Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
no.1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po nov 07, 2005 7:16 pm

Cviljenje pri obračanju volana

Napisal/-a no.1 Če jan 17, 2008 10:38 pm

Vozim Peugeot 206, 1.4.Imam problem s cviljenjem volana. Ko obračam volan(pri zavijanju) močno cvili, najbolj močno je pri skrajnih zavijanjih. Tudi ko je avto na mestu, pa obračaš volan v levo in desno, ful cvili!.Odprl sem haubo in opazil, da se cviljenje pojavlja pri pumpi za servo volan.A je šel po gobe kak senzor? Ali pa je premalo olja za servo noter?Sem pogledal, pa mislim da ga je dovolj. Ima ali je imel kdo podobne težave?
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Če jan 17, 2008 10:44 pm

Verjeto je pumpa šla.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če jan 17, 2008 10:48 pm

HOLLAND je napisal/-a:Verjeto je pumpa šla.


jp...servo pumpa
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Če jan 17, 2008 10:50 pm

Ima hidravlični servo ali elektro?
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če jan 17, 2008 11:14 pm

Cvili če pumpa trpi ker vleče zrak in ne ker crkne! TAKOJ dotoči olje (ATF, enako kot za avtomatske menjalnike) da ti ne bo crknila pumpa (zaradi tega PA crkne). Potem pa do mehanika pa naj pogleda, kje pušča.

Meni je puščala volanska letev, kar je bilo kar drago- obnova je bila 60k sit, pa še fuuuul so mi računali za šraufanje. Lahko da je samo kako tesnilce.

Vsekakor pa ne riskiraj še pumpe in magari redno toči noter olje ker pumpa pa sploh ni poceni.
 
yumper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To jan 08, 2008 9:06 pm

Napisal/-a yumper Po feb 04, 2008 8:12 pm

nekdo naj ti obrača volan ti pa poslušaj pri armotizerju zgoraj če bo pokalo ali cvililo na vrhu tam kjer je upet armotizer s fedro v notranji blatnik so krivi ležaji na vrhu armotizerjev pri peugeotu se to pogosto dogaja
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Po feb 04, 2008 8:22 pm

Če je servi gnan preko hidravlike, je možno da je jermen postal ohlapen in cvili. kolega ima podoben problem na Ibizi.
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx To feb 05, 2008 9:27 pm

sem menjaval že taki primer, in je bla servo pumpa da se močno čuje ko vrtiš volan...torej preglej to.
Evo IX MR In Working Progress
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice To feb 05, 2008 10:20 pm

1.korak: preglej koliko je napet jermen. Nekako zadosti je ko ga lahko okoli osi zasuces do cirka 90°
2.korak: Ce ni jermen in ce cvili dalje je lahko nekaj na kolicini olja, ali dovodu olja.
3.korak: pregled pumpe in sicer tako da se sname jermen in pumpo rocno zavrti, ce cvili je ona
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov