Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Če jan 31, 2008 6:54 pm

Ostane ti edino to da se zapeljes do nekoga ki zna, ker ti ocitno ne.
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Če jan 31, 2008 7:02 pm

target_practice je napisal/-a:Ostane ti edino to da se zapeljes do nekoga ki zna, ker ti ocitno ne.


Kaj lahko pridem do kar tebe ker očitno zelo obvladaš ali pa tudi... :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe feb 01, 2008 12:29 am

kaj pa odzračeno je tak ko je treba?? Pa mogoče da moreš odmik pakn nastavit??? Kaj pa če maš mastne pakne pa ti zato ne prime??
LP Rok
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Pe feb 01, 2008 6:22 pm

Sem podrl in opazil manše puščanuje cilinderčka na eni strani. Kot ste že rekli je najbrž to vzrok. Da pa na eni strani preveč prime me je pa le na tehničnem najbrž nategnil jaz sem mu pa vejrel :evil:
Premer imata obe strani enak in sicer 19mm...sem pomeril pa še piše na njih. Torej ne more biti drugo. Nastavljati pa tako ali tako nimaš kaj.
Kot sem že pisal imajo kar vsi saxoji enake cilinderče pa še AX-i, P106 in najbrž še kakšen. Če bi bil tukaj kak mehanik bi to najbrž vedel.
Havla vseeno za nasvete :)
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe feb 01, 2008 11:30 pm

o ja pa še kako lahko nastavlaš,zadeva je sicer avtomatska (lahko jo nastaviš tudi ročno,če znaš česar se mi pa ne da zdele razlagat) ob prvem pritisku ob menjavi/popravilu zavor se le te nastavijo če ti mehanizmi delujejo in če je še tok zobcev da zaštekajo med sabo.Če so zobci gladki oz. račna zaštekana jih ne moreš naštelat.Glede tistega olja ki praviš da pušča,če niso pakne mastne potem samo solzi kar je pa kr normalno ,saj večina cilindrčkov čez čas začne solzit in vedno ko razkopavaš bobnaste zavore preveri če nastavni mehanizmi delujejo,če se cilindrčki premikajo (da niso zaribani batki) in odvihaj še gumico da vidiš če je kaj mokro pod njo,zelo priporočljivo je dat bobne postružit,če pa te varjante nimate pa odbrusite vsaj rjo z roba ki se naredi z leti oz. le to z kakšnim brusnim nastavkom za na bormašino čimbolj zbrusite
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj So feb 02, 2008 8:07 am

Nastavlja seveda se, samo je le to avtomatsko...
Avtomatsko natavljanje deluje brez problema, zobki niso gladki, ročna ni zaštekana. Če premaknem zobke malo nazaj se le ti lepo nastavijo nazaj ko pritiskam na zavoro...sem preveril in je lepo naredilo klik, klik, klik...Zarjavelo ni nič, obrabljeni tudi niso bobni saj nimajo skoraj nič roba še, cilinderčki se tudi lepo premikajo že če jih s prstom pritiskaš levo-desno.
Solzenje od cilinderčka pa mislim da je preveliko saj so že pakne mastne malenkost. Izpod gumice se je kar ulilo ko sem jo privzdignil. Torej ne vidim drugega vzroka kot puščanje olja...
Slika
 
francnovak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: To okt 30, 2007 7:44 pm

AVTOMATSKA NASTAVITEV OBLOG NE DELUJE

Napisal/-a francnovak Ne feb 03, 2008 11:05 pm

Najprej poglej tisto kolo, katero ne prime dovolj! Morda takoj ugotoviš napako!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne feb 03, 2008 11:55 pm

a omejevalec zavorne sile ma tvoj avto?
kolk cevi je za zadne bremze
1 ali 2?
v omejevalcu je tud cilinder, ki zašteka
podpis
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po feb 04, 2008 9:36 am

Omejevalec dela na obe kolesi sočasno, torej ne more biti razlog. Lahko je eden od dveh batov na sporni strani zaribal in prime samo polovica, ena pakna. Ob kakršnemkoli dvomu na zavorah se takoj kupita in zamenjata oba cilindrčka. To je najceneje in najbolj varno. Kolikor vem, se deli za zavorne cilindre ne smejo več prodajati po kosih, kar je tudi prav. Dela je pa tudi za pet minut. Problem je v specialnem ključu za lajtunge, ki je zažagan obročasi šestkotni ključ. S pazljivim ravnanjem se tudi z navadnim to zamenja. Najcenejšo ponudbo zavornih delov ima www.bmc.si, dosti delov ima tudi Potokar (Budweg).
http://web.isosteer.nl/WCUS/default.asp ... 8422&WKEY=[65534:-2143248422]
 
zavorni servis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po dec 03, 2007 7:03 pm
Kraj: vič

citroen saxo

Napisal/-a zavorni servis Po feb 04, 2008 4:47 pm

Sory k se umešavam ampak ti imaš regulator v zadnjih cilindrih tko da, če so pakne suhe na obeh straneh je problem z kolesom ki več prime ne pa s tistim ki prime manj.
to pomen da je v cilindru ventil zanič in ga je treba zamenjat (najbolš oba),da sta iste firme.
Če pa so na eni strani pakne od bremzolja pa lahko ta kolo glih tko prime preveč al pa premal odvisno od tega kolk so mastne pakne.
Predlagam ti da zamenjaš vse in boš pozabil na to.
Če te zanima po kolk in kje dobiš komplet set z štelerji al pa posamezno odpiš al pa poklič na 041-718-350 vem za ful pocen dobro robo
npr. set ki vsebuje:
- oba cilindra in že sestavljene obloge z ročkami in komplet mehanizmom za nastavljanje
polna cena - 53.00 €
l.p.
najcenejši z garancijo !!!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po feb 04, 2008 4:58 pm

joztom je napisal/-a:Omejevalec dela na obe kolesi sočasno, torej ne more biti razlog. Lahko je eden od dveh batov na sporni strani zaribal in prime samo polovica, ena pakna. Ob kakršnemkoli dvomu na zavorah se takoj kupita in zamenjata oba cilindrčka. To je najceneje in najbolj varno. Kolikor vem, se deli za zavorne cilindre ne smejo več prodajati po kosih, kar je tudi prav. Dela je pa tudi za pet minut. Problem je v specialnem ključu za lajtunge, ki je zažagan obročasi šestkotni ključ. S pazljivim ravnanjem se tudi z navadnim to zamenja. Najcenejšo ponudbo zavornih delov ima www.bmc.si, dosti delov ima tudi Potokar (Budweg).
http://web.isosteer.nl/WCUS/default.asp ... 8422&WKEY=[65534:-2143248422]


jst mam na puntotu zadi 2 omejevalca, za vsako kolo posebi
podpis
 
zavorni servis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po dec 03, 2007 7:03 pm
Kraj: vič

Napisal/-a zavorni servis Po feb 04, 2008 5:58 pm

ja ampak saxo jih ima v zadnjih cilindrih tko k R5,stari clio, ax, P106,xara,R19, twingo ...itd
najcenejši z garancijo !!!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po feb 04, 2008 8:53 pm

Že zelo dolgo nisem videl na svojih avtih bobnov zadaj, včasih je bila zavorna moč na zadnja kolesa osvisna od obtežitve zadnje preme in centralnega nadzora moči. Če je kakršnakoli sled olja se dosledno menja cel cilinder, zavore niso zajebancija ali predmet nestrokovnega štukanja.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov