Napisal/-a C5 Če feb 21, 2008 8:17 pm
Avto sicer ni moj, sem pa zadevo čekiral že nekajkrat.
Prvič ga je z vlečno spravil na servis - tam je vžgal takoj, ko so ga spustili z avta. Servis ni našel napake, saj je normalno vžigal.
Ko ni vžgal sem mu prebrikal rele in v nekaj primerih je takoj vžgal, v nekajkrat tudi ne. To se dogaja enkrat tedensko, na ene 700 km, naključno in neodvisno od zunanjih dejavnikov, ogretosti motorja, poln/prazen tank...
Dejansko rele ne dobi napetosti (krmili ga računalnik)
Včasih vžge, če premostiš rele, drugič ne.
Če torej računalnik zazna, da je bilo nekaj poskusov vžiga in potem ne zaganja črpalke, je sedaj jasno zakaj ne dobi napetosti vedno, ko dam kontakt.
Podnožje varovalke je ok, podnožje releja je ok, rele je ok.
Vedno zataji pri vžigu, nikoli med vožnjo.
Sedaj pa me zanima še naslednje :
- če ima pumpa by-pass potem itak nima veze z elektriko
- če ima sistem tlačno stikalo - potem lahko to preko računalnika blokira pumpo
Je pa čudno, da je avto vedno vžgal po cca pol ure po prvem poskusu (razen prvič, ko tudi po dveh urah ni hotel)
Imobilizator (ključavnica) dela bp, alarma je prebrikan začasno in ne vpliva na delovanje.
Enostavno mi je zmanjkalo idej.
Torej je lahko občasna mehanska napaka na črpalki, ki se nato, po neuspelih poskusih vžiga blokira še po električni veji. Ali pa elektronika od nekje (kje ???) dobi signal za blokado črpalke. Samo potem bi, če črpalko poženem, moral vedno vžgati, ali ne?
Ali mi torej preostane le še menjava črpalke ?
Ne bi rad kolegu nabijal nekih stroškov, če ni nujno potrebno.
LP