ojnica je napisal/-a:OFF: So sam zamenjal diske/ploščice al tud strokovno zmontiral
__nik__ je napisal/-a:na uradnem renojevem servisu zamenjani vsi diski in ploščice ( zaradi obrabe, nikoli prej nobenga problema...) po 1500-2000km volan je začelo tresit pri bremzanju. Nazaj na servis, garancija, vse možne meritve,. da bi ugotovili če kej odstopa od predpisanega. In vse je bilo BP pa dobim nove diske....in tako 3 krat...garancija potekla diski tresejo.
Po tem sem na avto odpadu kupil diske iz prve vgradnje. zdržali so 5000km in spet trese......
Bil sem na par renojevih servisov, feroda celje ampak noben pojma nima kaj je narobe....
Pa še to, da nikoli nisem neki divjal z avtom al pa s 150 na polno pritisnal bremzo.
Če kdo ima kakšen nasvet, bi prosil za pomoč.
v naprej se zahvaljujem in lep pozdrav Nik
ajatola je napisal/-a:Isto sem jaz na bmw imel.Novi so se zvili.Nisem jih reklamiral ampak sem jih enkrat fejst segrel in potem odpeljal mojstru,ki sto procentno poravna z posebnim strojem.Cena 20 eur in diski po 15 tisoč bremzajo še danes popolnoma mirno od 200 do nule.Niti enega tresljaja.
Sam to moraš res specialistu nest,ker na navadno stružnico bodo še slabši.Stroj mora drejat iz obeh strani obenem.Zvili se več ne bodo ,ker so se podali na začetku.
To ni odležan material oziroma do konca obdelan zato tudi nagaja.
Jaz včasih tud pr 150 prtisnem oreng na bremzo in je mirna.Pa je bmw znan ,kot zelo težaven avto glede tresenja zavor.
__nik__ je napisal/-a:...Nazaj na servis, garancija, vse možne meritve,. da bi ugotovili če kej odstopa od predpisanega. In vse je bilo BP pa dobim nove diske....in tako 3 krat...garancija potekla diski tresejo....
Nikola_Tesla je napisal/-a:Jaz bi rekel da niso očistili in namazali vodil zavornih čeljusti.... če sam to ne narediš običajno nimaš nikoli pravilno nareto.
Verjetno tudi ležišč ploščic niso očisitli in podmazali tako da so sedaj zakajlane v ležiščih.
Diski se med vožnjo verjetno segrevajo --> potencilana odpoved ležajev.
ajatola je napisal/-a:Isto sem jaz na bmw imel.Novi so se zvili.Nisem jih reklamiral ampak sem jih enkrat fejst segrel in potem odpeljal mojstru,ki sto procentno poravna z posebnim strojem.Cena 20 eur in diski po 15 tisoč bremzajo še danes popolnoma mirno od 200 do nule.Niti enega tresljaja.
Sam to moraš res specialistu nest,ker na navadno stružnico bodo še slabši.Stroj mora drejat iz obeh strani obenem.Zvili se več ne bodo ,ker so se podali na začetku.
To ni odležan material oziroma do konca obdelan zato tudi nagaja.
Jaz včasih tud pr 150 prtisnem oreng na bremzo in je mirna.Pa je bmw znan ,kot zelo težaven avto glede tresenja zavor.
__nik__ je napisal/-a:saj pravim da nazadnje na ferodi so vse živo sčistil in namazali...vodila dali vem, sčistili, ležišča plošcit tudi.....pa verjetno še kej ...
mi kdo svetuje kakšnega doktorja za bremze ki ima rad takšne izzive, ker sem pred pol ure bil na avtotehniki celje in ko sem razložil problem
niso niti hoteli pogledati avta....
Nikola_Tesla je napisal/-a:V kolikor hočeš res vse "kirurško" očistiti in namazati z ustreznimi mazivi vzame toliko časa, kot si ga na uradnem nikoli ne bodo mogli privoščiti.
Tako da če si sam ne vzameš kaki dan ali vsaj pol dneva ni pravega uspeha. V primeru da je sistem močno zanemarjen pa lahko traja več dni da kvalitetno porihtaš.
Gre za znani rek: "samo da v nekaj minutah padne novac od guzice bez muke"
Slabše ko naredijo večkrat potem pokasirajo ? .... moramo biti pošteni na hitro se nobena stvar ne da dobro naredit.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov