Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
D.J.ANDY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne mar 04, 2007 7:49 pm
Kraj: TREBNJE

reden servis z dodatki

Napisal/-a D.J.ANDY Ne mar 23, 2008 8:05 pm

Zdravo.

Prevozil sem cca. 20k kilometrov, pa bil verjetno čas za en servis. Kaj točno se menja na 20k kilometrov?
Olje, svečke, filtri - še kaj? Koliko me to stane na original servisu?

Kot dodatek imam pa še dva problema.
Nekaj se sliši pri motorju, kot bi nekaj drgnilo po jermenu, tako čudno kloko-ropotanje (ne znam se izraziti) in to je najbolj izrazito pri mrzlem motorju.
Pa še en problem. Nekaj ruži v menjalniku. Ko stisnem sklopko, pa preneha. Moti me, ker ne vem ali je kaj hudo narobe. Sicer na samo vožnjo ne vpliva. . . .
Kaj bi to lahko bilo - in koliko bi me to stalo.

Se pravi - priblližna cena za običajni servis na toliko kilometrov in če bi dal še to popraviti - šok za denarnico.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne mar 23, 2008 9:16 pm

a nimaš knjige, kje ti piše na koliko km kotrolirati eni in drugo.
pa nobedn ti ne more pomagat, dokler ne poveš za kak avto gre oz. osnovne podatke.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
D.J.ANDY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne mar 04, 2007 7:49 pm
Kraj: TREBNJE

Napisal/-a D.J.ANDY Ne mar 23, 2008 9:23 pm

Aha, seveda.
Avto je Hyundai Accent, 2000 letnik, 5 vrat, 1.3 motor, bencinar, prevoženih 100.000 km, servisne knjige nisem dobil ob nakupu. Pred letom in pol je bil menjan zobati jermen, prednji diski.
Zdaj pa ne vem, kaj pride na vrsto?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 23, 2008 11:56 pm

olje,filtri,svečke pa po potrebi.... odvisn kdaj so ble menjane na zadnje.
Glede ropotanja pri jermenu je verjetno že španar na koncu..... Glede menjalnika oz. ruženja v prostem teku pa je šel potisni ležaj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
D.J.ANDY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne mar 04, 2007 7:49 pm
Kraj: TREBNJE

Napisal/-a D.J.ANDY Po mar 24, 2008 9:46 am

Lisko - in koliko bi me to približno stalo?
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po mar 24, 2008 11:56 am

olje filt, svečke lahko zamenjaš sam, če že hočeš šparat.
za menjalnik je odvisno, ker ni nujn da je potisni ležaj zanič, enako za šponer
Lep pozdrav :)
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po mar 24, 2008 2:56 pm

Tisto ko v prostem teku slišiš menjalnik ni kriv potisni ležaj, ampak menjalnik. Najbolje da zamenjaš olje, ali pa vsaj preveriš če ga je dovolj. Potisni ležaj se sliši ko držiš sklopko in ne v prostem teku.

Glede ropotanja pri motorju je več možnosti: ležaji alternatorja, vodna pumpa, šponer, če ni bil zamenjan, če je zvok kovinski pa so lahko krivi dročniki.
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Po mar 24, 2008 3:20 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Tisto ko v prostem teku slišiš menjalnik ni kriv potisni ležaj, ampak menjalnik. Najbolje da zamenjaš olje, ali pa vsaj preveriš če ga je dovolj. Potisni ležaj se sliši ko držiš sklopko in ne v prostem teku.

Glede ropotanja pri motorju je več možnosti: ležaji alternatorja, vodna pumpa, šponer, če ni bil zamenjan, če je zvok kovinski pa so lahko krivi dročniki.


Za menjalnik bi dodal samo to: Lezaji na oseh.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po mar 24, 2008 5:05 pm

potisni ležaj se sliši ko NE držiš sklopke(ler pa na mestu) :!: :!:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Po mar 24, 2008 5:40 pm

cena servisa olje+filtri na pooblaščenem servisu je zihr okol 70-80€, pri popoldancu malo manj.
 
Uporabniški avatar
D.J.ANDY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne mar 04, 2007 7:49 pm
Kraj: TREBNJE

Napisal/-a D.J.ANDY To mar 25, 2008 4:52 pm

No, grem na servis, malo povprašat, kaj bi bilo narobe.
Za cviljenje ni čisto ziher - pravi, da bi bilo potrebno bolj podrobno pogledat. Redni servis bi stal kar precej. Šokiralo me je, ko mi je rekel, da ruženje v menjalniku povzročajo ležaji, popravilo bi pa stalo reci in piše 400€ (pa vedno povejo najnižjo ceno - ker se potem "slučajno" še kaj zraven pririne) - mislim, ne dam toliko denarja za en navaden servis.
Tako, da bom kar odpeljal do popoldanca, pa še to samo za ostale stvari. To ruženje naj pa kar ostane - kolikor bo, pač bo - potem pa nov (rabljen) menjalnik.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov