Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Toledo 1.9tdi motor mori

Napisal/-a Templar Pe feb 15, 2008 2:21 pm

avto 99 letnik 66KW(tisti še pred menjavo modela) na trenutke sploh na avtocesti je to opazno, zelo pade moč motorja kot bi ga nekaj zadušilo ne glede na to kaj narediš ostane lep čas tako potem ko naslednjič štartaš in je hladen motor je spet OK se pa zgodi tudi da že štarta v takem stanju.
Vodi za zrak izgledajo ok, menjava olja je bila pred 7tkm na servisu pa "ne vejo kaj bi bilo narobe" oz. pravijo da naj se pripelje avto ko bo okvara, kar pa po murphyu vedno ko je najdlje od servisa.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Pe feb 15, 2008 2:59 pm

Verjetno merilec pretoka zraka!
 
BLACK1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne feb 10, 2008 6:39 pm

Napisal/-a BLACK1 Pe feb 15, 2008 3:59 pm

Povej kolk km ima avto. Ali je bil menjana turbina ali pa el. magnetni ventil?

Poglej še na drugih postih kjer je omenjen ta isti problem. Motor preide na zasilno delovanje (turbina se izklopi) ker pride do nepravilnega delvanja. Motor izgubi moč ko avto ugasneš in zopet vžgeš se računalnik resetir in gre zadeva zopet bp nekaj časa ko se zopet ne pojavi neka nepravilnost( pritisk, pregretje dela turbine).

Potrebno je zamenjati ali ventil ali pa celo turbino. To je pač normalno po določenem št. kilometrov.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe feb 15, 2008 4:27 pm

Avto ima 117000km
el. magnetni ventil je to isto kot EGR?
Zadnjič spremenil Templar, dne Pe feb 15, 2008 5:09 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
BLACK1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne feb 10, 2008 6:39 pm

Napisal/-a BLACK1 Pe feb 15, 2008 5:03 pm

Ja verjetno je kaj okol turbine odvisno od načina vožnje lahko je samo zapacana turbina. Če se avto vozi samo na kratke relacija in se redkokdaj vrti v višje obrate turbina ne doseže optimalnega pritiska in se v njej nabere svinjarija od izpušnega sistema. Mogoče je avto samo potrebno nekaj časa prtisnt po ac da dobi visoke obrate al pa bo treba pogledat turbino in jo spucat.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe feb 15, 2008 5:08 pm

BLACK1 je napisal/-a:Ja verjetno je kaj okol turbine odvisno od načina vožnje lahko je samo zapacana turbina. Če se avto vozi samo na kratke relacija in se redkokdaj vrti v višje obrate turbina ne doseže optimalnega pritiska in se v njej nabere svinjarija od izpušnega sistema. Mogoče je avto samo potrebno nekaj časa prtisnt po ac da dobi visoke obrate al pa bo treba pogledat turbino in jo spucat.


Ja avto je samo na kratke relacije se ga tudi tera redno okoli 3t obratih(dosti speljevanja) samo največji hec je da avto dela na AC recimo od CE do Konjic cca 8km pri hitrostih tudi okol 150km/h pol pa ga zmanjka.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Pe feb 15, 2008 8:38 pm

velika verjetnost je v napaki elektromagnetnega ventila, ki ga je že nekdo pred mano omenil, mislim da se nahaja na požarni steni, nanj so priklopljene tri cevke različnih barv in konektor na dve žici
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Pe feb 15, 2008 9:34 pm

Treba je spomniti,da 90 konjski TDi-ji nimajo variabilne turbine.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
m6agent
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe nov 30, 2007 8:17 pm
Kraj: bled je bliz

Napisal/-a m6agent Pe feb 15, 2008 10:08 pm

Tudi sam sem lastnik identičnega avta(oz. ga vozi predvsem moja boljša polovica :D ). V glavnem, ni panike za skrb! Imel sva povsem enak problem kot ga ti opisuješ,vzrok pa je bil v umazaniji, tako kot ti je že nekdo v prejšnjem postu odgovoril! Jst sm peljal vozilo na servis pa je sam prepihal zadevo in od takrat že cca.70000 km deluje vse b.p.!!
Lp, Matgo

P.S.:
Za vsazga drifterja nek robnik raste. Tist k ga še ni najdu, ga pa še bo!! :)
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So feb 16, 2008 9:32 am

Simmy vem da je 90 konjski, sam sem bil lastnik, popravil pa sem jih tudi že nekaj..

Variabilna turbina ima probleme z sajami, ker lopatice štekajo, tu pa je problem ker ventil ne odpre dovolj hitro lopute za izpust plinov kar povzroči prevelik tlak v sesalni cevi in s tem pade motor v zasilni program kjer rač. izklopi turbino.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 8 gostov