Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko So maj 10, 2014 7:05 pm

Odpiram novo temo zaradi preglednosti in novosti...


Torej že od kar ga imam pri bajti vem, da mu prva stopnja ventilatorja ne dela. Kako vem , da jo ima? V nadaljevanju...

Torej na samem kilerju je pritrjen "resistor". Po izgledu navaden drot namotan v špiralo. Ponavadi je to pred upor za bilokaj kjer želimo zmanšat moč na končnem porabniku...Glede na to, da je samem kilerju sem sklepal, da je pred upor za ventilator preko katerga je gnana prva stopnja ventilatorja.

Tega sem vzel ven in na njem piše 0.64 ohma. Pomeril....štima. Ok to dela. Kopal dalje...Ko vklopim klimo na ta dva priključka ne pride NIČ. En kabel je proti ventilatorji (pomeril), drugi proti relejni plošči...
In sedaj...

Slika

Tole je rele, ki vklaplja prvo stopnjo ( prišel do njega po meritvah...dokaj enostavno)

In takole je priklopljen...
Slika


Žica 1 (rdeča) je stalni plus (kontakt releja)
Žica 2 (pink) je stalni plus potegjen kar iz kontakta žice 1 (navitje releja)
Žica 2 ( siva) je drugi oz. vklopni impulz (navitje releja)
Žica 3 ( na slik se slabo vidi....skriva se pod žico 2) je spet rdeča in je drugi (delovni) kontakt releja in gre na resistor.

Ko avto zaluafan dobim na žici 2 stalni plus kar je vredu, ker je tako ali tako že tovarniško priklopljen na plus. AMPAK ko vklopim klimo pa se pojavi plus tudi na sivi (žica 2 drugi del navitja releja) WTF? Jasno mi je da je rele prožen z maso očitno ( barva siva in pa logični stalni plus na enem kontaktu releja). Torej od kod njemu še en plus če bi moral imet maso na tem priključko?
Rele je navaden 12V z delovnim kontaktom in na panku lepo dela. Torej rele ni....Če zbrikam žico 1 in 3 se ventilator zavrti na prvo stopnjo...

Žica 2 (siva....vklopni signal releja) je 0.5mm2. Torej sklepam da je to samo proženje releja in verjetno gre direkt na en izhod računalnika. Tukaj pa se zakomplicira....ima kdo el. shemo teh priklopov? Dialogys mi je žal poginil....

Če prav sklepam je prebil en izhod na računalniko in tako namest mase dobim na rele stalni plus.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko To maj 13, 2014 3:43 pm

Noben?

Drgač sem najdel tole...

Slika

Za klima rele najdem priključek v komfortnem računalniku.....ampak očitno mora bit še en pogoj saj so trije releji in dva vezana zaporedno...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko Ne maj 18, 2014 2:30 pm

je kdo iz mb ali okolice ,ki ima original renojev tester? Ker nekak ne verjamem, da ne bi šlo preko testerja pognat ventilatorja ( besede servisa) in bi tako lahko eleminiral napake kablovja in relejev. Ker imam občutek, da je skurjen izhod računalnika...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko Po maj 19, 2014 10:23 pm

Nadaljujem monolog...

Razmišljam kaj bi se zgodilo, če bi vzel signal od kompresorja klime in ga preko releja (rele bi dal maso na original rele) vezal na original rele? Tako , da bi ventilator skoz letel na prvi stopnji....A spet pomislek kajti to se ne bi smelo dogajat med vožnjo...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a esem To maj 20, 2014 11:34 am

lisko je napisal/-a:Nadaljujem monolog...

Razmišljam kaj bi se zgodilo, če bi vzel signal od kompresorja klime in ga preko releja (rele bi dal maso na original rele) vezal na original rele? Tako , da bi ventilator skoz letel na prvi stopnji....A spet pomislek kajti to se ne bi smelo dogajat med vožnjo...

Kdaj pa, če ne med vožnjo? V garaži?
Sicer pa večina avtov, ko vklopiš klimo, avtomatsko vklopi tudi ventilator hladilnika. Morda je to povezano z odgovorom na tvoj WTF iz prvega posta
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko To maj 20, 2014 5:41 pm

esem je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Nadaljujem monolog...

Razmišljam kaj bi se zgodilo, če bi vzel signal od kompresorja klime in ga preko releja (rele bi dal maso na original rele) vezal na original rele? Tako , da bi ventilator skoz letel na prvi stopnji....A spet pomislek kajti to se ne bi smelo dogajat med vožnjo...

Kdaj pa, če ne med vožnjo? V garaži?
Sicer pa večina avtov, ko vklopiš klimo, avtomatsko vklopi tudi ventilator hladilnika. Morda je to povezano z odgovorom na tvoj WTF iz prvega posta



Si prebral dobro zakaj WTF? Ker rele more imet in plus in minus....plus je stalen...pojavi pa se plus namesto minusa...torej?

In ja v garaži se more. Oz.. v mestu...počasna vožnja....ne verjamem da se kermu avtu med vožnjo vkljaplja ventilator....edin tisti gnani z viskom. Ker če recimo ventilator poganja hitrost zraka s hitrostjo 60km/h potem pomeni, da ko se pelješ več kot 60 ga zavira ( zrak). Spet dalje pa ne verjamem da je skoz v pogonu in da bi na prvi stopnji moral letet stalno....hitro bi skurlo oz. obrablo motorček.

Po moji logiki se vklop prva stopnja na mestu kakor hitro računalnik presodi da mu bo vroče ( ali je to zaradi klime ali pa celo motorja). Kajti ima še en rele preko katerga lahko tudi motorni računalnik vklop prvo stopnjo , če je izpolnjen pogoj od klima računalnika. Drugo stopnjo pa lahko oba samostonjo uklopita ( klima ko se pojav prevelik pritisk v sistemu in motorni ko mu rata preveroče).

Med vožnjo pa ne verjamem da bi pri 120-140kmh kater avtu vklopu še ventilator...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko Sr jun 10, 2015 10:32 pm

Nadaljujem od lani....Še vedno mi ni uspelo NIČ porihtat. Lani je recimo klima ( koliko sem jo uporabljal) delovala normalno. Res pa da je nisem kaj dosti uporabljal....Na kterem original servisu nisem več težil, vsakemku mehaniko , ki pa sem omenil težavo pa je bil odgovor v smislu: a klima deluje normalno? Če ja pootem je to vredo....

Se je pa zdaj ( v tej vročini ...in avto stoji ves dan na soncu tko da je res pregret....) zgodilo že 2x da se je klima izklopla po določenem času ( čist odvisno....prvič je bilo to v mestni gužvi in drugič pri vožnji v koloni). Se pravi on štarta klimo normalno....hladi 10-20-30 minut....in potem se klima izklopi in je ni moč več vklopit....drugič se je zgodilo celo da je po parih minutah spet začelo pihat hladno...

NA servisu lani so mi celo rekli da eni kao niso imeli prve stopnje in da pač mora tako delovat kot deluje....a zakaj pri hudičo potem vsa inštalacija?

Bil še nisem nikjer na servisu ( po lanskem) in tudi plina še nisem dopolnjeval...saj sklepam da če klima uklopi in čist normalno hladi , da je plina dovolj ali se morebiti motim? Ker ko hladi hladi normalno....

Opazil sem pa recimo tudi , da ko se uklop ventilator na drugo stopnjo slišim v expanzijskem ventilu tisti značilen PSSSSSSSTTTT, kot bi bil pritisk prevelik in to se zgodi točno takrat ko požene ventilator na drugo stopnjo...Kompresor ne cikla....kot je že bilo enkrat omenjeno da je to kao normalno...Mi je počasi jasno. Pri jeepu motorni ventilator poganja motor in se vrti kok se vrti....torej samega ventilatorja ni moč spreminjat in zato izklaplja kompresor....tukaj pa ko mu rata vroče uklop drugo stopnjo....a če ga že prej ne hladi na prvi stopnji mu temparatura lahko pobegne in on izklopi klimo iz varnosti.....bi lahko sklepal prav?

Pozna kdo res dobr klima/elektro servis v Mb ali okolici?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a rs5 Če jun 11, 2015 6:18 am

Jaz bi na tvojmu mestu najprej dal pravilno nafilat klimo.Torej:vse ven potegnit,zvakumirat,novo olje,nafilat plin in dodat barvilo v slučaju če bo kje puščalo.Večkrat se zgodi da "majstri" klimo samo nafilajo pa še to ne dodajo zadostno količino plina (preveč/premalo)
 
Dawid1
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: To dec 04, 2007 10:55 am
Kraj: Štajerska

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a Dawid1 Če jun 11, 2015 6:31 am

Nebom pisal glede tvoje težave, ker sem iz drugega foha, vendar sem imel podoben problem na Bravotu. Sicer sem imel majhno srečanje z ograjo in smo takrat popravili obstoječi ventilator ki je bil poškodovan , med drugim je bila poškodovana tud neka škatlica v kateri je bilo neko vezje itd, in se mi je potem dogajalo, da se mi tudi ni vklopil ventilator na 1. stopnji. Kar pomeni da mi klima ni kaj dosti koristila kadar je avto stal na mestu, oz. sem se vozilo v koloni, saj praktično ni hladilo skoraj nič. Takrat mi je tudi rekel mojster, ki je polnil klimo da ne priporoča da klimo vklapljam ko avto stoji oz. vozim v koloni, zaradi nekega pritiska itd....

Vglavnem, ko sem se peljal 50km/h + je klima delovala povsem normalno, ventilator pa se je na 2. stopnji tudi normalno vklopil, ko se je motor začel pregrevati, 90°c +.

Kar pa se tiče avto elektrike ti priporočam g. Jože Pesek s.p. iz Zlatoličja 041637780 (starejši možakar, ki ve kaj dela).

Nam je na Laguni 1 usposobil avtomatsko klimo, oz. elektroniko za drobiž, med drugim ko sta 2 večja serviserja ki se ukvarjata z avtoelektriko in popravili vozil, samo naštevala kaj vse bi bilo potrebno zamenjat, da se ugotovi vzrok.

lp, d
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4482
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a Firediver Če jun 11, 2015 8:19 am

lisko je napisal/-a:


Žica 1 (rdeča) je stalni plus (kontakt releja)
Žica 2 (pink) je stalni plus potegjen kar iz kontakta žice 1 (navitje releja)
Žica 2 ( siva) je drugi oz. vklopni impulz (navitje releja)
Žica 3 ( na slik se slabo vidi....skriva se pod žico 2) je spet rdeča in je drugi (delovni) kontakt releja in gre na resistor.

Ko avto zaluafan dobim na žici 2 stalni plus kar je vredu, ker je tako ali tako že tovarniško priklopljen na plus. AMPAK ko vklopim klimo pa se pojavi plus tudi na sivi (žica 2 drugi del navitja releja) WTF? Jasno mi je da je rele prožen z maso očitno ( barva siva in pa logični stalni plus na enem kontaktu releja). Torej od kod njemu še en plus če bi moral imet maso na tem priključko?
Rele je navaden 12V z delovnim kontaktom in na panku lepo dela. Torej rele ni....Če zbrikam žico 1 in 3 se ventilator zavrti na prvo stopnjo...

Žica 2 (siva....vklopni signal releja) je 0.5mm2. Torej sklepam da je to samo proženje releja in verjetno gre direkt na en izhod računalnika. Tukaj pa se zakomplicira....ima kdo el. shemo teh priklopov? Dialogys mi je žal poginil....

Če prav sklepam je prebil en izhod na računalniko in tako namest mase dobim na rele stalni plus.


Malo sem pozen, ampak tisti +, ki ga dobiš tam, kjer bi pričakoval - (žica 2) pomeni, da je povezava na - prekinjena in ti + potegne preko navitja releja (najbrž si meril z lučko ali voltmetrom).

Če se proži z - (no, z maso), bi preveril vse signale, ki žico 2 vežejo na maso in potem bo delalo, kot si na ponku že preveril.

Tiste sheme pa ne morem povečati, sem malček z logiko razmišljal..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a Energetik81 Če jun 11, 2015 9:49 am

Če ne gre drugače bi na tvojem mestu vseeno naredil kot si rekel. Da vežeš prvo stopnjo na vklop kompresorja. Zdj nisem siguren, kako se pri mojem obnaša ventilator, ampak mislim da je ventilator, ko je klima vklopljena, VEDNO vklopljen vsaj na najmanjši hitrosti. Ker veliko uporabljam klimo tudi pri +10°(odroševanje), pa se mi zdi da tudi takrat. Torej očitno prva stopnja ni vezana na temperaturo kondenzatorja. Ne vem pa kako ima to Clio.

Jasno pa je, da brez pretoka zraka skozi kondenzator klima ne more hladiti, saj nima kam oddati toplote; torej mora delati ali ventilator ali pa se moraš voziti z neko hitrostjo. Stanje na mestu brez ventilatorja povišuje tlak hladiva v sistemu, kar dodatno obremenjuje kompresor. Se pa jasno potem varnostno izklopi, če je tlak prevelik.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko Če jun 11, 2015 3:52 pm

Firediver je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:


Žica 1 (rdeča) je stalni plus (kontakt releja)
Žica 2 (pink) je stalni plus potegjen kar iz kontakta žice 1 (navitje releja)
Žica 2 ( siva) je drugi oz. vklopni impulz (navitje releja)
Žica 3 ( na slik se slabo vidi....skriva se pod žico 2) je spet rdeča in je drugi (delovni) kontakt releja in gre na resistor.

Ko avto zaluafan dobim na žici 2 stalni plus kar je vredu, ker je tako ali tako že tovarniško priklopljen na plus. AMPAK ko vklopim klimo pa se pojavi plus tudi na sivi (žica 2 drugi del navitja releja) WTF? Jasno mi je da je rele prožen z maso očitno ( barva siva in pa logični stalni plus na enem kontaktu releja). Torej od kod njemu še en plus če bi moral imet maso na tem priključko?
Rele je navaden 12V z delovnim kontaktom in na panku lepo dela. Torej rele ni....Če zbrikam žico 1 in 3 se ventilator zavrti na prvo stopnjo...

Žica 2 (siva....vklopni signal releja) je 0.5mm2. Torej sklepam da je to samo proženje releja in verjetno gre direkt na en izhod računalnika. Tukaj pa se zakomplicira....ima kdo el. shemo teh priklopov? Dialogys mi je žal poginil....

Če prav sklepam je prebil en izhod na računalniko in tako namest mase dobim na rele stalni plus.


Malo sem pozen, ampak tisti +, ki ga dobiš tam, kjer bi pričakoval - (žica 2) pomeni, da je povezava na - prekinjena in ti + potegne preko navitja releja (najbrž si meril z lučko ali voltmetrom).

Če se proži z - (no, z maso), bi preveril vse signale, ki žico 2 vežejo na maso in potem bo delalo, kot si na ponku že preveril.

Tiste sheme pa ne morem povečati, sem malček z logiko razmišljal..



rele sem imel zunaj ko sem meril....tako da preko navitja ni moralo kaj teč :) Kot pravim si nekaj prevezat lih ne upam najbolj....poleg tega me malo skrbi kaj bi se dogajalo z motorjem ventilatorja pri večjih hitrostih ko bi dejansko zaviral zrak...ali pa bi ga zrak gnal hitreje torej bi imel dinamo katero pa ne bi moglo oddajat energije nikamor...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko Ne jun 05, 2016 7:45 am

Evo spet jaz....Še vedno nisem uspel najd oz. ugotovit zakaj se prva stopnja ventilatorja ne vklopi , ko prižgem klimo. Je kdo tule ali pa pozna kerga električarja, ki mu je tale zadeva poznana ali pa ki se bo pripravljen za normalno ceno poglobit v tole?

Po vseh ugotavljanjih in testiranjih mi je jasno tole:

Vklop prve stopnje ventilatorja lahko izvede tudi motorni računalnik, ko ugotovi, da je možnost pregretja motorja (vožnja v koloni pri počasnem načinu, stanje na mestu in s tem posledično ogrevanje motorja....)Prav tako se vklopi ob vklopu klime...a ne zgodi se ne eno ne drugo..... Drugo stopnjo ali "full" hlajenje se vklopi ko se motor segreje na 105 stopinj. Če imaš pokrov expanzije odprt in ga laufaš na mestu, vrže vodo prej ven kot se uklopi ventilator....(na servisu pravijo , da je to normalno....zato je v sistemu pristisk).

Sem pa iz firbca montiral dva termometra dodatno. Eden je temparatura izpiha zraka v kabino (zelen) in drugi je temparatura motorja .

tole je čist normalna vožnja po regionalki z vklopljeno klimo...

Slika


Tole je vožnja po AC brez klime:

Slika

In tole je stanje na mestu brez prižgane klime....seveda ni ne duha ne sluha o vklopu motornega ventilatorja...

Slika

Zanimivo je da original cajger za temp. motorja kaže skoz enako ( normalno stanje) kljub temu , da ima motor že več kot 100 stopinj...(elektronsko nadzorovan, da kdo ne bi delal panike ? )

Druga zanimivost. Temp.Vpiha zraka v kabino se spreminja s hitrostjo vožnje. Če stojiš na mestu ali če se premikaš po polžje le ta znaša 12-13 stopinj....kakor hitro začneš vozit hitreje kot 40km/h začne temparatura vpiha padat in pade vse do slikane na prvi sliki...Torej je že tu finta, da se celoten plin v sistemu klime pregreje do te mere , da že vpliva na temp. vpiha v kabino...Za to bi morala poskrbet lih prva stopnja...
Prav tako ob stanju na mestu z vklopljeno klimo motor ne preseže 90 stopinj ( ker klima vkljaplja drugo stopnjo in s tem hladi tudi motor). Z delphi testerjem pridem v modus kjer lahko vkljapljam ventilator....a le na drugi stopnji. Za prvo stopnjo sploh ni možnosti. Je res nima ali samo tester ni pravi?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a Nikola_Tesla Ne jun 05, 2016 8:27 pm

Zdravo

Sheme zgoraj se zelo slabo vidijo.... je možno aktualno shemo prilepiti v boljšem stanju ?

Lp.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko Ne jun 05, 2016 10:18 pm

file:///C:/Users/pd/AppData/Local/Temp/3906_Renault_Clio.pdf
Na tem linku je wiring diagram....

In lepo je videt da releja b in d skrbita za drugo stopnjo....med tem ko rele c skrbi za prvo stonjo....

Potem je tudi videt da se motorni in klima računalnik sporazumevata med seboj....Obrati se mu v prostem teku povečajo , ko vklopim klimo...

Gledam pa sedaj na diagramu 4 pod številko 31 three functino presure switch....Bi moral ta senzor dat zahtevo za prvo stopnjo? Ali je to samo kao meritev pritiska in temp. ? Če ta konektor staknem se klima izklopi.

Releji na panku delajo....stik je tudi dober...Če pripeljem plus na m5 kontakt, se ventilator zasuče na prvi stopnji...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a esem Ne jun 05, 2016 11:50 pm

Žal ne moremo s tvoje C particije pobirat file-ov (čeprav bi bilo verjetno zanimivo :mrgreen: ). Si pozabil pri priponki kliknit "dodaj datoteko"?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko Po jun 06, 2016 4:54 am

Ni z moje ;)
V googla napis : Clio wiring diagram in je drugi al tretji link...pdf file.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a Nikola_Tesla Po jun 06, 2016 3:32 pm

V priponki povečana shema s pdf-a.

Releji so videt enaki ... vidim da imajo prigrajene zaščitne diode... prenapetostna zaščita za prožilni del elektronike.

Pri testiranju relejev previdnost, da se ne prekurijo diode ob napačni polariteti napajanja.... testirati s preduporom.

Motorni računalnik bi lahko "fasal" če je kdo že prej testiral releje in skuril zaščitno diodo.

Pri skurjeni diodi (ob vsakem izklopu releja) leti visokonapetostna špica nazaj in lahko poškoduje prožilni del v kolikor na proženju ni vgrajene zaščitne diode.

Lp.
Priponke
Shema - Clio 2 - AC.jpg
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a lisko Po jun 06, 2016 3:55 pm

Hvala za razlago...Ampak to sem se naučil v prvem letniku....

Nismo pa nič bližje rešitvi...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Clio PH2 prva stopnja motornega ventilatorja

Napisal/-a Nikola_Tesla Po jun 06, 2016 4:05 pm

Kot kaže "h2" ne dobi mase na računalniku ?

A spodnji del (rele d) od klime pa dobi maso na m3 za prvo stopnjo, ko vklopiš klimo ?

Lp.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov