustvari pritisk ( zato gre na vsakem avto prvi cm ali dva pedal rad potem pa čutiš odpor). Težko razložit ampak upam da veš kaj mislim...... batki na čeljusti nimajo vzmeti...... torej se ne vračajo nazaj..... ampak samo popustijo zato se le to sliši kot drsenje ploščic ob disk. Je pa enostavna finta za samonastavitev zavor...... vsakič batek ostane bolj daleč zunaj...kolikor se rabijo ploščice toliko bolj je batek zunaj.

Aha, sm res mal poenostavil. :oops: Torej če prou razumem, ko gre glavni bat nazaj, odpre lukno od rezervoarja tekočine, ki zapolni nastali prostor? Ker drugač bi potegnil ta male batke nazaj. Ko pa pritineš bremzo, gre najprej z lahkoto, zapre odprtino rezervoarja in potem šele ustvari pritisk na batke.


Točno. Zarad tega se sistem tud sam odzrači...... čeprav te kake mesec dva zavore jebejo.... pol pa se čudežno popravijo. Sam ne tega probavat :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Ne jan 27, 2008 10:32 pm

Blueboy_RM je napisal/-a:Kriza zarad kakih stvari se folk sikira:) Brez zamere.


Tudi jaz bi se sekiral, če ne bi vedel... Prav je, da vpraša. Zdaj ve...
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov