hp6715s je napisal/-a:opala. sem še enkrat pogledal - glej oranžno piko na vzmeti na levi in desni sliki. Vzmet se je zlomila in se je nasadila preko šalčke! Šalčke se ne vidi dobro, ampak verjetno je deformirana. V tem primeru boš moral menjati vzmeti in amortizerje. Js se ne bi vozil tako. Do prvega mehanika, zelo počasi, sploh čez kake grbine. Nisem pa mehanik, to je moje mnenje glede "a se vozit al ne".
primozek68 je napisal/-a:Vzmeti in blažilci so verjetno enako stari. Vzmeti so za v kanto, torej tudi blažilci niso dost boljši. Pa gume tudi. Kako pa je mehanik pregledal blažilce? Vizuelno?
primozek68 je napisal/-a:Če bi se dalo, bi samo pol fedra menjal, ane? Menjaj v paru, z blažilci vred. Pa nove silene, končnike, gumice, puše itd. Vse ostalo je samo neko mutenje. Drugače se pa spravi s ceste s to podrtijo, da ne boš nekomu vseskupaj na glavo obrnu zato, ker ti je škoda dat par 100€ na avto. Pa tole preberi svojemu mehaniku, ki je šalabajzer.
Dobri primerki stanejo enako v Nemčiji in pri nas. S takimi torej dilerji ne morejo nič zaslužit, bi bili celo na zgubi (stroški, transport ipd). A v Nemčiji imajo tudi "slabe" primerke, ki niso nujno slabi, so pa bistveno cenejši zaradi ogromnega števila km (v Nemčiji, It, F delajo trg. potniki tudi čez 1000 km/dan). In (samo!!) take naši dilerji pokupijo, jih malo spucajo/osvežijo/popravijo, predvsem pa jim bogato prevrtijo km ter jih nato prodajajo za ceno odlično ohranjenih z malo km. Nekateri tudi pisno garantirajo km - bi se ti z njimi bodel več let po sodiščih (kjer morda uspeš edino, če takoj po nakupu sodni izvedenec preveri km)? Razliko med audijem s 130-150 k km in audijem s 400-500 k km pobašejo v žep, prav tako si žepe bašejo mehaniki - in to oboje gre iz tvojega žepa.
Po forumu brska: jure5j in 12 gostov