Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
pecikel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To avg 07, 2007 8:16 pm

Avto trokira LEON TDI

Napisal/-a pecikel Ne feb 10, 2008 7:46 pm

mam eno težavo
imam seat leona 1,9 tdi 110km in ima cca 130000km let 2002-03
ko je avto hladen mi avto skoraj ugasne če ga pritisnem na na 4000 obratov avto ostne čisto brez moči obnašati se začne kot da bi delala samo 2 cilindra tako da moram ugasnt avto in čez pol minute vžge normalno nazaj kot da ni nič blo in gre normalno
ko pa je topel pa se pri večjih obratih pozna da se moč zmanjša
vag com mi pokaže samo to napako katera se da zbrisati


17965- Charge Pressure Control Positive Deviation
P1557 -35-10 Intermittent


lp
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Ne feb 10, 2008 7:52 pm

Turbina ti prevec nafila, racunalnik to zazna in zaradi tega ti vrze v zasilni program (da nebi prislo do poskodb).

Lahko je narobe vec stvari:
- prevec zapacana turbina in se lopatice ne premikajo,
- ventil, ki krmili lopatice (N75),
- vakuumske cevke.
 
pecikel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To avg 07, 2007 8:16 pm

Napisal/-a pecikel Ne feb 10, 2008 7:57 pm

kako približno se to reši turbino dol pa spucat al je še kaj drugo??
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Ne feb 10, 2008 8:03 pm

V VAG-COM imas med drugim tudi test za premik VNT lopatic na turbini. Lahko ga pozenes in pogledas, ce se sploh premikajo.

Jaz bi prej se naredil en log, koliko ti turbina fila recimo v 4. prestavi (sepc. / actual).

Tale stran: http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html prikazuje ciscenje VNT-15 turbine (tocno tako imas na Leonu ti, le da ima verjetno integriran kolektor). Ni ravno lahko opravilo, jaz se tega sam nebi loteval. Lahko pa peljes npr h Beji, da ti jo ocistijo, vendar ne bo poceni.

Najbolj enostavna resitev, ki bo z malce srece pomagala je, da gres na avtocesto in avtu privoscis nekaj minut voznje z malce visjo hitrostjo od dovoljene :twisted: Zna bit, da bo spihalo saje, ce ni turbina ze prevec nafilana z njimi.
 
pecikel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To avg 07, 2007 8:16 pm

Napisal/-a pecikel Po feb 11, 2008 9:36 pm

hvala za pomoč bom probal mal gnat avto če bo kaj spucal pa egr mal spucat k so cevi kar zAmaščene
-a bi se splačal v gorivo dat kako "čistilo" za šobe?
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k Po feb 11, 2008 9:44 pm

splača se, vendar samo od preverjenih proizvajalcov!

zakaj res pritiskaš hladnega nad 4000obrati? Mrzel dizel se prek 2000obrati ne vozi, ne pa 4000 :?
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Po feb 11, 2008 9:58 pm

malo off topic:
Kakšen dodatek se priporoča za čiščenje šob (TDI PD 74 kw)
Znamka in mešanje, ali se pa držati navodil ki so na etiketi?
Hvala.
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Po feb 11, 2008 10:22 pm

Komercialni cistilci niso bog ve kva, tko da ce hoces kvalitetno spucano je edino servis opcija :)
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Po feb 11, 2008 10:28 pm

Nisem mislil da bi zdaj dal na redno čiščenje šob ampak tak preventivno. Mogoče so potem ti komercijalni dodatki kot SOLEA krema efekt - "nič ne hasni nič ne škodi samo maži". Avto ima dobrih 150.000 za sabo. Kaj pa pravi stroka?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 10 gostov