Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Opel corsa 1.2 - težave pri prostem teku

Napisal/-a Vz_ace Sr mar 05, 2008 7:51 pm

Pozdravljeni!

Na avtu se je začel pojavljati sledeč problem:

Po vžigu hladnega (mrzlrga) motorja je prosti tek zelo nemiren, beri - obrati precej nihajo, nabija gas, pogosto pa tudi na koncu "crkne". Ko se motor segreje, se stvari normalizirajo oz. cukanje ni toliko opazno (težava se je šele najbolj začela pojavljati, tako da vseh simptomov ne morem točno opisati) . Lučka za motor se ne prižiga. Ko pa se že enkrat peljem, pa avto normalno gre, razen včasih, če pedal za plin samo narahlo "potipam", se občuti rahlo cukanje. Pri polnem plinu potegne normalno.

Sumim LMM. Je možno, da je kriv za omenjene težave?

Podatki o avtomobilu:

Opel corsa city 1.2
Motor: x12sz
letnik: 1997



Zdaj pa opel-mojstri, pa tudi vsi ostali, z besedo na plan. ;)
Za vsak nasvet vam bom hvaležen.

lp Vlado
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer Sr mar 05, 2008 8:03 pm

Preveri motorček, ki uravnava minimum gas.
Mel podobne težave na Peugeotu 806. Je tudi čudno cukalo samo takrat, ko si ga vžgal, pol se je pa segrel, je blo pa vse v redu...
Sem ga moral zamenjat.
Upam, da boš rešu.
Lp
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Sr mar 05, 2008 8:32 pm

Bi znal biti. Mi je enako povedal kolega malo prej, ko je preveril kodo s testerja.
Bom malo pošaril okoli tega ;)

hvala.
**classic power-original power!**
 
pecikel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To avg 07, 2007 8:16 pm

Napisal/-a pecikel Sr mar 05, 2008 9:56 pm

to je najbrž res motorček prostega teka
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 05, 2008 9:59 pm

če bi bil LMM bi slabo vlekel in bi se prižigala lučka za motor lahko da je motorček lahko je tipalo temp. vode ki uravnava zaug lahko so pa samo svečke ki os bile menjane kdaj??
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Sr mar 05, 2008 11:06 pm

hja, sedaj se je zadeva malo zakomplicirala. prejle sem malo-na hitro prečekiral zadevo. Odklopil sem baterijo, da bi se nastavitve zresetirale. Na pokrovčku, kjer se naliva olje sem opazil "majonezo", prav tako pa v oddušni cevi. zadnje čase opažam, da se je na omenjenih mestih kar precej nabira, ampak olje v karterju je čisto. Na palčki tiste belkaste snovi ni kaj dosti opaziti. Avto tudi ne "dimi" in nazadnje je motor normalno laufal, razen problemov, ki sem jih že v prejšnjem postu omenil. Res pa je, da je na enem izmed vogalov, kjer se stikata blok in glava, malo vlažno. Morda je tesnilo glave "na koncu"?

V glavnem- sedaj, ko poskušam avto zalaufati, mi to sploh ne uspe več. Gori in sčasoma ugaša lučka za motor, polnih obratov pa motor sploh ne more doseči več oz. "trokira".

Za svečke niti ne vem, kdaj so bile nazadnje menjane, ampak elektrode izgledajo še kar dobre.

naj bo zaenkrat dovolj.

lp,Vlado
**classic power-original power!**
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov