Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Po jan 07, 2008 12:45 am

smesno ni kej..

in max rece se katerega in ne kerga ce smo ze pri slovnicnih napakah.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Po jan 07, 2008 9:58 am

prokleti debili,dve čisto preprosti vprašanji takoj spremenite v moralizacijo in očitanje.
pa kaj vas briga koliko km/h se vozi,človek prosi za pomoč ker mu volan trese,ne za pridigo o omejitvah itd...
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
jojkokmetoraspizdiej :!:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po jan 07, 2008 10:31 am

speedfreak je napisal/-a:se bom kr tle mal uštulil ( se opravičujem avtorju teme ). Jaz mam pa problem, da mi trese, in to kar precej močno pri hitrostih nad 170km/h. avto je opel corsa c, ima pa zdaj zimske gume gor na jeklenih platiščih. Pri nizjih hitrostih ne trese!


Lahko da maš jajačaste gume pa opletajo.Se je že dogajalo!!! :idea:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po jan 07, 2008 9:38 pm

To, o moraliziranju in nabijanju offtopicov je tako že žalostna praksa tega foruma.

Gume menim da niso jajčaste, ker prej niso tresle, tak da bo najverjetne centriranje rešilo težave. Če pa bo treslo še naprej, bom pa povprašal za nadaljne nasvete.

Hvala za odgovore, moralne nasvete in slabo vest, ker vozim 170 :D
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a rhino Po jan 07, 2008 9:44 pm

@speedfreak
Kot so že drugi povedali,kolesa niso dobro nacentrirana oz. razcentrirana.Obenem ko še boš šel centrirat,bi še jaz malo notranje robove gum preveril(da jih slučajno ne pobira).
@JEREMIJA79
če bi ble gume jajčaste mu ne bi samo pri hitrostih nad 170 treslo,ampak že prej.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po jan 07, 2008 9:49 pm

rhino je napisal/-a:@speedfreak
Kot so že drugi povedali,kolesa niso dobro nacentrirana oz. razcentrirana.Obenem ko še boš šel centrirat,bi še jaz malo notranje robove gum preveril(da jih slučajno ne pobira).
@JEREMIJA79
če bi ble gume jajčaste mu ne bi samo pri hitrostih nad 170 treslo,ampak že prej.


Kokr sem gledal robove ne pobira nič kaj preveč, vsaj na sprednjih ne, ki jih pri meni že zaradi moje vožnje čez ovinke bolj pobira, kot bi bilo treba...na zadnjih pa nisem natančno gledal, bom pa vsekakor pogledal, čeprav grejo gume čez 2 meseca itak v smeti, ker so že drugo sezono gor in jih ne mislim več na avto dajat.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
The Stig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Ne jul 08, 2007 8:54 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a The Stig To jan 08, 2008 6:12 pm

Men je tut treslo pri tam okrog 130 in več, ker sm enkrat s sprednim kolesom na en nizek robnik zapelu..centriranje je pomagalo..
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jan 09, 2008 1:19 pm

Lahko je razlika v obodu med gumami, neenakomerna obraba, ali je kdo pri menjavi letne-zimske strani zamenjal pozicije. Če to ni primer, avto od zadaj pogledaš, kako se zadnja kolesa v liniji stekajo s prvimi. Če avto vleče, je največkrat kriv zadnji most in ne prvi.Udarci v prvi most so vedno opazni in že itak delajo večje odklone.
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Sr jan 09, 2008 4:32 pm

Res je verjetno vzrok da so se felne decentralizirale, tak da se ve kaj je rešitev.
@speedfreak
Predvidevam da si še zelo v rosno mladih in nezrelih letih in ne vem kaj bi rad dokazal s tem da tvoja corsa gre 170+, mislim pa da ti pri 170 tudi močno šumi v glavi ;)
če slučajno ne odpraviš napake pa se vozi 169 pa nebo treslo (sory)
LP
 
Uporabniški avatar
Roady
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Če jul 22, 2004 4:06 pm
Kraj: Radenci

Napisal/-a Roady Sr jan 09, 2008 5:11 pm

Kolk ste pa eni debilni ej! Človek vas je vprašal za pomoč pri problemu vi pa mu govorite kolko se sme vozit in kak bo ljudi klal. NO COMMENT! Če bi hotel vaše mnenje o njegovi hitrosti bi vas menda vprašal al???? Sami pametnjakoviči...
Slika
 
Uporabniški avatar
rogacp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:14 pm

Napisal/-a rogacp Sr jan 09, 2008 11:34 pm

itak. vključno s tabo.

sej ne gre za to, da se je tip pelu 170 na uro. tut jst sm se. in tu več sm se priznam. sm naredu tut kšno neumno stvar, pa ni je žou.

kar mene mot je da je tip napisu, da je to potovalna hitrost! zdej ne vem, al se je enkrat na morje pelou tolk hitr al se usak dan furaš 170. pomoje ne, k nimaš za benz:)
pa še neki. jst se avtocest izogibam... tm usi wannabeji tišijo do daske, sploh take avte, k majo tm do 180 končno. rajš mam medkrajevne, ker so bl prazne, k grejo usi rajš na avtocesto tiščat (pa ga ne tiščim po medkrajevnih, jasno).
 
Uporabniški avatar
vilijem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe avg 25, 2006 10:12 am
Kraj: Stajerska

Napisal/-a vilijem Sr jan 30, 2008 9:08 pm

[quote="joztom"]Lahko je razlika v obodu med gumami, neenakomerna obraba, ali je kdo pri menjavi letne-zimske strani zamenjal pozicije. Èe to ni primer, avto od zadaj pogledaš, kako se zadnja kolesa v liniji stekajo s prvimi. Èe avto vleèe, je najveèkrat kriv zadnji most in ne prvi.Udarci v prvi most so vedno opazni in že itak delajo veèje odklone.[/quote]

A to misliš zadnji par koles, ko pišeš zadnji most? Sorry, se ne spoznam toliko, pa prosim èe lahko poveš.
Kakšna je rešitev oz. diagnoza za ugotovitev, se to preveri in nastavi pri optiki?
Meni so sicer optiko sam na sprednjih kolesih delali. Sem vprašal zakaj zadaj ne, pa so rekli da se dela samo spredaj - A so me nategnili a? :)

Hvala
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Sr jan 30, 2008 11:13 pm

kje si delal optiko oa kuk €?
 
Uporabniški avatar
vilijem
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe avg 25, 2006 10:12 am
Kraj: Stajerska

Napisal/-a vilijem Če jan 31, 2008 12:15 am

[quote="dnovak24"]kje si delal optiko oa kuk €?[/quote]

V Slov. Bistrici pri Filipièu, cca 6000 sit
Pravzaprav so na vse stiri kolesa obesili naprave, samo pol so sraufali samo po prednjih dveh, pa sem vprasal kaj pa odzadaj.

Sem se narobe izrazil da so sam spredaj naredili, moral bi reèi, da so sam sprednja kolesa uravnavali.

No mogoèe ni bilo potrebno zadnje in je blo vse poravnano, sploh ne vem èe se da kaj zadnje nastavljat :)
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Če jan 31, 2008 9:11 am

in je bolš kaj zj?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jan 31, 2008 10:57 am

Na cesti opazimo veliko avtomobilov, ki gredo po "pasje", torej zamaknjeno. To ni nikoli spredaj ampak je vzrok stekanje zadnjih koles. Tudi spremembe zaradi obrabe ali preobtežitve povzročajo te motnje. Eni avti se zadaj nastavljajo, drugi zelo težko. Najbolje je vprašati kleparja, ki pozna razne modele. Največkrat se avto pripne na ravnalno mizo in s hidravliko potegne krak na ustrezno mero, uporablja se diagonalni test na reperje na podvozju. Lahko popustiš most (če ga avto ima) in ga našponaš ter nazaj nategneš, včasih povečajo luknje, kar je slabša rešitev. Možna je nabava novega sornika, če je samo ta skrivljen, lahko ga podložiš na naležni ploskvi s podložkami iz pleha, tisoč nians pri nastavljanju zadnje preme. Prepustite to nekomu, ki je natančen in obvlada zadevo. Avto, ki zategnjeno teče je izjemno nevaren pri prihodu na poledenelo ploskev, sile se sprostijo in te v trenutku postavi počez. Te sile naj bi tudi na tehničnem kontrolirali, ko gre z avto čez neko premično ploskev na tleh, pokaže koliko katera prema vleče. Še bolje bi odgovoril kakšen klepar, ki to pozna v nulo iz vsakodnevnega dela.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov