Vzdrževanja skoraj ni?
Zame ni vzdrževanje samo menjavanje olja in filtrov
Kupiš tak avto za 1400€. Kaj sledi:
-menjava olja, vseh filtrov, in ostalih tekočin (hladilna, zavorna, plin klime...)
-ker običajno zgodovine ni, moraš zamenjat še komplet jermene
-zanič zavore, zamenjaš še komplet diske in ploščice
-saniranje podvozja (od rok, polosovin, ležajev gumic ipd.)
-saniranje rje
To so samo osnove. Če imaš srečo, da niso zanič amortizerji, akumulator, sklopka drsi, volanska letev poka, menjalnik škrta itd itd.
Na koncu ugotoviš, da si kupil avto za 1400€, vložil še jurja notr, da je avto vsaj približno zanesljiv na cesti, na koncu te pa še vedno moti sto stvari, ki so za porihtat. Avto je pa kljub vložku vreden še manj kot na začetku. Izrednih okvar se še dotaknil nisem.
Pa da ne bo kdo mislil, da šimfam italijane. To velja za vse avte. Noben ni neuničljiv, ne JTD, ne Golf 2 dizel.
Je pa res, da sem osebno dosti picajzl in veliko pričakujem od avta. Nisem tak, da bi se vozil 60kmh po regionalki, ker je avto v slabem stanju. Imam težko nogo in pričakujem, da bo avto zvozil ovinke s 120kmh in da bo ustavil, če mi na avtocesti eden izleti ven pri 180kmh.
Zato mora biti na avtu vse 100% izpravno!