



Drocky je napisal/-a::shock: men pa nikor kazalec na armaturki ne prileze čez 12V, z prižganimi lučmi radijem in digitalno klimo. Pa nimam nobenih problemov pri vžigu al pa med vožnjo
H-FReAK je napisal/-a:poz!
2X strel v meglo.
1. Toko krog je še vedno sklenjen le 1 izvor napetosti je odstranjen. Zaradi vzporedne vezave to ne prekine tokokroga.
2. Če bi si alternator ustvarjal magnetno polje z elektriko, pol bi vskraval elektriko namesto proizvajal. Je pa res, da to kar si napisal, se zgodi ob Zagonu alternatorja. Za razliko od Dinamota, le-ta potrebuje neko začetno napetost, da se vzpostavi elektromagnetno polje.
Če odklopiš kleme, žal ni dovolj. Če je alternator popolnoma zanič pol se bo ugasnil, ampak motor za delovanje potrebuje minimalno energije, saj da se ustvari iskra je potrebno le nekaj J energije.
Voltmeter pa da je vsaj ene 14 V ko imaš prižgane luči, radio ....
lp, FReAK.
acom je napisal/-a:H-FReAK je napisal/-a:poz!
Za razliko od Dinamota, le-ta potrebuje neko začetno napetost, da se vzpostavi elektromagnetno polje.
lp, FReAK.
Alternator sam sebi ne more dati dovolj toka da bi potem proizvajal elektriko.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov