Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mattiazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe feb 29, 2008 9:06 pm

Peugeot 106 s16

Napisal/-a mattiazz Pe feb 29, 2008 9:40 pm

Najprej lep pozdrav vsem skupaj. Sem nov na forumu.

Že kar nekaj let ga berem in do zdaj sem izvedel že dosti koristnega, no da ne bom dolgovezil bom kar postavil vprašanje.
Pred dvema mesecema sem iz Italije pripeljal Peugeot 106 s16, letnik 2003, se pravi zadnji model s prevožinimi 85000 km. Vse lepo in prav, če avto na nizkih obratih ne bi cukal. Kaj bi to lahko bilo? Avto ko vžgem (na mestu) dela odlično. Ko pa se vozim nekje na nizkih obratih začne cukat (včasih več včasih pa je neznostno) na visokih obratih pa spet dela normalno. Najprej sem zamenjal svečke, potem še stikalo oz. tipalo vode, to pa zato, ker ko smo avto dali na tester smo ugotovili, da pri normalni delovni temperaturi motorja dobiva računalnik podatek kot da bi bila temperatura nekje okrog 43 stopinj. Potem sem po moji logiki preštudiral, da avto zato verjetno dobiva več benzina in zato "cuka" in potem posledično tudi iz avspuha bolj kadi in diši po benzinu. Potem sem ga poskušal malo spraviti k pameti, tako da sem mu dodal več zraka (vzel dol originalni zračni filter) in speljal samo cev ven, bilo je boljše ampak še vedno daleč od idealnega.
Glede računalnika pa mi je kolega rekel, da so novejši modeli od letnika 2000 imeli Bosch-ov elektroniko, moj pa jo ima od magneti marelli (se pravi od starejšega modela)
Je mogoče, da je to krivda? Če so slučajno menjali,da so dali gor od Magneti marelli, (ki tudi naj bi bila boljša in naj bi avto imel več konj?) se pravi bolj enostavno če zamenjaš računalnik s kakšnim drugim kaj povleče za seboj? Kaj je potem potrebno še zamenjat?
Omenit sem tudi pozabil, da ko npr. iz 4. menjam v 3. in hočem dat gas, avto na začetku najprej malo zamori, potem pa podivja. (tako je vedno če dam v nižjo ali v višjo prestavo) Občutek imam, da so nekaj manipulirali s temperaturo vode...
Upam, da mi boste lahko kaj pametnega svetovali.
Vnaprej sem vam lepo zahvaljujem.

Pozdrav Matjaž
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Pe feb 29, 2008 9:54 pm

ja kolegu je to delal na AX-u, kriv je bil nek rele (po besedah mehanika).
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
vers
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Pe jul 25, 2003 8:08 pm

Napisal/-a vers Pe feb 29, 2008 11:24 pm

kaj pa filter za bencin men je to delalo na p.306!!!! :?: :?: :?:




LP
vers
razumem,da se otroci spikajo in kadijo travo in nasploh drogirajo!!!!ampak da sedijo na mrzlem betonu to pa nebom nikol razumel!!!:)
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar So mar 01, 2008 10:04 am

Lahko da maš senzor pretoka zraka umazan, pa da napačne informacije o količini vsesanega zraka, kaj pa posledično pripelje do napačne mešanice gorivo -zrak in avto nima pravega oz popolnega vžiga...
BMW E46
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So mar 01, 2008 11:28 am

mogoče da imaš zelo zaspano mašino. pel se po AC pa ga fajn steri. mogoče bo potem kaj bolje.
Lep pozdrav :)
 
mattiazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe feb 29, 2008 9:06 pm

Napisal/-a mattiazz So mar 01, 2008 2:19 pm

filter benzine sem tudi zamenjal in je nov, avto pa dobiva vsaj pomoje preveč benzine in ker ga zaliva posledično tudi cuka...na avtocesti sem ga tudi razlaufal pa nič...zdaj kakšen rele in pretok zraka na to tudi nisem pomislil...
kaj pa računalnik, ker je verjetno od starejšega tipa (magneti marelli in ne boschev)?

Lep pozdrav Matjaž
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So mar 01, 2008 5:14 pm

Peugeot 106 16 soupapes ima samo Magnetti Marelli računalnik, nekdo te je nategnil. če se slabo odziva na gas je kriv podtlačni regulator, ta avto nima LMM kot hrošči in dekawejci. Relativno poceni kos pri Copex. Model od tvojega avta je Meat&Doria 82118. Zamenjati sveče za NGK in očistiti kabljne s cunjo natopljeno z WD40 je koristno. Preglej zeleni O-ring na potlačnem regulatorju, če je cel. Prilagam sliko. Če še teče s preveč bencina je lahko tudi senzor vstopnega zraka. Ljudje, skregani s tehniko, snemajo originalni filter in poškodujejo ta sivi senzor, nenavadne oblike.
Priponke
P106_meatDoria.jpg
 
Uporabniški avatar
Toni-saxo
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: Pe jun 27, 2003 7:46 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Toni-saxo So mar 01, 2008 6:09 pm

ali pa poglej senzor oz. tipalo ki je na sprednji strani menjalnika vzporedno z vztrajnikom.
Nic vas ne zapelje, HITREJE kot CiTrOeN


Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So mar 01, 2008 9:03 pm

Ta senzor OT povzroča slabo vžiganje in spuščanje štihov, pri določenijh obratih ne zna zezati. Vredno pa je upoštevati vsak nasvet, 1000 ljudi 1000 izkušenj.
 
mattiazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe feb 29, 2008 9:06 pm

Napisal/-a mattiazz So mar 01, 2008 9:12 pm

no sej pol bo uredu, tudi moj ima gor računalnik Magnetti Marelli...hvala za posredovane ideje oz. informacije, bom še to vse pregledal, pol pa javim kakšna je situacija. Aja svečke pa sem dal gor NGK.

Hvala in pozdrav
 
mattiazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe feb 29, 2008 9:06 pm

Napisal/-a mattiazz So mar 01, 2008 9:16 pm

Aja pa še nekaj...zakaj ko smo avto priklopili na tester je kazalo kot da ima samo 43 stopinj v resnici pa je bil avto segret na delovno temperaturo?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So mar 01, 2008 9:52 pm

Zakaj niste zamenjali senzorja temperature, zelo poceni.
 
mattiazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe feb 29, 2008 9:06 pm

Napisal/-a mattiazz Ne mar 02, 2008 8:09 pm

Vsem najlepša hvala za ideje...moram pa povedat, da sem zamenjal senzor temperature z novim, plegledal in prekontroliral vse senzorje, senzor vstopnega zraka, O ring na podtlačnem regulatorju pa ni poškodovan...

sem pa ugotovil, da iz tistih kablov v "šopu" ki gredo na vžig oz. tuljavo, je en kabel (dodan oz. precvikan) in je višek, ki je bil v preteklosti očitno nekam priklopljen....malo nižje pa od tipala za temperaturo je dodano še nekakšno dodatno stikalo (pomooje tudi za vodo), ki pa ni original, no in če tisti kabel priklopim tja avto na mestu teče lepo, ko pa dam dvakrat gas začne delat na tri cilindre, ga spet odklopim pa začne spet delat na štiri...mislim malo zakomplicirano....kaj mislite da je bilo v preteklosti mogoče na avtu kaj dodano (da je bil tisti kabel kam drugam prikloplje na kakšno stvar ki so jo vzeli potem stran in iz tiste stvari kakšen kabel naprej na ta senzor, ki je bil dodan za merjenje temperature vode? občutek imam, da so kaj manipulirali z temperaturo motorja in da so mu dodali kakšno "napravo" da motor na nizkih ni cukal, tudi če je dobival več benzina in na visokih, da bolj vleče.
jaz samo razmišljam na glas...kaj menite vi? kje naj začnem raziskovat naprej?

hvala in pozdrave Matjaž
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po mar 03, 2008 4:04 pm

Na Ebayu sem videl tak senzor, ki je goljufal ECu in menda prigospodaril boljše pospeške. Javljal je bolj mrzel vstopni zrak. Je s tem avtom kdo tekmoval?
 
mattiazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe feb 29, 2008 9:06 pm

Napisal/-a mattiazz Če mar 06, 2008 6:43 pm

se opravičujem, ker malo pozno odpisem.

Avto je civilen in ni nikoli tekmoval, sem pa zamenjal senzor in je isto. Zdaj se ubadam z elektriko od računalnika do motorja ,ki gre do vžiga, ker tam kot sem napisal v prejšnjem postu je nekaj prevezano, samo ne vem kaj bi lahko naredili, da bi zbrkali temperaturo?

Lep pozdrav

Matjaž
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če mar 06, 2008 9:00 pm

Mogoče veš za tip Marellija, 10-ka 20-ka? Potem se najde načrt in preveri dovode na konektor ECUja
 
mattiazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe feb 29, 2008 9:06 pm

Napisal/-a mattiazz Če mar 06, 2008 10:42 pm

Bom pogledal za tip Marellija, pol sporočim....aja čez nekaj dni,ker trenutno me ni doma.

Lp Matjaž
 
mattiazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Pe feb 29, 2008 9:06 pm

Napisal/-a mattiazz Pe mar 28, 2008 10:07 pm

Najprej lep pozdrav. Se opravičujem, ker se dolgo nisem nič javil.
Napako smo odpravili in sicer problem je bil v računalniku in sicer v preteklosti so ga že odpirali in nato slabo zatesnili in je prišla voda vanj. Problem je rešen in avto dela super.

Glede tistega dodatnega stikala in dodatnega kabla pa je delo italijanskih tunerjev in sicer bilo je namenjeno krmiljenju vbrizga.

Zaenkrat sem vsem lepo zahvaljujem, še posebej pa joztomu.

Hvala in pozdrav Matjaž
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov